7 września 2015

Zapowiedź






Z racji tego, że jest Was coraz więcej z czego się bardzo cieszę i bardzo Wam dziękuję pomyślałam, że zorganizuję dla Was pierwsze rozdanie. Może uda mi się do końca miesiąca coś zorganizować albo będzie rozdanie na  50000 wyświetleń ;). Dajcie znać w czym chętniej wzięły byście udział, co chętniej byście chciały dostać, myślałam o zestawie kosmetyków, a może coś do ubrania np ze sklepu http://salewa.sklep-luz.pl/ . Wydaje mi się, że zgodnie z tematyką bloga pierwsza opcja będzie lepsza ale liczę na Wasze podpowiedzi.;) 




6 komentarzy:

  1. Mi jest się mimo wszystko trudno określić, ja biorę udział głównie dla zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki zawsze to wspaniała nagroda. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kosmetyki. Ubrania mogą być nietrafione, ewentualnie jakieś dodatki typu apaszka czy coś :). Ale wydaje mi się, że najlepszym pomysłem na nagrodę byłoby coś, co lubisz i co z całego serca polecasz. ;) Wiadomo, rozdania są zabawą, a przynajmniej ja je tak traktuję, ale jeśli chcesz się w jakiś sposób nam odwdzięczyć za odwiedziny, to chyba najlepszym pomysłem jest coś, co lubisz, co polecasz, co będzie uniwersalne. ;)

    OdpowiedzUsuń