13 listopada 2015

Propozycje na jesienno-zimowe zakupy






Przeglądając ofertę sklepu internetowego http://sklep-luz.pl/ postanowiłam stworzyć listę rzeczy, za którymi powinnyśmy się rozejrzeć w okresie jesienno-zimowym. Szczególnie jeśli jesteśmy aktywne, wybieramy się na narty, chodzimy na zajęcia fitness czy basen. 

Sklep posiada szeroką ofertę butów i odzieży sportowej oraz sprzętu. 


1. Buty sportowe na fitness, siłownię.
2. Buty zimow, botki, wranglery.
3. Ciepła kurtka zimowa, kurteczka skórzana, kurtka na narty.

4. Spodnie rurki.

5. Torba na siłownię, treningi.




A jak długa jest Wasza lista zakupów?









14 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy :D
    czy mogłabyś poklikać w linki na blogu ?:D
    Bardzo prosze :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście mam wszystko choć może jakieś nowe butki wpadną w moje ręce jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butów nigdy za wiele. ;) szczególnie tych dobrej jakości.;)

      Usuń
  3. Miętowe buty sportowe wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje :) wszystko mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie kupiłąm czarne botki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale jeszcze jedne mi się przydadzą.;)

      Usuń
  6. Ja jak ostatnio chudłam ponad 7kg to muszę całą garderobę wymienić bo wszystko jest za duże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupilam wlasnie podobne buty zimowe jak na pierwszy zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim numerem jeden jest dzianinowa sukienka i sweterek

    OdpowiedzUsuń