20 listopada 2015

NATURALNE SERUM INVEO PO MIESIĄCU






Dzisiaj przychodzę do was z wpisem o naturalnym serum INVEO. Nie wiem czy pamiętacie ale pisałam już o nim miesiąc temu, że zaczynam kurację. KLIK .
Bardzo cieszyłam się na tą kurację bo akurat miałam słabsze rzęsy.

Niestety muszę przyznać, że nie stosowałam tego serum przez równy miesiąc. Było to może 2tygodnie. Po tym czasie zobaczyłam na moich powiekach coraz większe uczulenie. Powieki były zaczerwienione, suche,  piekły i swędziały. 

Wyglądało to mniej więcej tak:


Odstawiłam serum.
Nie jestem pewna co spowodowało taki efekt ale powieki były w takim stanie kolejne dwa tygodnie.  Stawiam albo na to serum albo na kosmetyki, które używałam na lekcjach wizażu chociaż tam są raczej dobrych firm m.in. Inglot. 

Zmiany te podchodziły mi pod atopowe zapalenie skóry które może być wywołane właśnie kosmetykami, nasila się podczas sezonu grzewczego i jesienią. 

Jedyny kosmetyk który tolerowała moja skóra na powiekach to krem Nivea. Każdy powodował pieczenie. 

Postanowiłam się zgłosić do lekarza, poszłam po skierowanie do dermatologa, lekarka przypisała mi od razu maść. Przeszło przed wizytą u dermatologa.

Być może to zbieg okoliczności, ale nie chcę sprawdzać czy to ten kosmetyk mnie uczulił i wydawać kolejnych 80zł na leki. Na razie jeszcze stosuję maść ale jeśli zdecyduje się  jeszcze raz jej użyć to na pewno dam znać. Ogólnie zraziłam się do testowania jakich kolewiek kosmetyków do oczu.



Więcej informacji na :
 


29 komentarzy:

  1. Używałam hypoalergicznej wersji i nie dostałam żadnych uczuleń, ale też bym odstawiła produkt, gdybym miała niepewność i widoczne uczulenie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci takiego doświadczenia...Póki co żaden kosmetyk mnie do tej pory nie uczulił ale z wiekiem robimy się delikatniejsi więc nigdy nie wiadomo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nie ma nic gorszego niż takie uczulenia. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję, też używałam tego serum, ale na szczęście u mnie nie było żadnych skutków ubocznych.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie fajnie :( Niestety przy takich odżywkach zawsze jest ryzyko podrażnienia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedactwo :( Przykro mi, że tak Cię pochorowało...Tak to jest z tymi kosmetykami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się, ze to właśnie ten specyfik tak Cię załatwił. Tego typu kosmetyki są silne same w sobie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dlatego nie używam żadnych odżywek do rzęs. Nie jestem jakaś wrażliwa na uczulenia ale oczy nie raz już mi dały znać kiedy trzeba wyrzucić maskarę albo eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że zgłosiłaś się do dermatologa i ta maść choć trochę pomogła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak zareagowała Twoja skóra, bo dziś widziałam naprawdę rewelacyny efekt po tym serum.
    Ale zdrowie jest najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, nie wyglądało to dobrze :/ poza tym 80 zł to w sumie nie jest mało.

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej :( nie dziwię się, że się zraziłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany ....................... to teraz się jej boję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy używam czegoś do rzęs to zazwyczaj jako baza pod maskarę. Jako odżywkę czasami nakładam na nie olej rycynowy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym się zraziła :/
    Osobiście, do makijażu oczu stosuję tylko tusz, hypoalergiczny ze względu na uczulenie. Dowiedziałam się tego podczas kontrolnej wizyty u okulisty. Wcześniej zbagatelizowałam sprawę swędzenia, czasem pieczenia i zaczerwienienia, myśląc, że to raczej z przemęczenia i częstego korzystania z komputera. Od tamtej pory nauczyłam się, żeby szybko reagować na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio coraz wiecej slyszy sie o niefajnym dzialaniu tych produktow do rzes. Ja zostalam calkowicie zniechecona do ich zakupu

    OdpowiedzUsuń

  17. Niestety tak juz jest na jednego będzie działać idealnie, a na niektórych wrecz przeciwnie: * dlatego każdy indywidualnie dobiera kosmetyki do swoich potrzeb

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

  18. Niestety tak juz jest na jednego będzie działać idealnie, a na niektórych wrecz przeciwnie: * dlatego każdy indywidualnie dobiera kosmetyki do swoich potrzeb

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć.. nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widać na wszystko trzeba uważać.. Współczuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Halo,

    Świąteczne życzenia. To jest poinformować, że Alex Scofield Company, firma pożyczki prywatne wiele miliardów otworzyła możliwość finansowego dla wszystkich potrzebujących jakiejkolwiek pomocy finansowej w tym sezonie koniec roku. dajemy pożyczki od $ 10000 do $ 500,000 na 1% stopy procentowej do osób indywidualnych, firm i przedsiębiorstw pod jasny i zrozumiały i kondycji: Dom kredytowych, kredyt samochodowy, pożyczki biznesu. Skontaktuj się z nami pod adresem: alexscofield2852@gmail.com. dostarczamy płatności pożyczki w 48 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  22. Halo,

    Świąteczne życzenia. To jest poinformować, że Alex Scofield Company, firma pożyczki prywatne wiele miliardów otworzyła możliwość finansowego dla wszystkich potrzebujących jakiejkolwiek pomocy finansowej w tym sezonie koniec roku. dajemy pożyczki od $ 10000 do $ 500,000 na 1% stopy procentowej do osób indywidualnych, firm i przedsiębiorstw pod jasny i zrozumiały i kondycji: Dom kredytowych, kredyt samochodowy, pożyczki biznesu. Skontaktuj się z nami pod adresem: alexscofield2852@gmail.com. dostarczamy płatności pożyczki w 48 godzin.

    OdpowiedzUsuń