16 września 2015

Meet Beauty

Dzisiaj dostałam malia z informacją o potwierdzeniu uczestnictwa w konferencji Meet Beauty. Zostałam wyróżniona z 250 blogerek i blogerów z czego się bardzo cieszę.

Meet Beauty to konferencja blogerów i vlogerów urodowych. Odbędą się tam warsztaty z procesjonalnej fotografii urodowej, warsztaty makijażowe oraz związane z pielęgnacją włosów. Więcej informacji możecie znaleźć na stronie http://www.meetbeauty.pl/ . Konferencja odbywa się w Warszawie. 

 
Dajcie znać czy będziecie! Czy ktoś ze Śląska się wybiera?

https://www.facebook.com/events/1664189817136257/ wydarzenie na fb ;)




39 komentarzy:

  1. Ja będę :) też dostałam dzisiaj maila :) Niestety nie jestem ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam mejla lecz nie zapisałam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam maila ale nie zapisywałam się bo do warszawy mam daleko i nie wiem czy w tym terminie udałoby mi się pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O... Zapewne bedzie fajnie i super okazja zeby sie poznać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę udanej konferencji :), takie warsztaty to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z Łodzi będę:D musimy się tam znaleźć xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zaproszenie, ale zrezygnowałam:) ale Tobie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zostałam zaproszona :) Cieszę się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)
    Będziesz mieć o czym opowiadać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oby było fajnie, mile spędzonego czasu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejej, gratuluję Kochana ♥♥♥ mam nadzieję, że fajnie Ci tam czas minie :* koniecznie daj znać, co i jak na tym urodowym spotkaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, że mam bardzo blisko, to się nie zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam meila, ale nie zgłosiłam się bo mam za daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja przegapiłam haha dowiedziałam się o tej konferencji dopiero jak zaczełyście sie chwalic, ze idziecie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ! Może za rok się uda. Ja dostałam maila z zaproszeniem do wzięcia udziału w rekrutacji. ;)

      Usuń
  16. Fantastycznie! Gratulacje, bardzo fajne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie! Gratulacje, bardzo fajne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jestem ze śląska, a zaproszenia nie zostałam :P

    OdpowiedzUsuń