26 października 2015

Moja opinia o konferencji Meet Beauty w Warszawie






Jak większość z Was wie w sobotę odbyła się konferencja Meet Beauty. Było to spotkanie blogerek i vlogerek urodowych w Warszawie. Konferencja zaczynała się już od 9.00 od rejestracji więc z dziewczynami ze Śląska musiałyśmy wyjechać o 4 rano. Jechałam z Kasią z bloga: http://www.siulka.pl/ , Asią z : http://byćpiekna24.blogspot.com/ oraz Asią: http://joannapanna.blogspot.com/ .

Mój plan konferencji był taki:
Panel makijażowy nie przypadł mi zbytnio do gustu, miały być warsztaty jednak Panie opowiadały o kosmetykach firmy Pierre Rene, zabrakło według nas pokazu makijażu przy użyciu kosmetyków Pierre Rene. Plusem było to, że na sali były lusterka i kosmetyki więc można było zmyć makijaż i użyć każdego produktu, sprawdzić ich trwałość i pigmentację. Na koniec dostałyśmy małe upominki.



Kolejny panel to paznokciowy. Firma NeoNail chyba najbardziej postarała się i przygotowała bardzo fajny pokaz jak wykonać manicure hybrydowy. Manikiurzystka wykonywała zabieg krok po kroku tłumacząc wszystko dokładnie, pokazała nam nowe techniki zdobień. Na koniec również czekał na nas prezent co było zaskoczeniem dla każdej z nas (zestaw startowy do wykonania manicure hybrydowego). ;) 



Następnie była przerwa, organizatorzy pomyśleli o nas i przygotowali przekąski, kawę oraz herbaty. Wszystko było bardzo dobre.

Ostatnim warsztatem był panel włosowy, który opierał się głownie na zachwalaniu nowej  linii produktów Remingtona, odbył się pokaz wykonania fal przez fryzjera przecudowną, super, hiper, ekstra prostownicą którą każda z nas może zakupić za jedyna 329zł. Na koniec przekazanie informacji o możliwości wzięcia udziału w konkursach. Fryzjer był na prawdę miły i pokaż był ok ale jeśli chodzi o przedstawicielkę marki to wydaje mi się, że wolę oglądać reklamy Mango ;). 
























Inne firmy to Golden Rose od której dostałyśmy po upominku w postaci kosmetyków. Na stoisku Philomax można było wykonać sobie badanie trychologiczne oraz pani dobierała odpowiednie produkty do pielęgnacji naszych włosów, kolejka była tam przez całą konferencję bo każda z nas chciała skorzystać z okazji. Nie podobało mi się to, że w pewnym momencie kobieta do nas podeszła i powiedziała, że jeśli stoimy tylko po to żeby dostać kosmetyki to możemy podejść do niej i dostaniemy bez badania (była zdziwiona gdy odmówiłyśmy). Niestety podczas badania nie dowiedziałam się nic nowego o swoich włosach ale pani dobrała mi szampon i maskę do włosów więc na pewno przetestuję. 


Na koniec wzięłyśmy udział w bardzo fajnym wykładzie Pawła Opydło "Media społecznościowe"  oraz "Vlog-jak zacząć?" pozytywnej The Oleski. ;)

Ogólnie bardzo miło wspominam ten dzień, ponieważ było to moje pierwsze spotkanie z innymi blogerkami. Mam nadzieję, że nie ostatnie!





 Przypominam o rozdaniu do którego możecie zgłaszać się jeszcze przez 6 dni!








51 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że mogłaś uczestniczyć w tak fajnym spotkaniu :) I widzę, że czas poświęcony na spotkanie nie został zmarnowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie:). Szkoda, ze ja nie miałam okazji tam byc, a sadzę, ze możliwość poznania innych dziewczyn to był najlepszy punkt programu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bylo Cie poznac, do nastepnego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Panel makijaż i włosy również nie do końca mi się spodobał ... Dla mnie to były reklamy firm, a nie warsztaty. Ale ogólnie całość wspominam pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz żałuję, że się nie wybrałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie czyta się takie relacje :) zazdroszcze wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ze wszystkiego podobał mi się wykład o mediach społecznościowych. Prowadzony był tak, że nawet nie wiedzialam, kiedy czas minął :) To było też moje pierwsze wydarzenie tego typu i jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli było ciekawie, a na pewno bardzo miło :) Szkoda, że nie pokazali makijaży ;) U mnie też rozdanie, chyba taki jesienny czas rozdań jest teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spotkanie było świetnie przygotowanie i mi również najbardziej przypadły warsztaty Neo Nail, Czas spędzony jest niezapomniany i możliwość poznania się na żywo, niestety nie było to dane ze wszystkimi, mimo nie tak dużego miejsca, znaleźć się nie było łatwo, ale mam nadzieję, że na kolejnym takim spotkaniu będzie to możliwe, żeby poznać się osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przejechałabym się na taką konferencję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, bo chętnie bym wzięła w nim udział. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam bardzo podobne odczucia :) żałuję, że nie udało mi się być na wykładzie Pawła Opydło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo nieładnie zachowała się ta "pani" o której piszesz :/

    OdpowiedzUsuń
  14. My wyjechałyśmy o 6 z Katowic, nawet widzę się na jednym zdjęciu ;p
    Byłyśmy razem na warsztatach makijażowych, szkoda, że Cię nie rozpoznałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba następnym razem się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zazdroszczę obecności na konferencji :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę choć może kiedyś uda mi się na takie spotkanie dotrzeć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj widzę, ze byłyśmy razem na Remingtonie :) I chyba na NeoNail również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę szkoda, że postawili na reklamę swoich produktów , ale i tak takie spotkania są fajne;) gdyby było bliżej z chęcią bym pojechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tych tuszów ;) niebieskie są świetne ;P
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam już kilka relacji z tego spotkania, wszystkie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie mogłam tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Żałuję, że w ostatniej chwili musiałam zrezygnować :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczególnie zazdroszczę panelu paznokciowego, mam nadzieję, że będę miała okazję w niedalekiej przyszłości uczestniczyć w czymś takim ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczę! Ale się działo! Fryzury, makijaże, paznokcie...profeska! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie czytamy drugą opinie tego spotkania :) Super przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze to jakieś ciekawe doświadczenie :) Jesteś bogatsza o nowe informacje i kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam być, ale miałam ślub szwagra :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że zawitają kiedyś do Gdańska:D
    Philomax - zachowanie pozostawię bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
  30. so nice post :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  31. Siedziałyśmy obok siebie na paznokciach :P Ale zapomniałam języka w buzi żeby się odezwać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh teraz już kojarzę !;D haha i gadałaś z Asią a ja nie wiedziałam, że Ty to Ty ;D

      Usuń
  32. Bardzo fajne spotkanie :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  33. widać że nie ominęło mnie dużo bo w sumie wcześniej zgłosiłam się li na warsztat makijażowy a tu widzę że kiepsko wypadł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeśli chodzi o warsztaty to może i tak ale ogólnie to warto na takie spotkanie przyjechać ;) czemu cię nie było?! a myślała o Tobie, jakkolwiek to zabrzmi. ;D

      Usuń
  34. Chciałabym być na takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze to jakieś ciekawe przyżycie jest :)
    Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię czytać relacje z takich konferencji :) A za prostownicę za 329zł to na razie podziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Było fantastycznie :) ciesze się, że pojechałam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę Ci możliwości pojechania na takie świetne spotkanie :) Musiało być superowo :)
    Też chciałabym tam być no ale cóż rodzice w życiu by mnie nie puścili :)
    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki u mnie? Bardzo mi na tym zależy ;)
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nie pojechałam bo miałam robotę i zajęcia z dzieciakami....

    OdpowiedzUsuń
  40. widać, że było supcio- następnym razem pojadę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie byłam na tego typu konferencji

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale Ci zazdroszczę takiego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń