1 września 2015

Recenzja zapachu Nicole 110





 
Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum, często nazywane jako lane perfumy lub nalewane perfumy czy też perfumy na mililitry.
Firma posiada zapachy świeże, zmysłowe i kwiatowe dla mężczyzn oraz kobiet.

EUPHORIA Calvin Klein Nicole cosmetics 110Ja skusiłam się na odpowiednik: EUPHORIA Calvina Kleina. Numer perfumu Nicole to 110. Należy do grupy świeżych. Nuty zapachowe jakie posiada to: bursztyn, lotos, mahoń, kaki, piżmo, orchidea, fiołek, owoc granatu, nuty śmietany. Te pogrubione to nuty które zgadzają się z nutami orginalnego perfumu.


EUPHORIA Calvin Klein Nicole cosmetics 110 blog
Zapach wybrałam raczej w ciemno, ponieważ nie pamiętałam jak dokładnie pachnie Calvin Klein. Zapach okazał się  być elegancki i seksowny.

Perfum jest dosyć ciężki, rzadko takich nie używam. Zazwyczaj wybieram słodkie zapachy ale ten przypadł mi do gustu. Moim zdaniem pasuje na wieczorn wyjścia.

Plusem zamienników perfum jest ich dużo niższa cena. 30ml takiej wody perfumowanej kosztuje około 25zł, gdzie orginał to około 90 zł. Poręczna, solidnie wykonana buteleczka z atomizerem sprawia, że możemy ją zabrać wszędzie. 

Jeśli chodzi o jakość to jestem mile zaskoczona, zapach jest intensywny ale nie nachalny. Utrzymuje się do kilku godzin. 

EUPHORIA Calvin Klein Nicole cosmetics 110 recenzja
Cieszę się, że wybrałam ten zapach. Chętnie sprawdziłabym jak pachnie Cacharel Amor Amor ponieważ jest to jeden z moich ulubionych zapachów. 
Produkt przetestowałam dzięki  TrustedCosmetics.

Produkty znajdziecie na http://www.nicole-cosmetics.com/.

http://www.nicole-cosmetics.com/



40 komentarzy:

  1. Ja jestem pozytywnie zaskoczona jakością tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno są to dobre perfumy tak czytam na wielu blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich perfum świata to własnie Calvin Klein Euphoria ciemnofioletowa to mój ukochany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jakiś zapach tej firmy, niestety nie pamiętam jaki numerek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to zdecydowanie wolę oryginały, gdyż po prostu jakoś wyczuwam różnicę w jakości olejków. Ale kiedyś nosiłam i podróbki. W sumie teraz noszę jeden zapach tylko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm ciekaw, jak na żywo pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to zdecydowanie wolę oryginały, gdyż po prostu jakoś wyczuwam różnicę w jakości olejków. Ale kiedyś nosiłam i podróbki. W sumie teraz noszę jeden zapach tylko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze, brzmi bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada ciekawie :-) Mam jeszcze swój, ale może wypróbuje, cena zachęcająca :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym powąchać chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele wybrało euphorię, czytam którąś recenzję już, ale nie dziwię się- sama lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba ciężko zrecenzować zapach - co?
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat te nuty nie do końca mi odpowiadają, ale mam 2 ich zapachy i się lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przez Euphorię bym nie przebrnęła w wakacje ;) ale obecnie testuję 118 The One i jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem doskonale, bo sama mam taki "zastój zakupowy" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię na sobie mocnych zapachów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele slyszalam o tych perfumach :))

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie słyszałam o tej stronie, ale fajnie, że takowe się pojawiają bo nie każdego stać na oryginalne perfumy ;) Akurat Euphorię CK posiadam ale na mnie zapach niezbyt długo się trzyma w przeciwieństwie do np. mojej mamy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś miałam okazję wąchać parę próbek:) super zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam niestety , fajnie,że można ulubione zapachy kupić w niższej cenie

    OdpowiedzUsuń
  22. gdyby nie fakt że mam 10 perfum bym se zakupiła xd

    OdpowiedzUsuń
  23. super, że jesteś zadowolona , ja uwielbiam zapachy perfum Nicole

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Euphorie CK, jeśli ten pachnie tak samo to pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli jest odpowiednikiem Euphorii CK, to dziwię się, że zaliczyli ten zapach do 'świeżych' ;) Ja bym chętnie przygarnęła odpowiednik Si Giorgio Armani ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam niestety tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybrałam dokładnie ten sam zapach i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam jedne sprawdzone perfumy i tylko ich używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ma inny akurat zapach i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń