20 września 2015

Witajcie


Dzisiaj miałam zaplanowany post. Ponieważ w tygodniu mam mało czasu, ze względu na praktyki na które chodzę codziennie, a po nich zawsze mam coś w planach. Dzisiaj mam wolny dzień i nigdzie nie wychodzę więc chciałam coś napisać ale oczywiście z moim szczęściem akurat dzisiaj jest jakiś błąd na  bloggerze (nie da się dodawać zdjęć).  Też tak macie?? Już raz mi się to zdarzyło i wiem że po jakimś czasie to naprawili. No trudno.

Praktyki mam w gabinecie kosmetycznym, zabiegi wykonuję zazwyczaj na pracownikach salonu, mogę robić też na sobie, musiałam ogarnąć program komputerowy w którym zapisuję pacjentów http://combeenut.pl/oprogramowanie-dla-firm/program-do-zarzadzania-firma/ , odbieram telefony itp. Praktyki mam do końca września.

I tyle. Postaram się cos napisać dzisiaj, a jeśli będzie się dało to załącze zdjecia i od razu dodaję nowe posty ;) 

Miłej niedzieli Wam życzę.

12 komentarzy:

  1. Ciekawe takie praktyki :) też tak miałam z tymi zdjęciami ale odświeżałam do skutku i w końcu mi je dodało :D do zobaczenia na konferencji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pisałam dzisiaj rano posta i dodało mi zdjęcia bez problemu, więc nie wiem co może być przyczyną

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na praktyki mam zamiar pójść po 2 roku studiów w trakcie wakacji :) A Ty na którym roku kosmetologii jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam obowiązkowe 160 godzin praktyk po pierwszym roku, i teraz po drugim roku.
      W październiku będę na trzecim roku :). a Ty ?:)

      Usuń
  4. U mnie działa normalnie i mogę dodawać zdj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tak nie raz i trzeba usunąc pliki cookie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia dodaje mi bez problemu, otatnio też czasu mam mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami tak jest właśnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Problemów z bloggerem nigdy nie miałam.
    Mam nadzieję, że praktyki są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie miałam nigdy problemów :)

    OdpowiedzUsuń