15 października 2015

Naturalne Serum do rzęs rewitalizujące i pielęgnujące Inveo-testowanie z TrustedCosmetics






Produkt dostałam dzięki http://www.trustedcosmetics.pl/ . Marka Inveo była mi dotąd nieznana. Serum dostałam około tydzień temu więc nie mogę powiedzieć wiele na temat jego działania jednak chciałam podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami.


"Naturalne serum  odbudowujące do rzęs oparte
na ekstraktach roślinnych i peptydach miedziowych.
Bogata kompozycja naturalnych ekstraktów roślinnych – m.in. z kiełków  soi, pszenicy,
ekstraktu  z żeńszenia, gotu koli,  bajkaliny oraz  kompleksu peptydowego z miedzią
wzmacnia strukturę rzęs i uelastycznia je zapobiegając uszkodzeniom. Stymuluje ich regenerację oraz wzrost.
Serum polecane jest do  pielęgnacji  kruchych, wypadających, przerzedzonych i osłabionych rzęs ale również  do utrzymywania  ich w doskonałej kondycji."




Serum jest zamknięte z malutkiej buteleczce 3,5 ml z aplikatorem w pędzelku. To produkt specyficzny, którego rezultaty działania obserwuje się po około 6-8 tygodniach. Po tym czasie zdam relacje na blogu jak serum wpłynęło na kondycję moich rzęs. 

Aktualnie moje rzęsy się troszkę przerzedziły szczególnie w prawym oku co widać na zdjeciu i nie jestem z nich zadowolona, więc bardzo cieszę się z możliwości przetestowania serum tym bardziej, że nigdy nie używałam takich odżywek do rzęs.

TO NIE JEST EFEKT tylko zdjęcie przed kuracją. 
Na zdjęciu: z lewej-prawe oko , z prawej - lewe.

Pierwsze wrażenie są jak najbardziej na tak. Serum używamy jak eyelinera, produkt nie podrażnił moich oczu jest bezzapachowy i bezbarwny.




Więcej na temat produktów marki Inveo na http://blog.inveo.biz.pl/



Pamitajcie o rozdaniu! Nie sądziłam, że będzie aż tyle zgłoszeń, bardzo się cieszę. Zostało jeszcze trochę czasu. TUTAJ możecie się zgłaszać.;) 




53 komentarze:

  1. Na razie odstawiłam wszelkie odżywki. Buziaki na milutki wieczorek :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, również życzę miłego wieczoru ;);*

      Usuń
  2. Nie słyszałam o nim wcześniej. Mi jakoś do tego typu produktów brakuje systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę :) jestem ciekawa dalszych efektów :) dostałam niedawno w prezencie .MagicLash,więc może zacznę testować niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja użyłam Regenerum i prawie mi oczy wyłysiały ;). Od tej pory mam lęki...

    OdpowiedzUsuń
  5. To serum jest rewelacyjne , zagęszcza i wydłuża rzęsy :) Niestety po jakimś czasie trzeba powtórzyć kuracje , bo rzęsy powracają do pierwotnego stanu :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że dziala. Ale to raczej naturalne że trzeba powtarzać kurację, przecież rzęsy wypadają i na ich miejsce rosną nowe, a jeśli nie używamy odżywek to rosną normalne niewzmocnione ;)

      Usuń
  6. To serum jest rewelacyjne , zagęszcza i wydłuża rzęsy :) Niestety po jakimś czasie trzeba powtórzyć kuracje , bo rzęsy powracają do pierwotnego stanu :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt, właściwie takiego potrzebuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. od dluzszego czasu zastanawiam sie nad kupnem takiego serum ale w sumie nie wiem czy jest mi potrzebne, mam dlugie i nie najgorsze rzesy... czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz rzęsy :)
    Jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam, że to nie jest efekt i to drukowanymi Kathy. :D

      Usuń
  11. Również testuję, tylko hypoalergiczny. Ciekawa jestem efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy o niej nie słyszałam;) Udanego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania, kocham takie sera. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie slyszalam jeszcze o tej marce, produkt zapowiada się obiecująco... Przyjemnych testów i efektu Wow: *

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, a po ile ten produkt? Nie znalazłam ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny wygląd bloga i potrafisz zainteresować czytelnika ;*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tego nie znam ale używałam Floslek i efekty były nie spektakularne ale zadowalajace, mam nadzieje, ze Tobie bardziej odpowie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem efektu :). Pierwszy raz słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. to po co Ci odżywka jak masz takie rzęsiory????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh dzięki za komplement :D serum dostałam do testów ale zgłosiłam się bo w jednym oku mi się przerzadziły (miałam jakieś zapalenie i tarłam co chwilę).

      Usuń
  20. powodzenia, Twoje rzęsy są całkiem w dobrej kondycji, długie i gęste już teraz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę to serum :) Twoje rzęsy i tak wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego serum, ale ciekawa jestem jaki będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, już teraz masz piękne, długie rzęsy! ciekawe jakie efekty będą po serum! :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa efektów, bo zastanawiałam się nad jego zakupem, ale wtedy wygrało Long4Lashes i nie żałuję :D Akurat wrzuciłam niedawno efekt po 3 miesiącach kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawa rzęska dłuższa od lewej :D Czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe, jak duże efekty przyniesie! Trzeba przyznać, iż masz naprawdę niczego sobie rzęsy już w tym momencie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa efektów :) Muszę Ci napisać, że nie masz na co narzekać bo masz świetne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet przed kuracją Twoje rzęsy wyglądają bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I tak rzęski masz ładne :) Oby efekty były zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego serum, ale testuję obecnie odzywkę Bodetko lash i ona jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem efektu tej kuracji, sama szukam jakiegoś dobrego serum, więc chętnie poznam Twoją opinię na temat tego kosmetyku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękne rzęsy więc kuracja im nie potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gdybym nie przeczytała adnotacji pod zdjęciem rzęs, to pomyślałabym, że prezentujesz na nich właśnie efekty przed i po kuracją... jak to dobrze czytać to, co inni piszą, a nie sugerować się tylko zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie przeczytam o efektach, bo potrzebuję koniecznie jakiejś dobrej odzywki do rzęs :( A Ty masz przepiękne rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. czekam na post o efektach, bo jestem bardzo ciekawa wyglądu rzęs po kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo chętnie przeczytam wpis o efektach :) Ciekawią mnie różne sera do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj widzę, ze byłyśmy razem na Remingtonie :) I chyba na NeoNail również :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Coś mi komentarz dodał ie nie pod tym wpisem co powinien ;)

    OdpowiedzUsuń