23 listopada 2015

Lideal puder wybielający - analiza składu






Puder znalazłam na pewnej stronce kosmetykami azjatyckimi za 29zł jednak ja kupiłam go za około 6-7zł.  Nigdzie nie widziałam recenzji więc jeśli się nie mylę, jestem pierwsza.


"Puder z Azji, służy do pokrycia tłustej, niedoskonałej skóry twarzy. 
Bardzo szybko wchłania tłuszcz, nie zostawia śladów, jest bezbarwny. Stosowany często przez gwiazdy, prezenterki telewizyjne, ukrywający dyskomfort. "
Lideal azjatycki puder wybielający whitening powder






Puder jest w całkiem porządnym jak na tą cenę opakowaniu, jeżeli chodzi o szatę graficzną to szału nie ma. Na opakowaniu znajduje się informacja o odcieniu. W opakowaniu znajdziemy również gąbeczkę, która jest bardzo fajna. 

Lideal azjatycki puder wybielający whitening powder Po otwarciu opakowania czuć niezbyt przyjemny zapach, przypomina mi ona jakieś tanie mydło, albo starą pościel sama nie wiem.;)

Ja posiadam odcień 01 czyli najjaśniejszy, bardzo dobrze dopasowuje się on do cery, nie ciemnieje na twarzy. 

Puder nie spowodował alergii ani nie podrażnił cery. Używałam go tylko raz więc nie wiem czy nie jest komadogenny.
lideal azjatycki puder wybielający whitening powder

Lideal azjatycki puder wybielający whitening powder swatch





Jeżeli chodzi o krycie, to możecie zobaczyć na poniższym zdjeciu, że całkiem nieźle sobie radzi z zaczerwienieniem twarzy, drobnymi niedoskonałościami. Myślę, że w połączeniu z korektorem zakamufluje bardzo dobrze większe zmiany. Z trwałości jestem również zadowolona. Puder nie daje tak zwanego efektu jak tapety ścienne ale ładne matowe wykończenie.
lideal azjatycki puder wybielający whitening powder effect efekt
















Jako, że jest to puder z Azji, więc chiński produkt postanowiłam zrobić małą analizę składu:

TALC - TALK, SUBSTANCJA MATUJĄCA (może zapychać)
KAOLIN - GLINKA BIAŁA, ABSORBUJE SEBUM
MICA - MIKA, PIGMENT MINERALNY, DAJE EFEKT ROZŚWIETLONEJ SKÓRY
PARAFFINUM LIQUIDUM - BIAŁY OLEJ MINERALNY, EMOLIENT TŁUSTY (komedogenny)
ISOPROPYL MYRISTAT - CIEKŁY WOSK, EMOLIENT SUCHY (może być komedogenny)
METYLPARABEN - KONSERWANT  starać się unikać
PROPYLPARABEN - SUBSTANCJA KONSERWUJĄCA starać się unikać
PERFUM
CI77492 - TLENEK ŻELAZA ŻÓŁTY
CI77499 - CZARNY TLENEK ŻÓŁTY
CI77891 - DWUTLENEK TYTANU

O dwutlenku tytanu dowiedziałam się, że jest on nietoksyczny ale pod wpływem promieniowania UV może stać się niebezpieczny. Nie wiem na ile jest to prawda, ale patrząc na skład pudru Manhattan również zawiera on te same tlenki.

Po analizie składu, doszłam do wniosku, że więcej nie będę stosować tego rodzaju pudrów. Używam od jakiegoś czasu tylko pudrów sypkich, transparentnych które mają bardzo dobre składy. Na przykład pudru Ecocera. Producent podkreśla, że puder nie zawiera parabenów oraz talku oraz nie zatyka porów.

Także apeluję! Czytajcie składy!







40 komentarzy:

  1. Ja również przestawiłam się na pudry sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie skusiłabym się na niego ze względu na to, że zwiera produkty, które mnie zapychają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład niestety nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadziejny skład. Dobrze, że nie przepłaciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt na skórze;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że efekt mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej na twarzy wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie odwazylabym sie na kupna takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam się szczerze, że nigdy nie czytałam składu kosmetyków ale chyba zacznę ;) Swoją drogą brawa za odwagę, ja bym się trochę bała stosować taki puder z Azji :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. Na skórze wygląda świetnie, ale faktycznie nie kupiłabym ze względu na skład.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skład, że aż płakać się chce, ale rozbawiłaś mnie tym opisem zapachu starej pościeli :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kryje bardzo fajnie ale ten skład :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie byłby za jasny, a do tego ten zapach.. eh. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kryje ładnie, to fakt. Ja sie przyznam, że często nie czytam składów kolorowki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm myślałam, że skład będzie lepszy, dorwałaś go w bardzo niskiej cenie a po za tym świetnie zakrył zaczerwienienia, z którymi ja też się borykam.

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt na twarzy mi się podoba, tylko szkoda że taki skład ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Krycie bardzo ładne, spróbowałabym mimo składu, może by nie zapchał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam pudru ryżowego, który ogranicza wydzielanie sebum. Ale szczerze przyznam że nie wgłębiałam się w jego skład :o Twój ładnie wygląda na twarzy :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkowicie się przerzuciłam na ryżowy ;) zazwyczaj mają super skład ;)

      Usuń
  19. patrzac na ten sklad u mnie zdecydowanie odpada przy mojej problematycznej cerze...

    OdpowiedzUsuń
  20. ja akurat pudrów w kamieniu nie używam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam takich pudrow w kamieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego pudru ale wydaje się ciekawy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt :-) chętnie bym wypróbowala

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobre krycie ma ;) Ale szkoda, że niektóre składniki w składzie mi nie odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. za takie pieniążki to nie powiedziałabym,że może być dobry;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak ale są też dobre tanie kosmetyki.;)

      Usuń
  26. Nie używam w kamieniu, zupełnie dobrze sobie radzę tylko z sypkim. Jak w ciągu dnia zaczynam się świecić dociskam do tej cześci chusteczkę higieniczną i jakoś to jest a w lecie jeśli używam pudru to bez podkładu - właściwie ten w kamieniu nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kryje bardzo fajnie ale ten skład zdecydowanie nie zachęca do zakupu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Halo,

    Świąteczne życzenia. To jest poinformować, że Alex Scofield Company, firma pożyczki prywatne wiele miliardów otworzyła możliwość finansowego dla wszystkich potrzebujących jakiejkolwiek pomocy finansowej w tym sezonie koniec roku. dajemy pożyczki od $ 10000 do $ 500,000 na 1% stopy procentowej do osób indywidualnych, firm i przedsiębiorstw pod jasny i zrozumiały i kondycji: Dom kredytowych, kredyt samochodowy, pożyczki biznesu. Skontaktuj się z nami pod adresem: alexscofield2852@gmail.com. dostarczamy płatności pożyczki w 48 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  29. Do wiadomości:

    Dostępny kredyt w Rosji i Malezji w 2% stopy procentowej. Oferujemy od $ 50,000 do $ 500 milionów Stany Zjednoczone Dollars.Email nami poprzez: gary.daniel2020@outlook.com

    Skontaktować aby uzyskać więcej informacji:
    Z poważaniem
    Mr.Gary Daniel
    CEO / Prezes
    E-mail: gary.daniel2020@outlook.com

    OdpowiedzUsuń