7 września 2015

autumn is coming






Lato minęło w oka mgnieniu. Wieczory są coraz chłodniejsze, więc mamy odpowiedni czas na zmianę garderoby. Możemy powoli wyciągnąć sweterki, kurteczki oraz botki. Czas się wybrać na zakupy, a jeśli nie mamy czasu można zrobić zakupy w sklepach internetowych na przykład w https://www.chiclook.pl/ . Warto zorientować się co będzie modne w przyszłym sezonie.

W sezonie jesiennym będą modne na pewno wielkie swetry, futerka i przede wszystkim kurtki puchowe oraz dla urozmaicenia neonowe kolorki. Nadal będą  królowały frędzle w stylu boho, które już robią furorę wśród blogerek.

Obiło mi się o uszy również, że wielki powrót mają mieć spodnie dzwony. Dacie wiarę?? Ja sobie tego wyobrazić nie potrafię ;).














12 komentarzy:

  1. Ja tam za modą nie podążam ale przyznam się bez bicia do narzutek mam słabość :D Dla mnie świetna część garderoby

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już wiele razy słyszałam, że mają wrócić dzwony :D kiedyś nie wyobrażałam sobie innych spodni i mówiłam, że nigdy nie włożę rurek, a teraz?! Powrót do dzwonów byłby straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula w zebrę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieeelkich swetrów nie lubię :) Nie wyobrażam sobie również powrotu dzwonów...miłość mojego dzieciństwa. Już nigdy więcej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzwony powróciły już wiosną, w lecie były już bardzo popularne, a teraz jesienią utrzymały swoją pozycję. ;) Ja lubię te spodnie, ale chodzę w nich rzadko, bo są mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzwony?? oj nieeeee... A ja tam się cieszę, że idzie jesień - w końcu wyciągnę sweterki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same świetne rzeczy, wszystko mi się zdecydowanie podoba. Zwłaszcza, że takie barwy ziemiste to moje ulubione kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ostatni sweterek. Az chce sie zimy :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązowe ciuchy muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam już dwa sweterki w motywie jelonków, czas będzie zaopatrzyć się w większą ilość :D
    Ja uwielbiałam kiedyś dzwony, dopóki pierwszych rurek nie kupiłam... jakoś siebie w nich też wyobrazić nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te swetry... :) Jesienią lubię na nie patrzeć i je nosić :) Ogólnie lubię aurę złotej jesieni i takie puchate ubrania na zimniejsze sezony:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten sweterek w jelenie. Lubię rzeczy w takim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń