18 listopada 2015

BloSilesia: OD ZERA DO VLOGERA. VIDEO W ARSENALE TWÓRCY INTERNETOWEGO.






17 listopada o godzinie 17.30 w Muzeum Śląskim odbyło się szuste spotkanie organizowane przez Blosilesię.

Temat spotkania to: " OD ZERA DO VLOGERA. VIDEO W ARSENALE TWÓRCY INTERNETOWEGO."

Bilety można było generowac na stronie internetowej na stronie wydarzenia. Jak dobrze koajrzę trzy razy była wrzucana nowa pula biletów, które bardzo szybko znikały. Myślałam, że będzie więcej osób, było może 1/3 sali.


Konferencja składała się z czterech prelekcji, których udzielali prelegenci.

Wykład zaczęła Kasia Ogórek. Opowiadała o portalu Vine i o sukcesie 6sekundowych filmików. 

Drugi wykład poprowadził Marcin Mossakowski który łączy pasję jaką jest fotografia z podróżowaniem i wszystko wrzuca na bloga.;) Marcin przygotował lekcję filmowania w postaci filmiku który mogliśmy obejrzeć i zanotować kilka rzeczy. Jego filmy na prawdę robią wrażenie. 



Po tych prelekcjach była 15minutowa przerwa na ciastko i wodę. 

Na wykładzie Pawła Opydło miałam okazję być już w Warszawie na Meet Beauty. Wtedy mówił o mediach społecznościowych tj. Snapchat. Więc tak jak myślałam wykład był bardzo fajny, z humorem. Tym razem mówił o  pierwszych krokach na youtubie, jak zacząć, jak się oswoich z kamerą by doskonalić swój kanał.

Ostatnia lekcja należała do Włodka Markowicza.  Odbyła się ona w postaci wywiadu który przeprowadzał Marcin Nowak.  Mówili o różnicach między vlogowaniem a blogowaniem.


Przy okazji ostatnio obiło mi się o uszy o kolejnej edycji Meet Beauty! Jestem ciekawa czy to prawda i chętnie bym wzięła udział po raz kolejny jednak podróż jest męcząca może warto zastanowić się nad noclegiami które oferuje na przykład developer warszawa wola .

Wybieracie sie? Bierzecie udział w takich wydarzeniach?




33 komentarze:

  1. Chętnie bym wzięła udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo chętna na takie wydarzenia. Dobra okazja żeby poszerzyć wiadomości i znajomości

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spotkanie to coś fajnego, zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udziału jeszcze nie brałam, ale chciałabym :)
    Przydałaby się jednak jakaś przyjazna duszyczka na miejscu, bo samemu to smutno ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu wydarzenia to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. temat akuratny, o mamy dużo vlogerów, ale nie wszyscy są tak jakby profesjonalni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę możliwości brania udziału w takich wydarzeniach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnoscia bylo to ciekawe doswiadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jeżdżę, nie mam czasu; blogowanie to moje hobby i choć chciałabym, by było w miarę profesjonalnie, to starcza mi to, co przeczytam o tym w necie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie się natrafiłyśmy na bloSilesi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje http://locastrica.blogspot.com/ :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog :) Może obserwujemy się wzajemnie ;p?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby więcej takich spotkań! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie eventy, chętnie wzięłabym udział! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Literówka Ci się wkradła - "szóste" powinno być, nie "szuste" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu, ale to pewnie świetna okazja do poszerzenia swojej wiedzy i poznaniu nowych ludzi :) Gdybym miała okazję, chętnie bym chodziła na takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne muszą być takie spotkania, zawsze czegoś się człek nauczy i przyjemnie spędzi czas, super sprawa :)

    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama przymierzam się do debiutu na YT... Przydałoby mi się uczestnictwo w spotkaniu o tej tematyce :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne Meet Beauty ma być na wiosnę, ja się wybieram ( o ile miejsc wystarczy, bo na pewno będzie więcej chętnych)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejna edycja Meet Beauty ma odbyć się jakoś na wiosnę:) mam nadzieję, że tym razem uda mi się wziąć w niej udział:)

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie bym się wybrała na taką konferencje :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza konferencja na której byłam to właśnie Meet Beauty i chętnie to powtórzę jeśli będzie okazxja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie uczestniczyłam jeszcze w żadnym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Halo,

    Świąteczne życzenia. To jest poinformować, że Alex Scofield Company, firma pożyczki prywatne wiele miliardów otworzyła możliwość finansowego dla wszystkich potrzebujących jakiejkolwiek pomocy finansowej w tym sezonie koniec roku. dajemy pożyczki od $ 10000 do $ 500,000 na 1% stopy procentowej do osób indywidualnych, firm i przedsiębiorstw pod jasny i zrozumiały i kondycji: Dom kredytowych, kredyt samochodowy, pożyczki biznesu. Skontaktuj się z nami pod adresem: alexscofield2852@gmail.com. dostarczamy płatności pożyczki w 48 godzin.

    OdpowiedzUsuń