29 października 2015

Sleek True Colour Lipstick






Czerwona szminka to klasyk który każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce. Czerwień na ustach przyciąga spojrzenia, dodaje seksapilu oraz pewności siebie. Makijaż wcale nie musi być mocny, a nawet wskazane jest aby znaleźć równowagę pomiędzy makijażem oczu a ust. Wystarczy podkreślić rzęsy tuszem, a czerwona szminka  zrobi całą resztę.

Posiadam kilka szminek, jednak dzięki drogerii www.ekobieca.pl moja kolekcja powiększyła się o wspaniały odcień Sleeka Reddy to Sail.
pomadka Sleek True Colour Lipstick semi matte




















"Wyjątkowo trwała pomadka Sleek True Color Lipstick jest nasycona w soczyste pigmenty, dzięki czemu osiągasz pełnię koloru już przy pierwszym posiągnięciu. Dodatkowa formuła szminki została wzbogacona o pielęgnującą  i nawilżającą usta witaminę E. Szminka nadaje intensywny kolor oraz półmatowe wykończenie. Szminka ta posiada kremową konsystencję, która gładko i lekko rozprowadza się na ustach."

pomadka Sleek True Colour Lipstick semi matte





















Szminka zamknięta jest w eleganckim czarnym opakowaniu jak większość kosmetyków tej firmy, które na pewno przykuwa uwagę. ;)

Kolor Reddy to sail o numerze 086 to pół matowy odcień koralowej czerwieni. Bardzo lubię takie kolory jednak nie maluję się nimi na co dzień, wybieram je raczej na większe wyjścia. 

Konsystencja szminki jest dosyć twarda, ale kremowa.

Jest bardzo dobrze napigmentowana. Wykończenie makijażu ust jest matowe, jeśli użyjemy wcześniej pomadki nawilżającej, wykończenie jest bardziej błyszczące.

szminka  Sleek True Colour Lipstick semi matte
szminka  Sleek True Colour Lipstick semi matte blog




















Szminka nie sprawia problemów jeśli mamy bardzo gładkie, nawilżone i zadbane usta. Moje ostatnio są dosyć spieczone i akurat dzisiaj gdy chciałam zrobić zdjęcia dla Was są bardzo przesuszone. To chyba wina sezonu grzewczego bo cała cera na tym ucierpiała.  Pomadka niestety podkreśliła suche skórki i weszła w zakamarki co wyglądało niezbyt estetycznie.

Szminką źle mi się malowało, nie umiałam równo pomalować ust. Spróbuję zrobić zdjęcia gdy podleczę usta i dam jej drugą szansę ponieważ czytałam, że dziewczyny są raczej zadowolone. ;)


szminka  Sleek True Colour Lipstick semi matte

Cena wynosi 24.99 zł za 3,5g szminki. Możecie ją znaleźć w drogerii

www.ekobieca.pl


 http://www.ekobieca.pl/product-pol-16648-Sleek-True-Colour-Lipstick-Szminka-do-ust-Reddy-to-sail-086.html .




58 komentarzy:

  1. Właśnie szukam takiej ładnej i matowej :)
    a nie każda się świeci ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne pudełeczko, idealny kolor, perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, ale nie dla mnie bo nie chce mi się dokładnie wyrysowywać ust. Wole typowe odcienie nude, róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szminkę z Sleeka z innej serii, też matową i jestem zadowolona w kwestii samego operowania nią na ustach :) niestety kiedy poznałam Maca i Bourjois to już nic nie jest w stanie mnie zadowolić :( kolorek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest genialny! uwielbiam czerwień na ustach :)))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor :) Od jakiegoś czasu, 'chodzi' za mną czerwona szminka :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ależ czerwień! Ja jednak na swoich ustach nie używam czerwieni. Wolę delikatnie je podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sexy kolorek :) Używam raczej cielistych odcieni, ale pooglądać na kimś, czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor cudowny ! Na większe wyjścia idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mocne kolory na ustach, nawet w szary dzień :-) Szminka którą prezentujesz jest bardzo kusząca :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czerwień, zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli nie jest to szminka dla mnie... a szkoda bo kolor pękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, intensywny kolor! :-) Lubie czerwień na ustach chociaż samej mi niestety nie pasuje. :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, sama mam podobną czerwień ale chyba nie pasuje do mojej urody i się nią nie maluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor WOW, szkoda, że takich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, chętnie zobaczyłabym jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się opakowanie! Takie eleganckie w swej prostocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna rzecz i jakie ma piękne opakowanie. Niby nic ale cieszy. Ja nie lubię siebie w czerwieniach :)) Spodobało mi się u Ciebie, obserwuję ;) zapraszam do mnie, jeśli też zaobserwujesz będzie mi miło
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czerwone usta tej jesieni :) piękny, klasyczny odcień wyrazistej czerwieni :) niestety ja też cierpię co roku w sezonie grzewczym :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, piękna szminka, uwielbiam czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  21. Szminka ma piękny kolorek :) Uwielbiam takie zwłaszcza w szare i deszczowe dni

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się kolor, bo jestem wielbicielką czerwieni, a znalezienie takiej prawdziwej, głębokiej, wcale nie jest łatwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor jest zniewalający! Typowa, uwodzicielska czerwień ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedna z moich ulubionych pomadek to właśnie twór Sleeka :D
    Z tym że posiadam wersję która pozostawia uczucie miękkości i lekkiego połysku na ustach a nie matową.
    Twoja ma śliczny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do mnie niezbyt pasują takie odcienie, więc stawiam na nude lub moje ukochane róże! :) Sleeka nie miałam jeszcze, ale wszystkie pomadki, które są matowe, mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor piękny, ale niestety nie dla mnie. Wole coś delikatniejszego

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie jest tak trwala? ja posiadam podobny odcien rimmel kate moss i musze przyznac, ze jest to jedna z moich najtrwalszych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej jestem zadowolona z szminek by Kate ;)

      Usuń
  28. Fajna, ładny odcień. U mnie w kosmetyczce akurat czerwonej szminki nie ma. Ja maluję usta tylko bezbarwną pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naturalnie mam czerwone i duże usta ale muszę wypróbować wreszcie czerwoną szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++
    Witaj !
    Witam. "Katalog Blogspot" to nie jest spam, to nie jest robota, jest to miejsce jak twoje dokonanych przez osobę jak ty.
    Celem jest, aby promować swój blog na świecie!
    Proponuję, aby opublikować swój blog poprzez rejestrację na "międzynarodowej blogspot katalogu"
    "Katalog" wynosi 27 mln wizyt, 198 krajów świata! i ponad 19.000 blogi.
    W komentarzach, podaj adres URL. Nazwa strony. a Kraj
    Aktywny jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    się, aby dodać do moich zwolenników, klikając na '' dołączyć ''
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć naszą stronę ze swoimi znajomymi.
    Dziękuję za zrozumienie
    Życzę doskonały dzień
    Z poważaniem
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Dziękujemy za moim blogu - to jest bardzo mile widziane! O)
    Śledzimy na swoim blogu, proszę śledzić nas w zamian!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa szminka, nigdy o takiej nie słyszałam :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. so nice :) Happy Sunday!
    Kisses, Tijana

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mój kolor - ale na kimś pięknie musi sie prezentować :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor, idealny na jesien;)

    OdpowiedzUsuń