20 września 2015

MASKA RYŻOWA BINGO SPA

MASKA RYŻOWA BINGO SPA






Maska do twarzy BingoSpa ze 100% olejem ryżowym zalecana jest do pielęgnacji cery suchej, delikatnej, naczyniowej i skłonnej do przebarwień.

Olej ryżowy BingoSpa zawiera kwasy: oleinowy, linolowy, estry kwasu erukowego, gamma-oryzanol, skwalen, oraz bardzo duże ilości witaminy E i tokotrienoli. Duże stężenie witaminy E zapewnia ochronę lipidom naskórka.  Oryzanol chroni równowagę skóry, przyspiesza podziały komórkowe, powstrzymuje procesy starzenia działa pobudzająco na skórę, przyspiesza powstawanie nowych komórek, doskonale chroni skórę przed słońcem, zawiera naturalne filtry UV. Kompleks algowy BingoSpa wspomaga wszystkie czynniki odpowiedzialne za jędrność, elastyczność, sprężystość i miękkość skóry twarzy.

MASKA RYŻOWA BINGO SPA blog






















Konsystencja tego produktu jest lekka i żelowa, łatwo się aplikuje i zmywa.
Plus za opakowanie z pompką. Zapach średni, trochę chemiczny, perfumowany u mnie wywołuje ból głowy. Po nałożeniu maseczki nic się nie dzieje w porówaniu do poprzednich maseczek Bingo spa, nie czuć pieczenia ani chłodzenia, nie podrażnia skóry, nie wywołuje alergii.

Jeżeli chodzi o działanie to skóra jest odrobinę jędrniejsza i gładsza, czuć lekkie nawilżenie ale efekt ten jest krótko trwały.

Cena to około 14 zł. Moim zdaniem można te pieniądze wydać na coś lepszego.

MASKA RYŻOWA BINGO SPA recenzjaMaseczkę znajdziecie w http://www.bingosklep.com

Link: 






50 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją wypróbowała na swojej skórze! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ona nie kusi :) wolę maski z Ziaji albo planet spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planet spa są super. ;) Szczególnie błotna.

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale przypuszczam że wolałabym coś mocniejszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam maskę z tej firmy,jednak błotną,która się sprawdziła super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś średnio przepadam za produktami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale posiadam olej ryżowy i jest świetny więc może kiedyś spróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi interesująco :D jeszcze nic z Bingo nie wpadło mi w łapki

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam już produkty tej firmy, ale maski jeszcze nie , choć mnie kusiła od samego początku;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie używałam z tej firmy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dotąd kosmetyk BS mi służą, a zwłaszcza błoto arganowe i solanka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nigdy nie sięgnęłam po gotowe maski tej firmy :) Chociaż odkąd w miarę regularnie stosuję glinki to staram się nie kupować tych gotowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym spróbowała, bo brzmi baaardzo fajnie. Jednak z BingoSpa bywa różnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyną maskę tej firmy, która działa to maska cynkowa, a reszta niestety nie warta uwagi ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię od nich peeling, a tej maski nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam produktu ani marki. Mam co prawda skórę suchą, ale jeśli nie polecasz to nie będę się za maską rozglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam różnych produktów BingoSpa, jednak ten nie szczególnie mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio mam fioła na punkcie masek i często coś stosuje, ale skoro piszesz, że nie warto, to zostanę przy tym co mam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nie używałam nic z BingoSpa :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaluje, ze nie mam dostepu do tej marki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze mówiąc nie słyszałam o tej masce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam nic z Bingo Spa :) Lecz czytałam dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię produkty BingoSpa, ale jakoś do masek mnie nigdy nie ciągnęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam. Mam jedną z tej serii, które lekką pieką i tamta jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj i nie dla mnie. nie korci mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna dla mojej Siostry. Ja niestety mam cerę tłustą, która wymaga innej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnio kuszą mnie niektóre produkty BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś tak średnio mnie przekonuje ta marka... ale kusi mnie kuracja ujędrniająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo się zniechęciłam do BingoSpa po zrobieniu u nich sporych zakupów. Wszystko było słabe albo co najwyżej średnie, tak więc póki co nie planuję się do nich zbliżać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam jeszcze tej maski ryżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj miałam kilka produktów tej firmy i różnie bywa z ich jakością, jednymi jestem zachwycona, a innych nie znoszę. Tym produktem się raczej nie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiem czemu ale jakoś ta firma do mnie zapachowo mnie przemawia :/ a ja niestety bardzo zwracam uwage na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewentualnie, może... Nie miałam nic od nich, maski mam głównie z glinek, ale olej ryżowy to ciekawa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewentualnie, może... Nie miałam nic od nich, maski mam głównie z glinek, ale olej ryżowy to ciekawa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mialam jej, ale moze to i lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie korzystałam jeszcze z maski ryżowej, ciekawy produkt:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię kosmetyki BingoSpa, bo jak na razie na żadnym się nie zawiodłam. Maska niestety nie dla mnie, bo nie posiadam suchej cery, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Maseczki uwielbiam ale ta jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń