7 grudnia 2015

Moja propozycja manicure hybrydowego!






Kolejna propozycja zdobienia pazurków, które miałam przyjemność nosić do wczoraj. Bardzo delikatne, dziewczęce jednak dodatek złotego brokatu dodaje całej stylizacji oryginalności. 

Do wykonania użyłam:

Bazy i topu Neo Nail
Lakiery hybrydowe:
Perfect Beauty 03
Perfect Beauty 39
Złoty brokat sypki

Jak wykonać złoty paznokieć?

Brokat nakładam na bazę hybrydową utwardzoną. Posypuję obficie lepką warstwę i lekko uklepuję po czym utwardzam w lampie led 30sekund. Po wyjęciu z lampy oczyszczam paznokieć szczoteczką z nadmiaru brokatu. Na koniec nakładam top.

manicure hybrydowy Perfect Beauty pink glitter gold złoto brokat

manicure hybrydowy Perfect Beauty pink glitter gold złoto brokat
Nails hybrid pink gold glitter blog

Manicure hybrydowy Neo Nails Perfect Beauty blog
Manicure hybrydowy Neo Nails Perfect Beauty blog
A Wy miałyście okazję nosić już manicure hybrydowy? Wolicie wykonywać same w domu czy u stylistki paznokci? 






75 komentarzy:

  1. Na czas karnawalu ozdobilabym tym zlotkiem wszystkie, a niech sie dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam go często swego czasu. Zauważyłam jednak osłabienie paznokci i jak na razie poszłam w zwykłe lakiery. Odżywka Eveline zrobiła swoje i na dobrą sprawę często spotykam się z pytaniami czy moje paznokcie to zwykły lakier, czy może tipsy lub hybrydy ;]
    Twoja propozycja bardzo mi się jednak podoba - jak wrócę do hybryd to pokombinuję z pyłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też troszkę się podniszczyły bo chyba za bardzo podpiłowałam ;) ale wcześniej ostrożniejsza byłam i były w całkiem dobrym stanie.;)

      Usuń
  3. Odcień różu mi się nie podoba, ale złotko jest cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie hybrydy przede mną, ładne mani wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dobrane :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie dobrałaś kolorki, świetnie to razem wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już hybrydy, ale jakoś wolę żele (wiem, wiem bardzo niszczą). A Twoje pazurki? Ten róż jest obłędny! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do żeli nie mam cierpliwości ostatnio ;p co innego jak bym chodziła do kosmetyczki, jednak szkoda mi pieniędzy.;)

      Usuń
  8. Piękna robota, obydwa kolorki bardzo mi się podobają:-) Od hybryd jestem uzależniona, robi mi je córka a ja tylko nowe kolory kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, cudowne , perfekcyjne wykonanie i doskonałe połączenie kolorów, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoto ładne :) ale zestawiłabym go z czymś bardziej wyraźnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na codzień wystarczająco jednak na jakąś imprezkę też bym to jakoś podrasowała. ;)

      Usuń
  11. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I am inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Props Tools & Cosmetics Blush, Bronzer and Highlight Review and Swatches

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje to zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazurki wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne pazurki ;) ja wykonuje hybrydy w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero czekam na mój zestaw i mam nadzieję, że Mikołaj mi go przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dziś 032 Biscuit od Semilac :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam, też śliczny kolorek.;)

      Usuń
  17. Ja sama sobie robię hybrydy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !! Bardzo mi się podoba zestawienie kolorów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdy komentarz oraz propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolorki na paznokciach i wykonanie świetne. Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com Mam nadzieję, że wpadniesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest ten delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek na paznokciach piękny, taki delikatny;) I ta wersja i ta niebieska wyglądają świetnie i są niezwykle estetycznie wykonane;)
    Pozdrawiam i chętnie dodam do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie nosiłam hybryd. Generalnie to od urodzenia dziecka, czyli już 3 miesiące, nie miałam na paznokciach żadnego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny efekt! Ja hybrydy od dawna robię w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. złoty jest ekstra, szczególnie na święta i sylwestra:) ja zamiast brokatu stosuję gold disco semilac, jest piękny! Polecam Ci spróbować go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny ;) brokat bardziej wyrazisty.;)

      Usuń
  25. Bardzo ładny, miałam hybryde o kosmetyczki robioną ale nie byłam zadowolona , może z czasem kupię zestaw i sama zacznę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne paznokcie, świetna kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega mi się podoba to połączenie! nie lubię pstrokatych wzorków, a ten manicure jest stonowany i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. złoty wyszedł super, ogólnie bardzo fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny taki paznokieć, ale czy nie szkoda brokatu? Ja nosiłam i nadal noszę, ale wolę chodzić do kosmetyczki :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli mówiąc czy nie szkoda brokatu ?:)

      Usuń
    2. Chodzi mi o to, że pewnie dużo brokatu schodzi na paznokieć, żeby tak ładnie bez prześwitów go wypełnić. No i zastanawiałam się czy nie szkoda tak dużo ładnego brokatu na jeden manicure? Chyba że jest tani, nie wiem bo się nie znam :D
      Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

      Usuń
    3. Aaaa jeśli o to chodzi to nie :) brokat jest tani może 2 zł za takie pudełeczko a ubytek minimalny. Na zdjęciu akurat jest jedna warstwa. Nie było prześwitów, sama byłam zdziwiona ;)

      Usuń
  30. Uwielbiam paznokcie hybrydowe tylko kupilam sobie niestety tylko trzy na razie i musze kupic wiecej bo te kolory co mam juz strasznie mi sie znudzily ;) Sliczne paznokcie!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć drogo wychodzi kupowanie takich lakierów są ale po kilku raz nam się zwraca ;)

      Usuń
  31. Mimo króciutkich pazurków masz je śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak one cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, the color combination is simply perfect!:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ten róż jest piękny! ja mam hybrydy tylko mam słabą baze i szybko mi odlatuje;/ muszę zainwestować w lepszą - polecasz coś?;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z czego masz??
      Ja miałam z Semilaca ale czasem mi odpryskiwała,z Perfect Beuty miałam beznadziejną-cały lakier odchodził. A teraz bazę i top Neonail i trzyma się świetnie. Dodatkowo mają dosyć tanie produkty jak na profesjonalną firmę.:)

      Usuń
    2. odpowiedziałam u siebie, ale jeszcze tu -> Ja mam z allepaznokcie i trzymają się kiepsko. Ale keidyś mi robiła kumpela i też długo nie trzymały, a jej sporo. Tipsy mi się dłużej utrzymują;p może to być wina tez płytki, ale kiedyś kosmetyczka mi zrobiła to tydzień spokojnie trzymały.

      Usuń
    3. No niektóre płytki nie tolerują hybryd nawet żeli.;)

      Usuń
  35. genialne pazurki:) uwielbiam taki odcień różu <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ale piękne, kocham takie połączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju ale to świetnie wyglada :)
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie śliczneeee! <3 idealne! widzę je z grubaśnym swetrzyskiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie świetnie by to wyglądało.;)

      Usuń
  39. Ja nie miałam jeszcze hybryd, nie powierzę nikomu moich dłoni bo bym zemdlała ze stresu :D Zakupów na razie nie planuję, ale kto wie co będzie za miesiąc na przykład :D Lubię zestawienie różu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja manicure hybrydowy wykonuje sama :) i uwielbiam to robić to moje hobby :)
    Twoja propozycja kolorystyczna bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne pazurki. Ja stosowałam hybrydy do czasu aż mnie nie uczuliły ale tęsknię za nimi :<

    OdpowiedzUsuń