9 grudnia 2015

Maska KOKOSOWA mil mil






Rzadko trafiam na maseczki po których widzę "efekt wow". Jak na razie udało mi się trafić tylko na dwie może trzy takie maski. Odżywki nie robią prawie nic z moimi włosami więc zazwyczaj po każdym myciu nakładam maseczkę.
Jedną z takich masek jest mil mil professional z olejem kokosowym.

Olej kokosowy nie sprawdził się na moich włosach więc jestem nieco zdziwiona, że ta maseczka tak fajnie może działać na włosy.

mil mil professional all olio di cocco maska z olejem kokosowym recenzja blog

"Maska intensywnie regenerująca z olejem kokosowym, wnikająca głęboko 
w strukturę włosa aż do samej cebulki. Nadaje włosom piękny połysk 
i zdrowy wygląd. Stosowanie jej ułatwia rozczesywanie. Polecana szczególnie
do włosów długich i półdługich. Szczególną zaletą masek z linii Mil Mil 
jest krótki czas trzymania i bardzo szybki widoczny efekt regenerujący."

mil mil professional all olio di cocco maska z olejem kokosowym recenzja blog



Pierwsze opakowanie zużyłam już dawno. Teraz zaczęłam drugie więc myślę, że to wystarczający czas żeby coś o niej napisać.

Maseczka ma bardzo solidne i ładne opakowanie. Moja została kupiona za granicą jednak wiem, że w Polsce można dostać ją za około 20zł.

mil mil professional all olio di cocco maska z olejem kokosowym recenzja blogPo otwarciu opakowania od razu czuć piękny kokosowy zapach, dosłownie do zjedzenia.  Maseczka ma bardzo rzadką konsystencję, trochę ucieka podczas nakładania ale nie jest to bardzo uciążliwe. 

Ostatnio moje włosy są suche, staram się nie używać suszarki jednak czasem jeśli się śpieszę to nie ma wyjścia. Rano zawsze staram się je jeszcze przeprostować, żeby jakoś wyglądały i niestety temperatura robi swoje.

Jeżeli chodzi o działanie to maska na pewno wpływa na wygląd włosów, są dużo gładsze, lśniące. Ładnie się układają. Jedyne zastrzeżenie to, że produkt mógłby bardziej nawilżać włosy. Moje włosy po myciu ze względu na to, że są dosyć długie i zniszczone ciężko je rozczesać więc maseczka nie radzi sobie z nimi w 100% ale jednak trochę łatwiej je rozczesać. Bez sprayu do rozczesywania się nie obejdzie.

Myślę, że jest to produkt godny uwagi, jeśli chodzi o dostępność to jest ona słaba jeśli nie chcecie zamawiać przez internet zapytajcie swoich fryzjerek być może są w sprzedaży.

mil mil professional all olio di cocco maska z olejem kokosowym recenzja blog


Znacie firmę mil mil ??Jakie maseczki do włosów się u Was sprawdzają? 
Widzimy się w komentarzach ;):*









49 komentarzy:

  1. Ja akurat nie znam firmy, ale kocham wszystko, co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, szczególnie że cena nie jest wysoka.;)

      Usuń
  2. mil mil ? pierwszy raz spotykam się z takim kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce jest mało popularna, moja mama kupuje ją we Włoszech.;)

      Usuń
  3. Jako, że kokosowa to to chcę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio mam suche końcówki i teraz przed każdym myciem na 2-3 godz nakładam olej. Jest ogromna różnica. Polecam taką metodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się je olejować przed myciem.;)

      Usuń
  5. Lubię kokosy w kosmetykach, ale tej marki nie znam wcale i pierwszy raz ją widzę :) Same masło używam dosyć rzadko, ale mam zamiar to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej marce nie słyszałam, a maseczka wygląda naprawdę ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zachęcająca recenzja :) samej maski nigdy na oczy nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoooj - kokosowa to koniecznie dla mnie! :)
    U mnie natomiast sprawdzają się wszelkiego rodzaju Kallosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Kallos teraz to u mnie numer jeden!;) Obecnie mam Cherry i jestem zachwycona. Chociaż na razie odstawiłam ją na rzecz tej mil mil. ;) Ale do Kallosa napewno wrócę i wypróbuję inne warianty.

      Usuń
  9. Pierwsze o czym pomyślałam to zapach :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko co kokosowe więc ta maska jest idealna dla mnie
    Może wpadniesz? http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej masce, ale lubię kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio kokos na włosach się nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadamo, każde włosy potrzebują czegoś innego.;)

      Usuń
  13. Musi świetnie pachnieć , uwielbiam zapach kokosa !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat jak dla mnie ta firma to zupełna nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam tez odzywke na wlosy z BC! To jedyna ktora zrobila na mnie wrazenie "wow,wow" :)

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak kokosowa, to zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim włosom sprzyja kokos w dodatkach do pielęgnacji włosów, szkoda, że jest słabo dostępna w Polsce, ale warto się było dowiedzieć o istnieniu firmy mil mil:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi kokosik szkodzi i puszek robi..

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie olej kokosowy solo też się nie sprawdza i też byłabym zaskoczona, że maska z jego zawartością tak ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiła mnie ta maska, pierwszy raz widzę tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz spotykamy sie z tą firmą, musimy nadrobic tę zaległość;)
    Ciekawa maska, aczkolwiek rzadka konsystmecja nie zawsze wychodzi na plus;)
    Dobrze, ze jestes zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiła mnie ta maska i może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moje włosy bardzo nie lubię oleju kokosowego, wyglądają po nim strasznie więc ta maska nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie tak jak u mnie ?? U mnie też olej się nie sprawdza a maska tak ;)

      Usuń
  24. Taka dobra, a widzę ją pierwszy raz...

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj ciekawi mnie ta maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę coś dobrego dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta maska musi być super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio zaniedbałam swoje włosy,a przy takiej pogodzie jest wskazane robienie wszelkiego rodzaju masek i oliwień. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/holidays.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio zaczęłam znowu olejować włosy ;)

      Usuń
  29. Bardzo lubię olej kokosowy, więc i z maską pewnie bym się pokochala :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle jestem włosomaniaczką, a nie słyszałam o tej marce! :) U mnie sprawdzają się odżywki Isana, maska Natur Vital, Kallosy, produkty artego, Kerastase, Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kallos jest świetny ale Isana u mnie nic nie zrobiła dobrego ;/

      Usuń
  31. Pierwszy raz widzę na oczy taką maskę. Może być całkiem ciekawa a masz może jej skład ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład:

      AQUA
      STEARYL ALCOHOL
      CETYL ALCOHOL
      CETRIMONIUM CHLORIDE
      ETHYLHEXYL STEARATE
      POLYQUATERNIUM-32
      PARAFFINUM LIQUIDUM
      PARFUM
      COCOS NUCIFERA OIL
      GLYCERIN
      CITRIC ACID
      PROPYLENE GLYCOL
      THRIETYLENE GLYCOL
      MAGNESIUM NITRATE
      MAGNESIUM CHLORIDE
      BENZYL ALCOHOL
      METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE

      Usuń
  32. Firmy nie znam, ja akurat się wspomagam masłem kakaowym z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło też jest świetne, uwielbiam jego zapach ale to do ciała.;)

      Usuń