1 grudnia 2015

Happy End, Krem do stóp i pięt z mocznikiem firmy Bielenda






Dzisiaj na temat kremu do stópek firmy Bielenda. Musimy pamiętać, że zimą również musimy dbać o nasze stópki. Ich stan zależy od różnych czynników jednak na pewno możemy na niego wpłynąć odpowiednią pielęgnacją. 

O tym już kiedyś pisałam, przed użyciem kremiku polecam wymoczyć stopy w wodzie z dodatkiem na przykład soli, mięty, szałwii, rumianku. Pomoże to dużo łatwiej usunąć zrogowaciały naskórek przy pomocy tarki do stóp  lub pumeksu. 

Po tym zabiegu możemy użyć kremu do stóp aby je nawilżyć.

happy end krem do stóp i pięt z prawoślazem mocznik
"Wyjątkowy krem do codziennej całorocznej pielęgnacji stóp, pomaga utrzymać je w higienie i zdrowiu:

– zmiękcza zrogowacenia
– przynosi ulgę pękającym piętom
– łagodzi odciski i nagniotki
– wygładza, nawilża, odświeża."

happy end krem do stóp i pięt z prawoślazem mocznik




















Wielkim plusem kremu jest jego cena, która wynosi około 10 zł za 125 ml kremu. Produkt przy tym jest bardzo wydajny nawet przy codziennym używaniu. 

Fajnie, że posiada właściwości antybakteryjne-sprawdzi się po wizycie na basenie. 

Krem posiada świeży zapach, lekko miętowy. Faktycznie, nie mam problemu z przykrym zapachem czy też nadmiernym poceniem. Nie wiem jednak na ile jest to zasługa kremu.;)

Krem pomaga w utrzymaniu nawilżenia skóry stóp, zapobiega nadmiernemu rogowaceniu. Nie wiem ile procent mocznika znajduje się w produkcie ale na pewno to ten składnik ma na to główny wpływ. Używając tego kremu czas pomiędzy pedicure wydłuża się. Krem nie jest w  stanie zregenerować mocno zrogowaciałych pięt czy popękanych ale zapobiega temu zjawisku.

happy end krem do stóp i pięt z prawoślazem mocznik
























Wiem, że są świetne kremy z mocznikiem o stężeniu 30% sama taki testowałam jednak ich cena jest dosyć wysoka. Ja polecam Wam ten kremik jeśli szukacie czegoś taniego.;) A wy jakich kremów używacie na codzień?:)

Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku KLIK .






57 komentarzy:

  1. Chyba powinnam zaopatrzyć moje stopy w taki krem, bo ostatnio je trochę zaniedbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie zdecydowanie zachęciło mnie do zakupu, uwielbiam takie kolorowe, cieszące oko szaty graficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie używam Soap & Glory i jestem zachwycona :) A Bielenda? No cóż, kiedyś nie lubiłam, a teraz uwielbiam coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ma kremik z Ziaji i też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam po prostu kremów do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mocznik w kremach do stóp. Mam swój ulubiony z Balei z zawartością 25% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie. Kupując krem do stóp wybieram taki z dużą zawartośćią mocznika ;)

      Usuń
  7. O stópki też trzeba dbać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam z Joanny - Sensual z olejkiem arganowym i też bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu (znaczy nigdy nie używałam) ale kosmetyki z Bielendy bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaniedbałam moje stopy :( chyba trzeba to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szata graficzna produktu zachęca do zakupu;) No i działanie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wypróbowała, szukam dobrego kremu do stóp, bo mój obecny średnio się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem niedrogi i warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamówiłam ziaję z mocznikiem 15 % ciekawe jak się sprawdzi, a tego nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje stopy ostatnio nie upominają się o pielęgnacje, dlatego też nie używam niczego specjalnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pilnie poszukuję złuszczających skarpetek i po prostu nie mogę znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na stanie Silcatil ale jeszcze nie używałam ;)

      Usuń
  17. Dałaś mi do myślenia, czy nie potrzebuje przypadkiem takiego kremu :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejsc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosowałam nigdy kremu o takim połączeniu, czas najwyższy wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowałas mnie tym kremem, muszę go kupić mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam i jestem z niego zadowolona...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam i jestem z niego zadowolona...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. stopy to ta część ciała o pielęgnacji, której zawsze zapominam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Nie poświęcam im zbyt wiele uwagi.

      Usuń
  23. super, że jesteś zadowolona, postaram się pamiętać o swoich stópkach

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię kremy do stóp z avonu, ale najlepiej sprawdza się u mnie masło shea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 100 lat nie zamawiałam nic z Avonu.;D

      Usuń
  25. póki co używam z Barwy - również z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tani to warto wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś go miałam, nawet był ok. Ja używam maski do stóp zamiast kremu Bielenda wersja profesjonalna i chyba najlepiej działa na moje stopy.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam tego zioma jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam nigdy tego kremu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Na obecną chwilę używam kremu z Neutrogeny z maliną nordycką i jakiś krem z Scholla ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, brzmi świetnie! :D rozejrzę się za tym produktem, bo właśnie kończy mi się źel do stóp :)
    także masz idealne wyczucie czasu z tym wpisem :*
    3maj się ciepło ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje się cieawy.Świetny post, obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo sporadycznie używam kremów do stóp :) Zazwyczaj zapominam i tak to u mnie wygląda niestety.
    Nie miałam tego kremiku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie stosowałam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie stosowałam, ale może zakupie :)
    zapraszam na nowy post <3
    http://locastrica.blogspot.com/2015/12/lingerie-kari_5.html

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się;) ja używam miodowego kremu : )

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę go wreszcie wypróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę wypróbować :) Ja używam produktów firmy scholl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka ich produktów, jakiś kremik nawet. Świetne mają spraye. ;)

      Usuń
  39. Aktualnie używam kremu do stóp Evree, ale Bielendę lubię i możliwe, że nastepnym razem zakupię właśnie ten krem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Używam Ziajki do stóp :), ale widzę że ten też warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń