23 października 2015

Puder ryżowy fixer ECOCERA







Pudry transparentne stały się absolutnym hitem.

Już od jakiegoś czasu szukałam pudru transparentnego, który nie przesuszałby mojej cery. I mogę powiedzieć Wam, że udało mi się go znaleźć.


Puder ryżowy fixer ECOCERA"Puder ryżowy polecany jest szczególnie dla cery mieszanej, tłustej, ze skłonnością do trądziku ze względu na jego właściwości łagodzące.
Puder ma długotrwałe działanie matujące, pochłania nadmiar sebum. Nie zawiera talku oraz parabenów, jest hypoalergiczny. Nie zapycha porów, nie obciąża skóry, daje bardzo naturalny efekt wykończenia makijażu."

 Skład: Dimethylimidazolidinone, Rice Starch, Magnesium Stearate, Phenoxyethanol, Parfum Ethylhexylglycerin.


Puder ryżowy fixer ECOCERA recenzja
Kosmetyk w opakowaniu zawiera gąbeczkę jednak nie wyobrażam sobie nakładania nią pudru, najlepiej sprawdza się pędzel.


Produkt jest bardzo lekki i niewidoczny na twarzy. Skóra po aplikacji jest jedwabiście gładka i matowa. Puder bardzo fajnie absorbuje sebum nie wysuszając przy tym cery. Można go zastosować jako ostatni etap makijażu w celu zmatowienia i utrwalenia makijażu jak, do późniejszych poprawek w ciągu dnia jak i dla zmatowienia cery solo. Puder nie powoduje efektu maski i nie bieli skóry, na twarzy staje się transparentny. Bardzo fajnie współpracuje z innymi kosmetykami takimi jak bronzer czy rozświetlacz.

Jedynym dla mnie minusem jest to, że puder ma konsystencję sypką przez co nie lubię go zabierać ze sobą ponieważ boję się wysypania zbyt dużej ilości, dlatego jeśli wychodzę zabieram ze sobą puder prasowany.

Ogromnym plusem produktu  jest cena 14.99zł za 15g, dodatkowo jest bardzo wydajny jednak duża jego część może się wysypać i zmarnować przez jego formę.

Puder ryżowy fixer ECOCERA blog

Jeśli jesteście zainteresowane tym pudrem możecie go znaleźć na:

www.ekobieca.pl






Zapraszam do polubienia mojej nowej strony na facebooku.;)

 

40 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że puder ryżowy to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam pudru ryżowego, ciekawy kosmetyk, chętnie bym się przekonała o jego działaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kilka podejść do jego zakupu ale za każdym razem odpuszczałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego cudeńka jeszcze nie miałam. Ciekawy produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam , muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudru ryżowego nie miałam, ale dużo o nim czytałam :). Marka kompletnie dla mnie obca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że nie bieli twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sypkie pudry jakoś mi nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam puder ryżowy z Kryolanu :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam go kiedyś zamówić, ale nie chciało mi się specjalnie zamawiać jednego produktu... Wciąż baaardzo bym go chciała wypróbować, więc może w końcu się za to zabiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  12. Często robię zakupy w tym sklepi, wiec ten produkt nie jest mi obcy

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena jest faktycznie na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wiem po jakim puder sięgnę następnym razem. Niekoniecznie tej marki ale ryżowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ha już wiem jaki będzie mój kolejny pudrzak:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa propozycja ;)
    grlfashion.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię pudry ryżowe :) Zdecydowanie najlepiej zapobiegają świeceniu się cery

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy pudru ryżowego :) Będę musiała się jemu bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam dobrego pudru sypkiego i ten wydaje się idealny dla mnie :)
    Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio mowila mi o nim kolezanka :-) musze go miec :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego kosmetyku, ale bardzo mnie zaciekawiło jego działanie. Mam cerę tłustą, więc puder mógłby się u mnie sprawdzić 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam wiele dobrego o tym pudrze jednak jeszcze nigdy go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cena jest ok. postaram się go zdobyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pole dance? Moje niespełnione marzenie <3 Zazdroszczę i życzę powodzenia :) Od zawsze chciałam się zapisać na te zajęcia ale jakoś mi nie po drodze.. Z resztą mam za słabe ręce, żeby utrzymać się na rurce..
    Dzięki za podpowiedź z treningami :) Na pewno poprzeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow cena rzeczywiście fajna, a ja od dłuższego czasu chcę kupić taki ryżowy puder więc może to będzie właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie ciągnie mnie do takich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam wiele dobrego o pudrze ryżowym z Paese, ale o tym nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze słyszę ale wygląda fajnie... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie, że o nim napisałaś, bo zastanawiałam się niedawno nad jego kupnem, ale nie wiedziałam czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekamy na relację po Meet Beauty:D

    OdpowiedzUsuń
  32. No ciekawi mnie ten puder już od dawna :) Zwłaszcza, że ta cena jest baaaardzo korzystna :D drogerie ekobieca bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze ja też już od dawna się zabieram do kupna pudru ryżowego :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie stosowałam pudru ryżowego, a przymierzam się do niego już od dłuższego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten puder ryżowy kusi mnie od dawna, ale jakoś zawsze mi nie po drodze aby go kupić.

    ____
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Żyję chyba w innym świecie- pierwsze o nim słysze :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę w końcu kupić puder ryżowy...

    OdpowiedzUsuń