26 grudnia 2015

Jak aranżować wnętrza: meble + WYNIKI KONKURSU


Nie ma jednej rady na idealne wnętrze. Każdy ma inne upodobania, gust ale istnieje zbiór kilku ogólnych zasad które pomogą nam urządzić dobrze pokój czy mieszkanie. Wnętrze w duży sposób wpływa na samopoczucie domowników.

Jak aranżować wnętrza

Mały pokój możemy powiększyć malując go na biało lub w jasnych kolorach.

Kupuj meble zróżnicowanej wielkości. 

Zostaw wolną przestrzeń nad i wokół mebli. 

Zmniejszamy ilość sprzętów mebli do minimum. Najlepiej jak najwięcej rzeczy przechowywać w szafie, schowku czy pudełkach.

Szafa z lustrem sprawi wrażenie większej przestrzeni.

Jak aranżować wnętrza


Zasady Feng Shui w skrócie:

Porządek czystość i estetyka.
Organizacja przestrzeni (funkcjonalna, ergonomiczna, ekonomiczna).
Ograniczenie przedmiotów z tworzyw sztucznych.
Przestrzeń wypełniona słońcem. Wybierając mieszkanie zwrócić uwagę na jak największą ilość światła dziennego.
Zaciszna sypialnia.
Serce domu jest tam gdzie gromadzi się cała rodzina.
Najpierw tworzymy miejsce dla ludzi-później ustawiamy meble i sprzęty.

Wystrój wnętrz
Wystrój wnętrz
Wystrój wnętrz

Wystrój wnętrz




Źródło : http://meblohand.eu/



 Wyniki listopadowo-grudniowego KONKURSU!

Ilość osób: 81
Liczba osób nie przekroczyła 100 jednak nie chcę już przedłuża.
 Głosy: 202




 Osoba z losem 92 to: Lyanna!




Życzę Wam miłego dnia !





41 komentarzy:

  1. Gratuluję! Nie przepadam za lustrami w pokoju, co do reszty raczej się stosuję :)
    ♥Kisiel truskawkowy♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Powiem szczerze, że ciekawy ten post. Fajnie czasem poczytać o takich sprawach.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Minie sporo czasu, aż będę spała w pokoju moich marzeń, bo mój obecny pokój jest fajny i w zeszłym roku miał remont, ale... nowe meble i ściany to bym chciała już w moim własnym mieszkanku zrobić. Poza tym teraz w nim jestem okazjonalnie, skoro gdzie indziej studiuję ;p No ale najpierw trzeba skończyć studia i zacząć pracę, więc sporo czasu przede mną :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja to doskonale wiem jak chciałabym aby wyglądało moje mieszkanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza :) nie mogę się doczekać aż będę tworzyć swój kąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie jest naj :-) I oczywiście gratulacje zwyciężczyni!
    xoxo,
    Zapraszam na urodziny bloga:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/11/first-blog-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ^^
    Do mnie przy urządzaniu mieszkania najbardziej przemawia prostota i minimalizm w ilości mebli, stonowane kolory. Jednak muszą być też dodatki, dzięki którym wnętrze będzie przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze wnętrze jest piękne.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post ! Cudowne wnętrza :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję :)Podoba mi się drugie wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że jak dla mnie trochę zbyt nowoczesne wnętrza wolę bardziej przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podobają białe kolory wnętrz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwyciężczyni, bardzo podobają mi się te sypialnie. kuchnie niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne jest to łóżko na trzecim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o Feng Shui, warto wprowadzić te zasady do własnego mieszkania
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ^_^
    Wiadomość już do Ciebie poleciała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał ale extra wnętrza, gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje, podobają mi się takie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się zaczyna meblować mieszkanie to się stara aby było ładnie i w miarę przestrzennie, ale z biegiem czasu przeróżnych przedmiotów przybywa i już nie mieszkanie nie wygląda tak jak na początku

    OdpowiedzUsuń
  21. podobają mi się jasne pomieszczenia z mnóstwem przestrzeni
    może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygranej gratuluję :)
    A wnętrza piękna, strasznie mi się taka podobają. Takie łóżko pikowane mi się marzy. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi się dwie pierwsze sypialnie, a kuchnie juz nieszczegolnie
    Gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  24. mi sie wszystko podoba, kiedy ja sobie tak urzadze wlasny kacik

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie mogę się doczekać własnego DOMU i możliwości jego urządzania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym mieć tak w mieszkaniu ładnie

    OdpowiedzUsuń