21 października 2015

Perfumy Nicole Cosmetics or 101 odpowiednik Cacharel Amor Amor






Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją słynnych perfum w blogosferze Nicole Cosmetics! Jest to już drugi zapach tej marki na moim blogu. Pierwszy był nr 110 Calvin Klein który wybierałam w ciemno. Pisałam o nim >TUTAJ< . Tym razem wybrałam nr 101, był to bardziej świadomy wybór, ponieważ jest to odpowiednik jednych z moich ulubionych perfum Cacharel AMOR AMOR.

  Perfumy Nicole Cosmetics or 101 odpowiednik Cacharel Amor Amor


Nicole 101 należy do grupy zmysłowych. To esencja zapachowa, w której łączy się: konwalia, mandarynka, białe piżmo, czerwona pomarańcza, drzewo sandałowe, różowy grejpfrut, wanilia, różana esencja, szara ambra.

Pogrubioną czcionką zaznaczyłam nuty zapachowe jakie pokrywają się z oryginalnym zapachem. Wszystko się zgadza, jedynie oryginał posiada "melati" w nucie serca. Jestem jak najbardziej na tak.

Zacznę od tego, że nie mam porównania z oryginałem ponieważ miałam nieoryginalną perfumetkę Cacharel ale zapach jest przyjemny, raczej słodki, świeży.

Kosmetyk dostałam w identycznej szklanej buteleczce jak poprzednio. Ładna, elegancka z atomizerem. 

Mając dwa opakowania perfum tej marki jestem w stanie stwierdzić, że są one mocne, wystarczy jedno lub dwa psiknięcia. Perfumy utrzymują się do kilku godzin.

Myślę, że cena 24.99zł za  30 ml jest bardzo przyzwoita.

Perfumy Nicole Cosmetics or 101 blog


Produkt znajdziecie na http://www.nicole-cosmetics.com/
http://www.nicole-cosmetics.com/
http://www.trustedcosmetics.pl/




30 komentarzy:

  1. Kompozycja zapachowa wodzi na pokuszenie! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie czasem słodkie zapachy, wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu :). Kurcze wszędzie spotykam ich perfumy, a sama jeszcze nie miałam okazji poznać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginał znam i bardzo lubię :-) Ciekawa jestem tej buteleczki o której piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amor Amor- zamówiłam te perfumy w ciemno i jak tylko je powąchałam, oddałam je natychmiast siostrze...która jest dosłownie nimi zachwycona, dlatego muszę jej koniecznie powiedzieć o tym odpowiedniku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam oryginalne Amor Amor, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amor, Amor bardzo lubię, więc i odpowiednik by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam już kolejną buteleczkę tych perfum i jestem z nich równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze? Jakoś nie lubię takich zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To musi być dobry prezent na święta :)

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam oryginalne Cacharel i chętnie porównałabym go z Nicole.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przed chwilą czytałam też inną recenzję tych perfum ;) nie miałam, ale na jakiś świeży , delikatny zapach bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakos nigdy nie ciagnelo do ich perfum.

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa propozycja ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych perfum, ale nuty zapachowe są interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy tych perfum, ale ciekawa jestem zapachu, bo brzmi zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice post :) Have a lovely day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie, ponieważ ostatnio jestem na etapie szukania perfum idealnych :)
    Może zażyczę sobie taki zapach pod choinkę? Byłoby miło znaleźć tam taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze wspominam te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym musiałam poniuchać, żeby stwierdzić czy lubię czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tych perfum :) Ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię zapachy perfum nicole, ten też przypadłby mi go gustu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten zapaszek, lubię perfumy od Nicole :)

    OdpowiedzUsuń