9 września 2015

Jak szybko i dobrze ułożyć włosy włosy ??






Dzisiaj przygotowałam dla Was post włosowy. Na pewno nie jedna z nas miała problem z długimi włosami i zastanawiała się co zrobić aby włosy były ładnie wygładzone i nie puszyły się.

Długie włosy możemy upiąć w kok, spiąć w kitkę lub pozostawić rozpuszczone jednak ważna jest pielęgnacja. Musimy zadbać aby nasze włosy były dobrze nawilżone i wygładzone ponieważ takie dużo ładniej się ułożą.

Pamiętaj aby podczas mycia włosów użyć odpowiedniej odżywki, tu już każda z nas wie co się u nas sprawdza.

Zanim wysuszymy włosy należy dobrze wytrzeć nasze włosy, najlepiej zawijając je w ręcznik i czekając aż wchłonie wodę. Po tej czynności zawsze spryskuję włosy sprayem ułatwiającym rozczesywanie. U mnie najlepiej sprawdzają się  te Gliss Kura.

Plusy:
-ładny zapach 
-ułatwia rozczesywanie włosów
-włosy wygładzone
-łatwa aplikacja

Kolejnym produktem jaki nakładam jest serum Joanny do włosów zniszczonych. Aplikuję tylko na końcówki włosów.   >recenzja<

Plusy:
-wygładzone i nawilżone końcówki włosów
-niska cena
-odpowiednia konsystencja
-ładny jak na czarną rzepę zapach
-wydajny

Po tej czynności rozczesuję włosy i zaczynam suszyć na zmianę chłodnym i średnim nawiewem. Nigdy gorącym! Włosy najlepiej suszyć przy pomocy szczotki wzdłuż łusek włosa czyli od cebulek aż po końce.  Gdy włosy są już suche zabezpieczam włosy silikonowym serum aktualnie COLOR LOOK >recenzja< . Możecie użyć jedwabiu. Silikony zabezpieczają włosy przed wysoką temperaturą, łamaniem i rozdwajaniem.  
Teraz jeśli mam czas daję odpocząć włosom, a jeśli nie to je prostuję/kręcę. Na sam koniec stylizacji spryskuję włosy lakierem. Jednym z moich ulubionych jest Wella.

Plusy:
-tani
-dobrze utrwala
-nie skleja włosów
-ładny zapach




Dni są coraz chłodniejsze więc czas rozejrzeć się za kurtkami, ciekawą ofertę proponuje  http://sklep-luz.pl/ . Dodatkowo oferuje zniżkę 30zł na pierwsze zakupy powyżej 100 zł. Warto się rozejrzęć. Ja już swoją kurtke na jesień mam.;) 

 







87 komentarzy:

  1. Moich włosów obecnie nie układam, są krótkie i same sobą rządzą :D. Jak mam długie to nie mogę stosować wielu produktów bo strasznie łatwo je obciążyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje się przetłuszczają szybko, ale końcówki muszę zawsze ujarzmić wieloma kosmetykami bo strasznie się puszą i nie chcą się ukłądać. :(

      Usuń
  2. You look adorable.Want to buy the same type,follow you.

    http://www.2015chanelshops.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja włosy zawiązuję najczęściej w kitę bez kosmetyków żadnych utrwalajacych;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim po tych eksperymentach z keratynowym kręceniem nic chyba nie pomoze:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wellaflex jest znany i lubiany przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ostatnio u mnie kiepsko z czasem, o jakiejś specjalnej pielęgnacji włosów mogę zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje właśnie takie są puszą się i żyją swoim życiem. Obcięłam je i już jest lepiej ale układać je muszę. Używam spray termoochronny przed suszeniem, później prostuje i włosy układają się idealnie do kolejnego mycia czyli około 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny post i swietne rady, mysle, ze warto znalezc czas na pielegnacje wlosow, bo to nasza kolejna wizytowka ::D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze tego produktu z Gliss Kur nie miałam, ale mógł by mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba będzie się im przyjrzeć bliżej

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak działa to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze koniecznie kupic cos z Glisskur. Zobaczymy jak sprawdzi sie u mnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tą odżywkę Gliss Kura ale niestety mi zapach się bardzo nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawiłaś mnie :) Sama jestem ciekawa tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie Gliss Kur. Wpisuję na listę do kupienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię te odzywki b/s z Gliss Kura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może Twoje rady pomogą moim kudłom : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja suszarkę omijam szerokim łukiem :) Chyba że muszę, bo trzeba gdzieś szybko iść to wtedy suszę, ja wystarczy że włosy katuje prostownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy zawsze są idealnie proste, ale do grzywki muszę używać kosmetyków utrwalających :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś używałam podobnego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O zaciekawiło mnie to serum :))

    OdpowiedzUsuń
  22. odżywki z gliss kur są naprawdę świetne ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Tych produktów chyba jeszcze nie miałam :) ale skoro są takie pomocne..:D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja najbardziej lubię nosić rozpuszczone długie włosy :P Serum wydaje się bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje kręciołki układają się przepieknie jeśli tylko o nie zadbam odpowiednio :) No i pianka do włosów - must have!

    OdpowiedzUsuń
  26. Po obcięciu włosów nijak ich nie układam, niestety nie wychodzi to mojemu wyglądowi na dobre, ale cóż.. :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio prawie wcale nie używam suszarki. Wydaje mi się, że to robi moim włosom dużo lepiej. A dodatkowo używam maski i olejuję je od czasu do czasu ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę też robię co jakiś czas i olejowanie raz w tygodniu, albo dwa jeśli mam czas.;)

      Usuń
  28. Lubię Gliss Kur. :-) Ja nie stosuje zupełnie suszarki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje włosy są uparte jak osioł. Najczęściej w nosie mają moje plany z nimi związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kiedyś używałam codziennie prostownicy. Teraz, kiedy dbam o włosy, nie mam wielkiego problemu z ułożeniem nowej fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna jest ta środkowa kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  32. wpadła mi w oko środkowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja narazie moje włosy kuruje :) a czesanie narazie ich to albo na rozpuszczone albo kucyk -to wszystko hehe

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja robie sobie kitkę albo warkocza na szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam, że ten Gliss kur taki fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosmetyki z Gliss kur są bardzo dobre :)
    My specjalnie jakoś włosów nie układamy.... nie chce nam się xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta odżywka ze Schwarzkopfa mnie zaintrygowała :D chociaż moje włosy układają się same :P nie mam problemu z nimi

    OdpowiedzUsuń
  38. Do włosów używam tylko szamponu oraz odżywki. Jeśli sięgam po lakier to też ten z Wella. Myślałam ostatnio nieco o potraktowaniu włosów olejkiem arganowym, ale obawiam się tego, że znowu zaczną się przetłuszczać :/

    OdpowiedzUsuń
  39. a u mnie ten lakier z welli się nie sprawdził, ja co prawda rzadko używam tego typu produkty ale wolę ten z loreala zapomniałam teraz oczywiście nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie lubię lakieru w Welli, zdecydowanie lepiej u mnie sprawdza się Taft ;) mam kręcone włosy i krótkie , więc muszę je prostować codziennie, żeby jakoś wyglądały, używam termoochronnej odżywki, żeby az tak bardzo się nie niszczyły

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki wielkie za odwiedziny i miłe słowa :)

    Ja obecnie jestem w trakcie trwania kuracji odbudowującej L'Oreal Pro Fiber i nie mogę obecnie używać innych produktów, Na chwilę obecną u mnie wystarcza szampon + odżywka z serii, osuszenie włosów ręcznikiem, nałożenie ochronnego serum dopełniające całości kuracji i ewentualnie osuszenie suszarką, jeśli chcę- efekt jest boski i oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemniej jednak, Twój post może okazać się bardzo przydatny i na pewno niejedna dziewczyna z niego skorzysta ;) PS. myślałaś o używaniu pianki zamiast lakieru? Wtarta w wilgotne wlosy ich tak nie skleja i nie zasusza, a efekt jest bardzo trwały :)

      Usuń
    2. Muszę zapoznać się z tą kuracją ;). a pianki użyję przy następnym myciu bo stoi nie używana.;)

      Usuń
  42. Moja ukochana szybka fryzura to koczek zawijaniec. Włosy rozpuszczone rezerwuję tylko na specjalne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też używam sprayu do rozczesywania. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś muszę wypróbować ten Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie używałam jeszcze tych produktów, w rozczesywaniu pomaga mi oleje-serum z Elseve. Ja obserwuję Cie już od dawna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tam tylko używam odżywki w sprayu i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja nie używam żadnych odżywek i moje włosy nie są wysuszone, nie mam problemu z objętością ani z niczym, za to są gładkie i lśniące, niczym nie obciążone. Czasem za dużo to o wiele niezdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gliss Kur bardzo lubię :) i robię tak jak Ty. Spryskuję włosy po umyciu

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie układam włosów, jakos układają sie same :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam włoski krótkie, więc u mnie pielęgnacja jest bardzo ułatwiona :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami...

    OdpowiedzUsuń
  52. O muszę zajrzeć na ta stronę może znajdę coś dla siebie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Moje włosy są proste jak drut i ciężko się z nimi współpracuje... cenne rady :) porozglądam się za Gliss Kurem do rozczesywania na pewno mi pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie układam, ostatnio nawet nie suszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy nie wygładzałam włosów za pomocą tego typu preparatów.. Jedyne czego używam to mgiełka z marion chroniąca przed wysoką temperaturą i ułatwiająca rozczesywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja wczoraj kupiłam kurtkę na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  57. Produkty Gliss kur zawsze bardzo chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię te odżywki Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawa jestem jakby na moich włosach spisało się to serum z color look :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawi mnie jak dziala to serum... hmmmm :)
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie używałam tych kosmetyków ;) choć Gliss kur lubię. Kurtkę też już mam :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja najczęściej noszę rozpuszczone włosy i w sumie nie układam ich jakoś specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  63. uwielbiam te odżywki w sprayu z GlissKura miałam już chyba wszystkie rodzaje:)

    OdpowiedzUsuń
  64. włąsnie szukam jakiejs fajnej kurteczki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam odżywki z GlissKura ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Już za samo opakowanie chciałaby się kupić;>

    OdpowiedzUsuń