11 listopada 2015

Wystrój wnętrz







Jeśli chodzi o wystrój wnętrz to najważniejszy jest styl. Mi bardzo się podoba skandynawski, minimalistyczny. Wszystko w bieli, czyste, przejrzyste. No może nie wszystko bo było by jak w szpitalu psychiatrycznym, a chyba nikt z nas nie chciał by się czuć tak we własnym domu?
 
http://www.grupainterio.pl/ to strona gdzie znajdziecie ekipę, która pomoże nam tak urządzić mieszkanie abyśmy się czuli w nim idealnie. Jeśli wolicie jednak robić wszystko sami, tak jak ja to na stronie znajduje się magazyn z poradami.
Z tą samodzielnością nie przesadzajcie. Jak mamwiała Sharon Stone "Kobieta, która robi wszystko sama, odstrasza mężczyzn. Żaden facet nie zaakceptuje tego, że jest niepotrzebny. Im więcej on robi dla Ciebie, TYM LEPIEJ"
INSPIRACJE

 
 A Wy jaki styl preferujecie??

Kobieta, która wszystko robi sama, odstrasza mężczyzn. Żaden facet nie zaakceptuje tego, że jest niepotrzebny. Im więcej on robi dla Ciebie, tym lepiej. - See more at: http://www.aforyzmy.com.pl/kobieta/kobieta-ktora-wszystko-robi-sama-odstrasza-mezczyzn-zaden-facet-nie-zaakceptuje-tego-ze-jest-niepotrzebny-im-wiecej-on-robi-dla-ciebie-tym-lepiej#sthash.C0CYlKYt.dpuf
Kobieta, która wszystko robi sama, odstrasza mężczyzn. Żaden facet nie zaakceptuje tego, że jest niepotrzebny. Im więcej on robi dla Ciebie, tym lepiej. - See more at: http://www.aforyzmy.com.pl/kobieta/kobieta-ktora-wszystko-robi-sama-odstrasza-mezczyzn-zaden-facet-nie-zaakceptuje-tego-ze-jest-niepotrzebny-im-wiecej-on-robi-dla-ciebie-tym-lepiej#sthash.C0CYlKYt.dpuf
Kobieta, która wszystko robi sama, odstrasza mężczyzn. Żaden facet nie zaakceptuje tego, że jest niepotrzebny. Im więcej on robi dla Ciebie, tym lepiej. - See more at: http://www.aforyzmy.com.pl/kobieta/kobieta-ktora-wszystko-robi-sama-odstrasza-mezczyzn-zaden-facet-nie-zaakceptuje-tego-ze-jest-niepotrzebny-im-wiecej-on-robi-dla-ciebie-tym-lepiej#sthash.C0CYlKYt.dpuf

29 komentarzy:

  1. ale pięknie! ja kilka stylów preferuję;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam skandynawski! Moim marzeniem jest kuchnia w tym stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestrzeń przy bieli wydaje się nieco zimna, ale jaka czysta! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pokój jest biało - szary i w takich wnętrzach czuje się najlepiej :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię wiele stylów, po co się ograniczać.. jest tyle pięknych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym móc tak projektować wnętrza :) Wszystkie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na etapie remontu sypialni... Z tym ze nie mam gustu i jakos cieżko mi to urządzić

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodatki sporo zmieniają, warto w nie zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się to, co jest na pierwszym zdjęciu ;) Muszę znaleźć w końcu poszewki na poduszki z takim wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/shein-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaakie cudowne są te zdjęcia! :) marzę o takim wystroju pokoju! :)

    super!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama uwielbiam taki minimalistyczny klimat i jasne wnętrza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo ściany z cegły to ostatnio moja obsesja <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam biel, ale jeszcze bardziej uwielbiam szaleństwo kolorystyczne i artystyczny nieład, dlatego sądzę, że długo nie wytrzymałabym w takich pomieszczeniach. :)

    dominika-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne propozycje na zdjęciach :) ja póki co jakoś chcę się urządzić w pokoju który wynajmuję od niedawna bo wyjechałam na studia, koncepcje są zobaczymy jak z realizacją i funduszami na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się taki styl. A ten czarno-biały wazon - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam ulubionego stylu,jednak nie lubię bardzo zagraconych pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne wnętrza - oczu nie mogę oderwać <3
    Ja również lubię styl skandynawski - jasne, czyste barwy, z przewagą bieli i naturalnych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ^^
    grlfashion.blogspot.com
    Czy mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ?:D proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo tak styl skandynawski najlepszy! Cudowne wnętrza <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam staromodne wnętrza, takie retro, niczym wyjęte z lat 50 :) Ale styl skandynawski też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi również podobają się wnętrza w takim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam ulubionego stylu, a tak naprawdę podoba mi się kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie, czysto, minimalistycznie i spokojnie

    OdpowiedzUsuń