2 września 2015

Wakacyjne pazurki






Dzisiaj mam dla was propozycję paznokci. Tego lata modne są pastele oraz neony. Takie kolorki ładnie podkreślają opaleniznę i są idealne na słoneczne, letnie dni.
 
Czego użyłam do wykonania: 

pilniczek 180/240
buffer/bloczek 
odtłuszczacz Perfect Beauty
baza pod żel Perfect Baeuty 
żel claer 3 fazowy Perfect Beauty
żel budujący 
cleaner
kolorek to hybryda Perfect Beauty Banana delight Nr 38
Baza/top 2in1 Perfect Beauty
klej + cyrkonie allegro

Paznokcie wykonałam sama. We wrześniu minie rok od  szkolenia .

Muszę dodać, że kolorek strasznie sie brudzi prawdopodobnie przez top, więc nie polecam go. Najlepszy top hybrydowy to Gelish.



























A wy jakie pazurki preferujecie ? Jakie firmy poleciacie?
 


40 komentarzy:

  1. Ja nadal nie miałam robionych hybryd i jakoś mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie hybrydy, tak dla spróbowania :). Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru i samo mani bardzo mi się podoba. Nie posiadam jednak ( kiedyś na pewno sobie kupię) zestawu i nigdy nie robiłam sobie hybrydek.Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcień i bardzo ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Ci to pięknie i bardzo estetycznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo ładny odcień żółtego :) Faktycznie idealne paznokcie na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na mani ładny, przyjemny i lekki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że się nimi pochwaliłaś, bo są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wakacyjny kolorek! ja na codzień wybieram zazwyczaj pastelowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne :-)) Ja od kiedy masuje to musze mieć krótkie, najlepiej niewymalowane :-((

    OdpowiedzUsuń
  11. Hybryd nie miałam, a ogólnie to lubię... czerwone paznokcie :D Ładnie wyglądają przy mojej opaleniznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, świeżutko, elegancko ach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutkie - takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej mam ochotę wejść w ten hybrydowy świat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wakacyjne :) takie słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie maluje paznokci. Lakiery jakoś źle na nie wpływają, choć korci mnie kupić zestaw do manicure hybrydowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne :) Ja zazwyczaj maluję pazurki bladym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor i kształt. Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mani b. ładne:) Jeszcze nie miałam hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kształt paznokci :)
    Nie miałam nigdy hybryd, ale po tym co ''stylistka'' zrobiła z moimi paznokciami podczas robienia żeli boje się zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor łądny, ale nie lubię takicih ozdóbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam bazy i topu cosmetics zone i jestem bardzo zadowolona. Już półtora roku i wszystko jest ok. A kolory mam cosmetics zone i semilac -też są wporzadku ;)) nie mam porównania z jakimiś drogimi markami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twoje pazurki bardzo ładnie się prezentują ;)) szkoda ze ten kolorek się brudzi, ale chyba nie wiem do końca o co Ci chodzi z tym budzeniem - nigdy nie miałam takiej sytuacji...

      Usuń
    2. A Twoje pazurki bardzo ładnie się prezentują ;)) szkoda ze ten kolorek się brudzi, ale chyba nie wiem do końca o co Ci chodzi z tym budzeniem - nigdy nie miałam takiej sytuacji...

      Usuń
  23. najlepszy top moim zdaniem to semilac, jak z resztą lakiery :) niedawno miałam bananowy, nosił się świetnie, ale zmieniła się aura, więc zmieniłam tez moje pazurki na deep red

    OdpowiedzUsuń