13 września 2015

Pharmena Dermena Lash - Mascara wzmacniająca rzęsy





Pharmena Dermena Lash  Mascara wzmacniająca rzęsy




















"Mascara Dermena Lash, dzięki specjalnie opracowanej formule, zapewnia odpowiedni makijaż, pielęgnuje rzęsy i jednocześnie wspomaga ich wzrost. Opatentowana substancja czynna pochodzenia witaminowego hamuje wypadanie rzęs, poprawiając odżywienie mieszka włosowego. Mascara wzmacnia, wydłuża i zagęszcza rzęsy. Dodatek składników odżywczych i pielęgnujących pochodzenia roślinnego poprawia kondycję rzęs i przywraca im zdrowy wygląd. Dzięki łagodnym składnikom nie powoduje podrażnień i może być stosowana przez kobiety mające wrażliwe oczy oraz noszące szkła kontaktowe."
Pharmena Dermena Lash  Mascara wzmacniająca rzęsy blog
Zacznę do tego, że nie mam problemu z rzęsami. Aktualnie są raczej długie, wypadają w normalnej ilości. Tusz kupiłam w aptece ponieważ stał na ladzie i był w promocji, stwierdziłam, że warto wypróbować. Ciekawa byłam czy na prawdę jest coś w stanie zdziałać.

Pierwsze wrażenie całkiem ok, fajna szczoteczka, ładnie rozdziela i maluje rzęsy chociaż nie przepadam za gumowymi to ze względu na jej mały rozmiar łatwo jest wytuszować każdą rzęsę.

Jednak gdy pierwszy raz użyłam tej mascary bardzo się zawiodłam, i nie chodzi mi o działanie ponieważ ładnie pokrywa rzęsy nie robiąc grudek, po dłuższym czasie nie osypuje się i nie rozmazuje. Bardzo lubię mocno pogrubione i wydłużone rzęsy, a ten tusz daje bardzo delikatny efekt dlatego przestałam jej używać.


Zazwyczaj maluje nią rzęsy jak jestem w domu i wydaje mi się, że tylko do tego się nadaje. 

Wzmocnienia ani wydłużenia rzęs nie zauważyłam ale nie używam jej regularnie więc nie mogę powiedzieć, że nie działa. Jeżeli uda mi się stosować ją przez dłuższy czas codziennie, na pewno zaktualizuję recenzję.

Pharmena Dermena Lash  Mascara wzmacniająca rzęsy recenzja





















A jak Wam podoba się  efekt na rzęsach ? Stosowałyście ten tusz? Czekam na wasze opinie.;)

Korzystając z okazji chciałam Wam się pochwalić, że udało mi się zdobyć tytuł technika usług kosmetycznych. Praktykę zdałam co prawda za drugim razem ale bardzo się cieszę. Teraz tylko odebrać dyplom! A przeglądając stronkę  http://www.chromecrm.com/ przypomniałam sobie, że muszę zapisać się na egzamin zawodowy z logistyki, który zdawałam dwa lata temu. Niestety nic już nie pamiętam i tutaj nasuwa się moje pytanie do Was. Czy zdawał ktoś  z Was egzamin na technika logistyka? Nie wiecie czy w tym roku wygląda to tak samo? Dajcie znać ! Buziaki.





58 komentarzy:

  1. Gratuluję technika usług kosmetycznych :) :) Naprawdę daje taki delikatny efekt :) Niestety nie wiem jak jest z egzaminem na technika logistyka :P Ja rok temu w czerwcu zdawałam ale na technika administracji i zdałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) mnie efekt się podoba, masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :).
    Jeśli chodzi o tusz, myślę że szczoteczka przypadła by mi do gustu, ale dla mnie najważniejszy jest efekt wydłużający bo niestety mam krótkie rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczny kolor oczu :) Tusz świetnie je podkreśla

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam do czynienia z ta firma, ale efekt jest fajny :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobytego tytułu :) Też wolę mocniejszy efekt na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm gdy jestem w domu i nie wychodzę to w ogóle się nie maluję. osypywanie się i rozmazywanie to spory problem, na rzęsach wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny produkt. Na rzęsach wygląda zabójczo, wszystkie sa fajnie oddzielone i długie. Jednym słowem czas na zakupy :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje!:) Śliczne masz oczka a tusz robi mega dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się produkt, ładnie prezentuje się na rzęsach :)
    Gratulacje tytułu i piąteczka bo również go posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znamy go ale podobają nam się efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się efekt podoba - nie na wielkie wyjścia, ale na co dzień jest jak najbardziej ok. :)
    Gratuluję tytułu :) Sama się zastanawiałam, czy nie zacząć jakiejś szkoły policealnej, ale one niestety rozpoczynają się we wrześniu, a ja cały wrzesień w domu siedzę, w październiku dopiero wracam do Krk

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny efekt? Na zdjęciach wygląda bosko :)
    Gratuluję tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję! masz bardzo ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog !
    jeśli masz czas zapraszam :)
    oraz zachęcam do obserwacji.
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com/2015/09/witam-wszystkich-w-ten-jakze-piekny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio znalazłam idealną dla mnie mascarę i długo nie zamierzam z niej rezygnować, bo szukałam jej, aż 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  17. również kocham efekt mocnego pogrubienia i wydłużenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również lubię mocny efekt. Zresztą co tam tusz - ale masz piękne oczyska!:)

    P.S. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę ją! *o*
    Co jakiś czas mogłoby padać, bo wtedy jest takie cudowne powietrze, no ale nie codziennie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten tusz mnie nie przekonuję :)
    Gratuluję zdobycia tytułu technika usług kosmetycznych! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja jakie Ty masz piękne oczy! Założę się, że bez tuszu świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję uzyskanego tytułu :)
    Jakoś ten tusz nie przekonuje mnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego tuszu, ale jak dla mnie na rzęsach prezentuje się świetnie i naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję dyplomu ponadto. W kwestii technika logistyka pomóc niestety nie mogę gdyż temat jest mi obcy.

      Usuń
  24. jak to jest slaby efekt, to masz swietne swoje rzesy

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tytułu :)
    A tusz na zdjęciach wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na codzień lubię taki delikatny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tytułu. Tej mascary nie miałam jeszcze okazji testować, ale widzę, że efekt jest dobry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję tytułu :) maskara daje bardzo delikatny efekt.. nie kupiłabym, też wolę mocniejsze podkreślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :) Ja też wolę mocniejszy efekt na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nooo to wielkie gratulacje :****

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję tytułu :) wolę mocniej podkreślone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie, efekt jaki otrzymałaś po jej użyciu jest cudowny, delikatny ale cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję osiągniętego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mi się bardzo podoba efekt, który uzyskałas!;)
    I gratuluję tytułu;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie stosowałam ale widzę że efekt świetny na Rzesach no i jakie piękne oczy :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję tytułu technika! A co do tuszu...ja tez lubię mocny efekt więc ten raczej by mi nie podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny efekt,ale ja już mam swojego ulubieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie się ona nie sprawdziła.
    P.Sn Jasne, że możemy się spotkać wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy o niej nie słyszałam :)
    Gratuluję! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Fabulous mascara ! Your eyes are beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie podkreśla oko, tak naturalnie :) nie wiedziałam, że firma produkuje tusze, kiedyś używałam szamponu, który świetnie się spisał i wzmonił włosy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam testować rozmaite nowości kosmetyczne :-) Tego tuszu jeszcze nie miałam, a bardzo podoba mi się jego szczoteczka :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi się podoba efekt jaki uzyskałaś, naprawdę. Masz bardzo delikatną oprawę oka i tak delikatny makijaż podkreśla Twoją subtelność...Ja na Twoim miejscu nie chciałabym mocniejszego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. U ciebie to bardzo ładnie wyglada wiec nie narzekaj :P
    Ja stosuje od wczoraj ale gdy zrobiłam sobie pierwszy raz (wytuszowałam rzęsy) byłam pod wielkim wrażeniem
    Efekt był lepszy niz gdy tuszuje rzęsy moim ulubionym tuszem i na dodatek bardzo długo sie utrzymuje
    Do rana miałam taki sam efekt jaki był wieczorem
    Chyba przestane uważać tuszu na rzecz tego bo jak na razie jestem bardzo zadowolona ��

    OdpowiedzUsuń