26 listopada 2015

Manicure hybrydowy







Dzisiaj mam dla Was manicure, który miałam okazję nosić przez ostatnie 2 tygodnie. Teraz na moich paznokciach gości inne zdobienie.

Manicure wykonałam przy pomocy lampy led, którą dostałyśmy na warsztatach z Neo Nail na Meet Beuty. Sprawuje się świetnie! Użyłam też bazy z Neo Nail oraz topu, który pięknie błyszczy.

Zdobienie na białym lakierze hybrydowym Perfect Beauty zrobiłam przy pomocy pyłku syrenki. 

Drugi lakier jakiego użyłam to Bling o numerze 10. 


manicure hybrydowy biel błękit efekt syrenki  

manicure hybrydowy biel błękit efekt syrenki  

manicure hybrydowy biel błękit efekt syrenki




manicure hybrydowy biel błękit efekt syrenki


 Jak Wam się podoba taka propozycja paznokci?

Więcej pazurków znajdziecie na mojej początkującej stronce ;)
  TUTAJ






53 komentarze:

  1. Ładne paznokcie ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, też maluję sobie paznokietki lakierami, które dostałam na warsztatach, nie dosyć, że paznokcie pięknie wyglądają, błyszczą się codziennie, to w dodatku nic nie odpryskuje i przez 2 tygodnie jest spokój z manicure, cos cudownego, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, uwielbiam ten syrenkowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Top i bazę z NeoNail bardzo lubię, super duet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie połączyłaś te kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pazurki no i kolory, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się syrenka mocno ostatnio przejadła :) I już jej nie robię, ale niebieski piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne połączenie- ja tez szaleję z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piekny lakier trafilas, ja mam paskudny :( Szkoda, ze syrenki nie moge nigdzie dorwac, buuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie! Dlaczego ja na to nie wpadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne, chciałabym takie pazurki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są, to efekt syrenki? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt syrenki to ostatnio chyba moj ulubiony paznokciowy trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne paznokcie ! :D Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak daj znać na moim blogu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejścia w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne są, takie słodziaki. Efekt syrenki, bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne połączenie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są, ostatnio znalazłam w domu lakier z Wibo i podobny efekt udało mi się uzyskać do pyłku, super wyglądają takie pazurki, a u ciebie piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny manicure. Ja niestety nie umiem pomalować paznokci zwykłym lakierem, haha.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również obserwuję :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne! :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice blog! Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne, delikatne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię niebieski kolor na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt syrenki fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory bardzo do siebie pasują, takie trochę zimowe zdobienie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń