12 października 2015

Meet Beauty Warszawa

Konferencja Meet Beauty coraz bliżej! Zostały 2 tygodnie, jesteśmy już po zapisach na warsztaty tematyczne ;)

Zamierzam być na wykładzie przedstawicieli marki Olympus "Zdjęcia na blogu"  ponadto wybrałam
 
10.30-12.00 Panal makijażowy Pierre Rene 
12.30-13.15 Panel paznokciowy Neo Nail
13.15-14.00 Panel włosowy Remington 

Która ze mną? ;) 

Później na panelu ogólnym:

"Media społecznościowe-dlaczego są tak istotne? Paweł Opydło
"Vlog jak zacząć" The Oleskaaa

Konferencja jest w Warszawie. Jeśli również dojeżdżacie z daleka samochodem zajrzyjcie na http://modlinparking.pl/dojazd/ . Ja jadę z trzema dziewczynami ze Śląska więc nie wiem o której będziemy musiały wyjechać żeby być tam na dziewiątą ale damy rade.





Do zobaczenia ! I koniecznie dajcie znać jakie warsztaty wybrałyście. ;)








21 komentarzy:

  1. Ja jestem całkowicie na innych godzinach ale na wszystkich oprócz fotografii panelach :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę na konferencji, ale nic nam się nie pokrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie była w ciąży zagrożonej z cala przyjemnością bym uczestniczyła w warsztatach *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie chciałabym wziąć udział! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ale zazdroszczę. Czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała pojechać bardzo no ale niestety nie mam jak, no może w przyszłym roku uda mi się wyrwać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłyśmy na podobnych spotkaniach :) Warszawa daleko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jadę ze śląska.
    Spotkamy się na warsztatach makijażowym i paznokciowym, na włosowy idę od 15:00 do 15:45 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja jestem w tym czasie na weselu i tyle mnie ominie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Wam wszystkim zazdroszę, będzie większość moich blogowych przyjaciółek a ja mam chrzciny ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym mieszkała w Warszawie na pewno bym się tam znalazła :(
    mieszkam na samym końcu dolnego śląska, na tym wystającym na
    czechy kwadraciku :c mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić :)
    takie spotkania, wykłady, pogaduszki są naprawdę ciekawe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ci się udało! mi się godziny kompletnie nie zgrały ... na sam koniec zdążyłam się zapisać;/ i teraz dupa bo nie wiem jak to ogarnę szit szit i czy dam radę

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że spotkanie okażę się jak najbardziej udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie wybieram, ale mam nadzieję na obszerną relację!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Wam zazdroszczę! Miałam się zapisać aleee jednak wypadło mi coś w ten dzień i nie dam rady :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mów się doczekać sprawozdania z tych tematów ;-)

    OdpowiedzUsuń