14 października 2015

Wydarzenia branżowe w tym roku






Lubicie brać udział w wydarzeniach branżowych? Kongresy mają za zadanie podniesienie poziomu wiedzy kosmetologów i przybliżenie tematyki kosmetologii. Jest to okazja do zapoznania się z ofertą produktów.

Takie imprezy są organizowane praktycznie w każdym miesiącu w różnych częściach Polski.

III Kongres kosmetologii estetycznej w Warszawie - 18października 2015
 


Targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days we Wrocławiu - 20października, a 22października w Katowicach.

Meet Beauty w Warszawie - największe spotkanie vlogerów i blogerów urodowych - 24 października 



32 międzynarodowy kongres i targi kosmetyczne w Krakowie - 14/15 listopada 
Targi pracy we Wrocławiu w Hali stulecia - 24listopada

Jeśli macie daleko tak jak, zacznijcie szukać noclegu, będzie taniej rezerwując coś wcześniej . Na http://kwaterydlafirm.pl/ jest dość duży wybór noclegów we Wrocławiu ;).
Ja puki co jestem zdecydowana w 100% na Meet Beauty w Warszawie i zastanawiam się nad targami kosmetycznymi w Krakowie, byłam już dwa razy i polecam. TUTAJ możecie zobaczyć relację.

20 komentarzy:

  1. Na Meet Beauty będę :) A co do Krakowa i Wrocławia żałuję że mam tak daleko (: We Wrocławiu jestem zakochana a w Krakowie niestety nigdy nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków piękny, moje rodzinne miasto a nieustannie odkrywam je na nowo :)

      Usuń
  2. Żałuję, że muiałam zrezygnować z meet beauty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wybieram do Warszawy na Meet Beauty oraz na targi do Krakowa. na które zaprosiła mnie firma Norel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób się zdecydowało na Meet Beauty, ja bym bardzo chciała się wybrać ale akurat w tym roku nie dam rady. A szkoda, tyle osób będzie można tam spotkać

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałam tam być, żałuję, że mnie jednak to ominie. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku wybrała się na Targi Uroda i było ok!
    Będę czekać na Twoją relację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem w temacie, nïe wiedziałam, że w Krakowie takie coś się odbędzie. Może wpadnę :) Tak z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  8. wielka szkoda, że mam tak daleko do Warszawy, bo na Meet Beauty z pewnością będzie cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też będę na Meet Beauty i również dumam nad Krakowem :) za to na pewno w listopadzie wybiorę się do łodzi na spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera, jak zwykle żadna data mi nie pasuj :/

    OdpowiedzUsuń