30 grudnia 2015

Paznokciowe SOS, złamany paznokieć przed imprezą!


Jak naprawić złamanego paznokcia?

Chyba każda z nas, która zapuszczała paznokcie przed większą imprezą zna ten ból. Ja zapuszczałam paznokcie malując je lakierami hybrydowymi aby były twardsze i się nie łamały bo wiem ile roboty bym miała jeśli musiałabym je przedłużać na formie. Kilka godzin z głowy. 

Paznokcie i tak są dużo krótsze niż miały być ale poprzednim razem musiałam je dużo skrócić jednak nie przeszkadza mi to tak bardzo.

Dzisiaj dzień przed imprezą Sylwestrową ściągałam hybrydy, wszystko ok oprócz jednego paznokcia, z którego lakier odpadł już wczoraj i zdążył się połamać, był miękki jak papier. 

złamany paznokieć przed imprezą Da się go jeszcze uratować! Na początek odsuwamy skórki, opiłowujemy uważając żeby paznokieć się nie złamał. Delikatnie piłujemy go z wierzchu aby żadne warstwy paznokcia nie odstawały ponieważ później nakładając żel może nam się zapowietrzyć.

złamany paznokieć przed impreząOdtłuszczamy paznokieć, Ja używam preparatu NAIL PREP Perfect Beauty ale można użyć acetonu do tej czynności.

złamany paznokieć przed imprezą

Na odtłuszczony paznokieć aplikujemy bazę pod żel i wkładamy do lampy UV na 60s.

paznokciowe sos
Na pokryty paznokieć bazą nakładamy żel budujący (może być to żel przeźroczysty ja użyłam Blusha PB. Pokrywamy dokładnie paznokieć. Ja specjalnie zalałam bok w którym paznokieć był lekko wybrakowany ponieważ zbyt mocno go wypiłowałam. w Tym momencie jeśli paznokieć jest całkiem złamany możemy podłozyć formę i go przedłużyć. Wkładamy do lampy UV.

paznokciowe sos





Po wyjęciu przecieramy paznokieć Cleanerem i możemy opiłować paznokieć i nadać mu porządany kształt.

paznokciowe sospaznokciowe sosJak naprawić złamanego paznokcia?Jak naprawić złamanego paznokcia?Jak naprawić złamanego paznokcia?
Po odtłuszczeniu paznokcia możemy wyciąć skórki (jak kto woli, można je wyciąć przy odsuwaniu jednak podczas piłowania  będą bardziej podatne na poranienie).

Paznokieć jest gotowy i przygotowany na malowanie czy to zwykłymi lakierami czy lakierami hybrydowymi. 

Jeżeli nie macie sprzętu do paznokci żelowych to samo można zrobić HARDEM Semilaca. Można nim wzmocnić paznokieć jak i go przedłużyć.



Chciałam Wam jeszcze pokazać moje wczorajsze odkrycie. Sklepik http://babydeco.eu/

Moje must have na nowy rok:

Cotton ball lights
Łapacz snów

Ciepłe, miękkie światło zamknięte w kolorowych, bawełnianych kulach... delikatnie przystroi mieszkanie: okno, szafę, stół, łóżko dziecka.
Nada magicznego nastroju każdemu z miejsc, w których zechcemy je umieścić.

cotton ball lights
Źródło : http://babydeco.eu/

Łapacz snów jest wariacją na temat indiańskiego talizmanu pozwalającego śnić tylko dobre sny.

łapacz snów

Źródło : http://babydeco.eu/



Ja biorę się za ściąganie reszty paznokci i malowanie bo Sylwester tuż tuż !









51 komentarzy:

  1. z doświadczenia wiem, że paznokcie po hybrydach, żelach itp są jak papier i bardzo podatne na złamania szczególnie jak się chce odejść od tych metod. Najbardziej polecam zapuszczać paznokcie za pomocą odżywek np Eveline czy GR. Gwarantuje to szybkie osiągnięcie oczekiwanej długości oraz twarde i zdrowe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie takie odżywki mało kiedy działają.:)A hybrydy aż tak nie nieszczą paznokcia. Wszystko zależy od tego czy za bardzo nie matowimy paznokcia i jaką metodą ściągamy lakiery hybrydowe. Co innego żele. ;)

      Usuń
    2. Po Sylwestrze jak ściagne pazurki to planuję je obciąć i zaopatrzeć się w jakieś odżywki, olejki i dam im odpocząć. :)

      Usuń
    3. u mnie na szczęście idealnie odżywki się sprawdzają i regularność poskutkowała w twarde paznokcie ;) a jest jeszcze inna metoda ściągania niż czysty aceton ?

      Usuń
    4. najlepiej tak raz na jakiś czas zrobić im minimum 2 tyg kurację odżywkami. Ja mimo, że stosuje odżywki jako bazę pod lakier do paznokci raz na jakiś czas stosuje kurację 2 tyg. Małe spa :D a ile już nosisz hybrydy ?

      Usuń
    5. Chodziło mi o to że jak się ściaga removerem czy też acetonem to paznokcie wyglądają dużo lepiej niż jak się zrywa hybrydę zębami, paznokciami jak to często bywa.:) Mając praktyki w salonie stałe klientki które przychodziły od dawna po zdjęciu hybryd wcale nie miały zniszczonych paznokci, a wrecz twarde i grube aż się sama zdziwiłam.;)

      a ja hybrydy robię około pół roku i też by im się przydało małe spa.;D

      Usuń
  2. Bardzo fajny sposób, idealny dla mnie, bo moje paznokcie uwielbiają się łamać wtedy kiedy nie trzeba :/
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, teraz mam już wszystkie zrobione więc mam nadzieję, że nie będzie niespodzianki. ;)

      Usuń
  4. mi się dziś rano złamał jeden a dwa zaczęły rozwarstwiać. a nie mogłam zrobić tak jak ty więc pokryłam dodatkową warstwą lakieru bezbarwnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś robiłam, ale to chwilowe rozwiązanie. Zawsze później i tak mi się łamią :(

      Usuń
  5. kilka razy przedłużałam wszystkie paznokcie hardem semilac ale jest z tym tyle zabawy, że rzadko mam na to ochotę , czas i siły. jeden paznokieć to inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rzadko się w to bawie, kiedyś przedłużałam sobie często ale teraz nie mam do tego cierpliwości, wolę hybrydy ;)

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego.

      Usuń
  6. Fantastic post, dear! You have beautiful hands <3
    Hugs & Kisses
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. odkąd muszę mieć króciutkie paznokcie to problem łamania mnie nie dotyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśne postanowiłam obciąć i robię przerwę od hybryd. ;)

      Usuń
  9. Ja w pracy złamałam dwa paznokcie :( ale z braku chęci ich nie odbudowywałam tylko obcięłam wszystkie, a szkoda... teraz z utęsknieniem czekam aż mi odrosną.
    Cotton balls <3 cuuuudowne lampki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście że paznokcie w miarę szybko rosną nie tak jak włosy;)

      Usuń
  10. Mi się jak złamie, to resztę obcinam do podobnej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak też można ale przed imprezą szkoda.;D

      Usuń
  11. Pomysłowo :) Ja nie posiadam żelu ani formy do przedłużania, więc pewnie musiałabym poradzić sobie jakoś inaczej :)
    Na szczęście ostatnio dzięki odżywce Eveline nie wiem co to złamany paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kiedyś pomogła zapuścić diamentowa ;)

      Usuń
  12. Bardzo przydatny post, ja pracuje na kuchni wiec często lamią mi się paznokcie :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te łapacze są cudowne <3


    ____________________
    fashion & makeup
    http://blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja z paznokciami zawsze mam problem przed jakąś imprezą :P złośliwe są bo na co dzień nie sprawiają mi problemów

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły trik ;)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też tak robię z paznokciami :D
    ciekawy sklep internetowy chętnie zajrzę tam!

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te świecące kule.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. skąd ja to znam;p złamany paznokieć tuż przed impreza - zdarzało się i to ie raz:D
    SzCzęśliwego Nowgo Roku:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj znam ten ból, zwykle gdy chce się wyglądać ładnie, wychodzi się gdzieś, dzieją się takie wypadki, jak na przykład złamany paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo często stosuję tę metodę.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam minimalnie zapuszczone paznokcie że względu na niemowlę :)
    Bardzo przydatny post dla tych którzy mają lampę :) ja niestety nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam minimalnie zapuszczone paznokcie że względu na niemowlę :)
    Bardzo przydatny post dla tych którzy mają lampę :) ja niestety nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam pojęcia o tym sposobie. Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń