2 listopada 2015

Paleta cieni - LIMITED EDITION - CALM BEFORE THE STORM






Jak zdążyłyście pewnie zauważyć firma Sleek często pojawia się na moim blogu. Moim ulubionym kosmetykiem od nich jest paletka do konturowania o której pisałam TUTAJ. Lubię ich kosmetyki za niską cenę  i świetną jakość i trwałość. 
Kolejnym kosmetykiem tej firmy będzie paletka cieni Limited edition i-Divine. 


Paleta cieni  LIMITED EDITION  CALM BEFORE THE STORM










"Mocno napigmentowane cienie do oczu znanej brytyjskiej firmy Sleek Makeup. Paletka zawiera 12 wysokiej jakości odcieni o matowym i opalizującym wykończeniu.

Cienie są bardzo trwałe. Nałożone na powiekę zaskakują głębią koloru oraz łatwością mieszania poszczególnych odcieni.
Wysoka jakość sprawia, że cienie nie blakną i długo utrzymują się na powiekach. Cienie mają przyjemną, aksamitną konsystencję, doskonale się rozprowadzają. Można stosować samodzielnie poszczególne kolory, ale najpiękniejsze efekty uzyskasz łącząc ze sobą poszczególne odcienie.
Bogactwo kolorów sprawia, że z łatwością wykonasz dzienny, bardziej dyskretny makijaż oraz wieczorowy - mocniejszy, bardziej zdecydowany i nasycony."

Paleta cieni  LIMITED EDITION  CALM BEFORE THE STORM

Zacznę od tego, że paletka posiada bardzo ładne, klasyczne opakowanie pasujące do wszystkich kosmetyków tej firmy.  Pudełeczko jest bardzo solidne i posiada lusterko co jest bardzo przydatne, oraz pacynkę do aplikacji cieni. 

Paleta cieni  LIMITED EDITION  CALM BEFORE THE STORMOdcienie paletki bazują na błękitnych, morskich, granatowych odcieniach.  Taki kolor świetnie uwydatni szarą oraz zieloną tęczówkę. W palecie znajdziemy również podstawowe odcienie takie jak brązy oraz rozświetlający srebrny oraz szary. Dzięki temu możemy wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy.  Kolorystyka paletki będzie odpowiednia dla chłodnych typów urody.

Paleta cieni  LIMITED EDITION  CALM BEFORE THE STORM

Paleta cieni  LIMITED EDITION  CALM BEFORE THE STORM blog

Kolory są trwałe, ciężko je zmyć bez użycia płynu czy mleczka. Cienie nałożone na mokro, np. przy użycia Duraline mają jeszcze większą trwałość! Bardzo dobrze się  rozprowadzają jednak należy zadbać by powieki były gładkie, dobrze nawilżone. Co do mieszania kolorów i blendowania wydaje mi się, że gorzej się rozcierają niż cienie z paletek Revolution ale też są ok. 

Jeśli chodzi o pigmentację cieni to możemy uzyskać delikatny odcień jak i mocniejszy nakładając większą ilość cienia.

Najbardziej napigmentowany jest kolor Starboard czyli srebrzysty rozświetlający cień, Adrfit ciemny, przybrudzony brąz oraz Lagoon ciemno zielony cień wpadajacy w morski.

Paleta cieni  LIMITED EDITION  CALM BEFORE THE STORM swatch

  
Cena paletki to 39.90 zł 


Możecie ją znaleźć w drogerii:

http://www.ekobieca.pl/


 http://www.ekobieca.pl/product-pol-16641-Sleek-Makeup-I-Divine-Palette-Paleta-12-Cieni-Calm-Before-The-Storm.html





39 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paletka! U mnie z cieniami jest jak z loterią, ciężko mi upolować takie aby miały dobrą pigmentację..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 paletki Sleeka i jestem zadowolona :) Akurat te kolory bardziej kojarzą mi się z wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kolorki; niestety nie dla mnie, bo mnie źle w niebieskim odcieniu na oczach, ale Sleeka lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje barwy :) Ze Sleeka mam cienie, ale kolory brązowe, chociaż i tak niezwykle rzadko je używam. Jednak jak już się pomaluję to jestem bardzo zadowolona z efektów tzn, pigmentacja jest bardzo fajna i nie osypują się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio mam sporą fazę na niebieski,a moja ze sleeka się już prawie kończy więc czas zaszaleć

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory ma śliczne, niestety nie do mojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są cudowne, szkoda tylko, że nie umiałabym z takiej palety korzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście się w niebieskich i morskich kolorach nie czuję, ale odcienie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne odcienie niebieskiego, ach aż mi się przypomniały odcienie lazurowego morza i bezchmurnego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne odcienie :D My nie używamy ale warto komuś sprawić taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie za niebieska, ale ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbyt dużo niebieskich odcieni:) Ładna, ale przedobrzona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny maja rację wolałabym więcej brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, że takie kolory podbijają zieloną tęczówke:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki, zwłaszcza te matowe;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kolory ma:) lubię paletki ze Sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te kolorki ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kolory chociaż ja używam tylko takich ,,ziemistych" :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna paletka, bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna paletka naprawde piekne kolory.
    Musialabym rozejrzec sie za wersja z rozami bo niebieski niezbyt podbije mi piwną tęczowke :D
    Przesylam buziaki i zapraszam do mnie :
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory piękne, ale niestety mi w odcieniach błękitu ni jest zbyt ładnie. Zainteresuje się za to na pewno innymi paletkami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kolorki,ale ja nie używam cieni;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście świetna pigmentacja ;) A kolory śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne barwy, najbardziej lubię odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. za dużo niebieskiego;p brakuje mi zróżnicowania:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jest ta paletka, ale chyba nie zużyłabym tylu niebieskich cieni. Uwielbiam cienie tej marki, mam kilka ich paletek i wszystkie są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał cóż za kolorki, różne odcienie niebieskiego, ten srebrzysty mi się podoba i fajnie że jest mocno napigmentowany <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam jedną paletkę tej marki, w dość intensywnych, barwnych kolorach, jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne zestawienie kolorów w tej paletce :) !

    OdpowiedzUsuń
  31. Tej paletki jeszcze nie widziałam, bardzo ładne zestawienie kolorów ! Myślę że przy niebieskich oczach ta paletka spisała by się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  32. cienie wyglądają ładnie ale ja w takich kolorach na powiekach nie czułabym się chyba dobrze, lubię tylko brązy

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice colors!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń