12 listopada 2015

Jak przechowywać kosmetyki?






Dzisiaj post o tym jak przechowywać kosmetyki, jak to zrobić żeby nie było bałaganu?
Najważniejsze to zachowanie umiaru, jeśli mamy zbyt dużo kosmetyków nie wiemy co z nimi robić, nadpoczęte produkty się marnują. Najlepszym sposobem jest zużycie każdego kosmetyku do dna! I dopiero otwieranie następnego. 

Wtedy te w zapasie możemy trzymać w jakimś pudełku. Najlepiej takie pudełko postawić w widocznym miejscu w zasięgu ręki, wtedy możemy sprawdzić co jeszcze mamy a co możemy dokupić. Jeśli schowamy pudło głęboko w szafie możemy o nim zapomnieć.

Wybierz kosmetyki, które używasz na codzień lub najczęściej. Zapewno będzie to na przykład podkład, puder, kredka lub liner , tusz do rzęs, ulubiony cień do powiek, bronzer, róż lub rozświetlacz. Te kosmetyki zostaw na toaletce lub w miejscu gdzie się malujesz. 

Ja swojej toaletki nie posiadam, u mnie akcja toczy się codziennie na parapecie. 





Fajne akcesoria można  kupić do przechowywania kosmetyków, na różne organizery można trafić w Biedronce.



Kosmetyki kolorowe można trzymać w specjalnym kufrze, szczególnie jeśli zajmujesz się też wizażem lub często zmieniasz miejsce pobytu. ;) 

Kolejnym sposobem jest specjalna szafka kosmetyczna, lub jakaś komoda z szyfladami. Możemy do niej włożyć przegródki żeby był większy porządek. 
Szafki możemy kupić na stronie np. http://erabox.pl/

Ja sobie zamówiłam taką jak na pierwszy m zdjęciu ale mi nie przyszła. Więc będe szukała dalej.



A Wy jak  przechowujecie swoje kosmetyki?? 



53 komentarze:

  1. Moje pochowane są w ozdobnych pudłach więc nikogo nie drażnią, a pudełko ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu doczekałam się toaletki, a raczej biurka z odpowiednią szufladą w której mogę wszystko przechowywać.. niesamowicie ułatwia życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie przechowuję na dzikusa ;) Mam kosmetyczkę w szafce, w łazience i maluję się niestety na stojąco ;) Jednak w planach jest toaletka i mam nadzieję, że z początkiem Nowego Roku plan uda się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja moje przechowuje w szufladach i specjalnej komodce :) Na lakiery mam az 6 szuflad z Biedronki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Parapet jest chyba najgorszym miejscem, bo kosmetyki poddawane są non stop działaniu ciepła ze słońca/kaloryferów i mogą zmieniać swoją konsystencję oraz właściwości, czyli szybciej się psuć... Lepiej im tego oszczędź ;) Swoje kosmetyki trzymam w toaletce i komodzie takiej jak na pierwszym zdjęciu po prawej od toaletki ;) A gdy ich jeszcze nie miałam, to trzymałam w kufrze na dnie szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, jednak nie trzymam tam wiele kosmetyków, ale mój pokój ma taką lokalizację że słońce nigdy nie wpada do mojego pokoju, zawsze jest za domem.;) kaloryfery też wyłączone.;) Jednak planuje zakup jakiejś szafki specjalnie na kosmetyki ;P

      Usuń
  6. Ja trochę trzymam w szufladzie w komodzie a trochę w szafkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym toaletkę :) a przechowuje w różnych pudełkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest mega :D marzę o takiej toaletce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kilka organizerów z Biedronki i pedełka po Ferrero Rocher i trzymam je w szafce w biurku, a jak chcę je użyć to wyciągam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam taki organizer z biedry, wykorzystuję też koszyczki i pudełka np. po shinyboxie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ich tyle, że często niestety nie mam już gdzie ich przechowywać. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zapanował ład i porządek kiedy dostałam w prezencie toaletkę :) Nic nadzwyczajnego, bo z Ikei, a w środku przegródki na sztućce :D ale przynajmniej łapie, gdzie co leży :) i jest bardzo wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie przechowuje swoje w szufladzie od biurka ( rzeczy posegregowane w drewnianych pudełkach ) ale przyznam się że marzy mi się totaletka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki kuferek mi się marzy, ja przechowuje swoje kosmetyki w 3 kosmetyczkach ale nie zbyt są praktyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie urządziłam jeszcze swojego kącika :)) Buziak na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam jedną dużą kosmetyczkę i to mi wystarcza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj nie chcesz widzieć, jak to wygląda u mnie. Brak miejsca, więc w kartonach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeden karton stoi i tam władowałam wszystko narazie z czym nie wiem co zrobić. ;D

      Usuń
  18. Część mam w kosmetyczce, część w wiklinowym koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Część w wielkim kufrze,a część w kartonach. Marzę o toaletce

    OdpowiedzUsuń
  20. Swoje kosmetyki przechowuję w toaletce oraz w komodzie z Ikei.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. W Biedronce niedawno była ciekawa szafka, którą można wykorzystać na kosmetyki i bieliznę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ją kupić jednak myślałam, zę jest duża a ona taka malutka była że za 80zł się nie opłacało.;)

      Usuń
  22. w kuferku <3

    __________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam taką pseudo toaletkę :P Bez lustra, haha. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam tak mało kosmetyków, że mieszczą mi się w malutkim koszyczku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny ten słoiczek z różową wstążeczką;) ja swoje kosmetyki trzymam w komodzie przy której się maluję ale po ślubie marzy mi się toaletka z prawdziwego zdarzenia;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ja szminki i lakiery trzymam w walizce, a resztę kosmetyków w szafce i na półce :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ja swoje kosmetyki przechowuję w jednej wielkiej szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie są w różnych miejscach, ale w ten weekend mam w planach zrobić porządki i umieścic je wszystkie w jednej szufladzie, ciekawe czy mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam totalny nieogar :D wszędzie mam kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę, że masz takie piękne światło w pokoju :) organizery z Biedro mam :) i ogólnie mam bzika na tym punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chwilowo trzymam w sekretarzyku :D ale mam nadzieje, że kiedyś dorobię się toaletki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie organizery jak te z Biedronki można także trafić w Rossmannie - ogółem polecam - naprawdę warto :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobre rady kochana! Ja od jakiegoś roku poczyniłam wielkie zmiany w tej kwestii, tzn.posegregowałam wszystkie kosmetyki do pudełek i trzymam je w komodzie z szufladami. Moje życie jest dzięki temu łatwiejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mnie denerwuje jak wszystko jest pomieszane, wszystkiego trzeba szukać i bałagan się robi. ;)

      Usuń
  37. ja muszę kupić sobie toaletkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałabym gdzie jej dać, musiałabym wurzucić biurko.;D

      Usuń
  38. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zdobyć jakąś cudowną toaletkę. A teraz jak przechowuje? No w małym bałaganie się zdarza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupowałam te organizery w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko jeden kupiłam ten na pomadki i drobne rzeczy ale czaje się na kolejne.;)

      Usuń
  40. toaletka tez mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  41. Łazienka i szuflady:D Mam nawet dodatkową komodę (a'la ostatni rząd, pierwsza tylko, że podwójna;)) i jest ok. Chociaż ostatnio znów nadrobiłam i zapasów znów dużo.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gustownie :) Ja toaletki chyba sie nie dorobię w tym życiu ;) Na razie kosmetyki trzymam w malej kosmetyczce wysoko na szafie by moje urwisy sie nie dorwały, a nie znam dzieci które nie lubią grzebać w kosmetykach ;-)

    OdpowiedzUsuń