14 listopada 2015

Converse






Ostatnio tematyka bloga jest troszkę inna, a mianowicie MODA. Mam mega alergię na powiekach nie wiem co jest powodem, mogę się jedynie domyślać-już niedługo o tym post. Nie mogę testować na razie dla Was nowych kosmetyków, dzisiaj dostałam maść od lekarza i muszę stosować. Niestety nie mogę się malować. Mam nadzieję, że szybko przejdzie ponieważ męczę się z tym już około trzech tygodni, ponieważ nie poszłam do lekarza...

Dlatego żeby nie pozostawiać Was bez niczego pomyślałam, że napisze coś o modzie. Tak naprawdę kiedyś chciałam żeby ten blog był modowo- urodowy.;) 

Dzisiaj chciałam "pogadać" a raczej popisać na temat popularnych butów Converse. 

Buty możecie dostać na http://trampki.sklep-luz.pl/


źródło zdjęć: http://trampki.sklep-luz.pl/


Co myślicie na temat tych butów? Jesteście fankami czy raczej przeciwniczkami? Ja swego czasu rozważałam zakup trampek, jednak opinie w internecie mnie zniechęciły. Jest wiele zwolenniczek tej marki, ale wiele osób sądzi, że buty te nie różnią się niczym od tych za 50zł i płacimy jedynie za logo ich jakość ostatnio bardzo spadła. 

Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat. 








37 komentarzy:

  1. Nie przepadam za trampkami jednak mam na nie ochotę ostatnimi czasy :) I te białe mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podobają się białe.;)

      Usuń
  2. nie dałabym tyle za trampki, ale wyglądają ładniej niż te tańsze.. są takie bardziej zgrabne :) Jednak trampki to trampki, jak nie rozwalą się za miesiąc to za dwa.. lepiej zainwestować w jakieś nike :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Nike się zraziłam po tym jak w butach za 250zł po tygodniu zaczęła odklejać się podeszwa.

      Usuń
  3. Najbardziej spodobały mi się te czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do jakości to się zgadzam. Pierwszą parę kupiłam 4 lata temu i byłam zachwycona - uszkodzenia pojawiły się dopiero po 1,5 roku codziennego używania. Jednak para którą kupiłam rok temu rozleciala się po 2 miesiącach. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dużo osób tak mówi dlatego narazie się nie decyduję. ;)

      Usuń
  5. Mnie nigdy nie korciły zagraniczne marki, uważam że dobra polska firma jest w stanie dać nam produkt o podpbnej/lepszej jakości za niższą cenę :) z trampkami to jeszcze może być różnie ale np buty skórzane polskie zachwycają wytrzymałością i w takie rzeczy nie szkoda inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te buty:) białe najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnimi czasy kuszą mnie wyższe białe lub czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście wole zwykłe trampki :D nie przepłacam a jak mi sie znudzą to można kupić drugie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam converse'ów, jakoś nie przepadam za trampkami :) Aczkolwiek bardzo podobają mi się białe, krótkie converse ;)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam oryginalnych, a podróby i podeszwa niestety jest tak śliska, że już 2 razy spadłam ze schodów :P ciekawe jak się mają do oryginalnych

    OdpowiedzUsuń
  11. To są moje ulubione buty, pasują do wszystkiego. Miałam już ich 3 pary, jedne długie (starej wersji) i 2 krótkie, niestety już nowej. Przez pierwszy tydzień nowa wersja jest niewygodna ale nie należy się tym zniechęcać bopo rozchodzeniu są wygodne.Niestety ale jakość ich też troszkę spadła, przebarwiają się niektóre pary, dlatego warto kupować w sklepie a nie przez internet. Pomimo wszystko polecam ich kupno bo serio warto.
    http://cosmetyczneigraszkiewelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię i polecam, te krótkie the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam czerwone, krótkie - ot te, co na fotce. Noszę je bardzo często i gęsto od dwóch lat. Są jakościowo znakomite. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby szybko alergia Ci minęła..
    Mam Conversy za kostkę i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię sportowe obuwie, ale za trampkami nie przepadam. Nie podobają mi się, więc ich nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam Conversów, ale podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam Conversy, mam 3 pary i są niezniszczalne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie nie stać ba tak drogie buty. Poza tym chyba wolałabym mieć kilka niefirmowych par i chodzić w nich zamiennie niż mieć tylko jedne buty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jeszcze żadnej pary, ale planuje zakup tych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, że Conversy były kiedyś nie do zajechania...Nie wiem - nigdy nie miałam :( Aczkolwiek czerwone mi się marzą. Na razie zadowalam się granatowymi z Auchan, które o dziwo przetrwały już ponad 1,5 roku i mają się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi nie przeszkadzają te tanie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. W zeszlym roku napalilam sie na te buty jak szczerbaty na suchary i... ostatecznie sie nie zdecydowalam wlansie z powodu rzekomego spadku jakosci. Na przyszly rok sama nie wiem co z nimi robic, bo poki co latam w tanszych zamiennikach...

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Conversy, jedną parę mam już 2 lata i jedyne co się z nimi stało, to trochę wyblakł kolor, poza tym dalej są w dobrym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie: ludzie sporo przeplacaja za marke.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam oryginalnych Conversow, ale nie żałuję, ponieważ wolę sportowe Nike lub Adidas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie posiadałam markowych butów, ale opinie innych raczej nie zachęcają mnie do ich zakupu. Niektórzy moi znajomi twierdzą, że zepsuły im się szybciej markowe buty niż te kupione w zwykłym sklepie. Ale są również głosy, które mówią, że conversy czy new balance są najwygodniejszymi butami, jakie przyszło im kiedykolwiek nosić. :)

    dominika-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakość niestety faktycznie spadła...

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy jakoś te buty mnie nie zachęcały do siebie,wole Nike :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam conversy :) Mam kilka kolorów i ciągle chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  31. MIałam 2 pary Conversów i były to najlepsze trampki na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham conversy, w szczególności białe ♥
    Pierwszą parę zakupiłam 5 lat temu i mam je do dzisiaj prawie niezniszczone :) Nie zgadzam się, że płacimy za niego tylko za markę :) Są o wiele lepsze i trwalsze niż te za 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń