24 grudnia 2015

Moja choinka Diy ;)


Choinka diy

W tym roku zamiast tradycyjnej choinki mam w pokoju stroik świąteczny. Stroik zrobiony jest żywych gałązek choinki.

Czego potrzebujemy do wykonania ?
 
gałązki choinki ( najlepiej żywe ale mogą być też sztuczne)
dzbanek
świąteczny materiał (kolor jaki wam się podoba lub jaki pasuje  wam do pokoju)
ozdoby choinkowe:
bombki, łańcuszki, można założyć małe światełka, kokardki ILE LUDZI TYLE MOŻLIWOŚCI ;)

Moja propozycja wygląda tak:

stroik świąeczny diy



stroik świąeczny diy

stroik świąeczny diy

choinka diy

 Co myślicie o takiej propozycji?:)



Przez ten rok mój blog się bardzo zmienił, nie spodziewałam się nawet, że tak się rozwinie. Przez 2 lata rzadko kiedy tu zaglądałam, szybko się demotywowałam. Chciałam nawet usunąć dziwiąc się czemu nikt tu nie zagląda, nikt nie komentuje?? Teraz wcale się nie dziwię bo sama nie chciałabym wchodzić na takiego bloga gdzie post pojawia się raz na miesiąc o ile w ogóle. Na szczęście blog przetrwał ten trudny okres i jest wspaniale.

 Postanowienie na nowy rok : Będzie jeszcze lepiej !

Przez rok praktycznie tulu was tutaj przybyło i dziękuję !




Chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych! Uśmiechu od ucha do ucha, duuuuużo prezentów i przede wszystkim zdrowia.

;*






50 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna choinka :D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę. Wesołych Świąt !
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :)) Masz może ochotę odpowiedzieć na LBA ode mnie :)? Byłoby mi miło.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna choinka! Świetny pomysł dla kogoś kto nie chce mieć takiej wielkiej choinki w pokoju! :D Obserwuję i mam nadzieję, że ty też mnie zaobserwujesz! Wesołych świąt!

    Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszedł grudzień, przyszły święta - ja o Tobie wciąż pamiętam, więc przesyłam Ci życzenia, niech się spełnią Twe marzenia. Powodzenia, pomyślności i najlepiej trzeźwych gości. Niech kolędy wyśpiewują, przy tym bardzo nie fałszują. Zdrowia w te świąteczne dni i miłości życzę Ci.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny stroik, moja choinka jest podobnej wielkości, bardzo mini w tym roku. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny stoik :)
    Wesołych i Radosnych Świąt kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroik wygląda ślicznie! :-) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! :-)

    Przez rok pewnie więcej nawet czytelników przybyło (ostatnio wszyscy straciliśmy trochę przez problemy z GFC).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło ślicznie ! No i zapach... bezcenny :)
    Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda ;) Zwykle też miałam w swoim pokoju taki stroik, ale w tym roku jakoś zbrakło czasu. Wesołych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda i nie zajmuje dużo miejsca :)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Merry Christmas! :*

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choinka :) wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta choinka :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny stroik, wesołych świąt!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudowna i bardzo pomysłowa ! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł. :)
    Świetnie,to wygląda. Zdrowych i wesołych Świąt życzę. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/magiczny-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Stroik mam bardzo podobny w pokoju;) I dla Ciebie wiele radości w te świąteczne dni;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Złoto i czerwień równa się święta w pełni :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna choinka :) Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna wyszła :) Wszystkiego dobrego, wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ci wyszła ta choinka! Wesołych Świąt! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bradzo ładna choineczka! i piosenka piekna!
    Świetny wpis :*
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych Świąt w rodzinnej atmosferze i uśmiechu każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia
    Wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni,
    A blask gwiazd przypomina,
    Że czasem wystarczy tylko
    wypowiedzieć życzenie…
    Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych świąt :) Ładna choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ojej, pięknie to zrobiłaś! cudnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczna! Idealna do mojej sypialni :))
    Wesołych świąt!
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Choinka, stroik. Nie ważne. Liczy się to, ze jest żywe i pachnie! Nie ma świąt bez zapachu iglaka unoszącego się w powietrzu. No dajcie spokój. Naprawdę nie wiem jak można trzymać w domu sztuczne drzewko. To dla mnie nie ma żadnego sensu.
    Świetnie to wygląda i na bank fajnie się w takich zapachach zasypia (wiem po sobie!).

    Pozdrawiam, życzę wesołych świąt:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję za życzenia!
    Świetny pomysł z tą choinką. W dodatku ładnie się prezentuje. Super! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł. Obserwuję.

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie w pokoju też jest podobny stroik :-)
    Wesołych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też wiele stroików i żywa choinka. Ślicznie zrobiłaś swój stroik, magia świąt, czuć ją...radosnego świętowania...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawie wyglada :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie coś podobnego stoi od świąt na parapecie. Wygląda świetnie
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, i te czerwone dodatki na stroiku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega oryginalny pomysł na przystrojenie pokoju! Mi bardzo podoba się szary materiał haha! Gratuluję osiągnięcia tak wielkiego sukcesu! Oby tak dalej! Powodzenia i owocnych rezultatów życzę :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo oryginalny pomysł, wyszło super ♥

    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji, odwdziecze sie tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja na moim blogu co chwilę widzę spadek odwiedzających :( a choinka wyszła ci ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna, choć igły tak szybko opadają;/

    OdpowiedzUsuń