19 grudnia 2015

Piękne krajobrazy gór - Zakopane



Nie wiem jak Wy ale uwielbiam wyjazdy na 2-3 dni. Bliskie czy dalekie. Myślę, że większość z  Was również. ;) 

W Zakopanym byłam raz. Oscypki, Giewont, Krupówki chyba każdy kojarzy. ;)  Piękne miejsce.
Zdjęcia nie są idealne, ale wtedy jeszcze nie zwracałam na to uwagi. Wyjazd był  ponad 2 lata temu. ;) 
Dopiero teraz zaczęłam robić zdjęcia pod kątem bloga i staram się żeby zdjęcia były jak najepsze nawet jeśli robię je telefonem. 
 
Jeśli lubicie odwiedzać malownicze miejscowości zwróćcie uwagę na http://perlapoludnia.pl/ Są tam fajne propozycje na Sylwestra, romantyczny wyjazd czy zwykły wypad w góry. ;)

Bez zbędnego przedłużania teraz fotki z Zakopanego.;)












Zakopane Giewont

Zakopane





Zakopane















Zakopane Gubałówka







"Za dwadzieścia lat bar­dziej będziesz żałował te­go, cze­go nie zro­biłeś, niż te­go, co zro­biłeś. Więc od­wiąż li­ny, opuść bez­pie­czną przys­tań. Złap w żag­le po­myślne wiat­ry. Podróżuj, śnij, odkrywaj. " Mark Twain



46 komentarzy:

  1. ja byłam na początku grudnia w Zakopanem:) uwielbiam to miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W Zakopanem jestem raz w miesiącu. To moje miejsce na ziemi. Tata góral - ciągnie natura wilka do lasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę się latem wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki <3 Mój chłopak kocha góry :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są w Zakopanem widoki, to prawda:) Na święta się tam wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te widoki, Tatry to nasze najpiękniejsze góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co roku jeżdżę w Tatry, zawsze jesienią, kiedy już liście zmieniają kolor;) Ale i zimą mają swój urok;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Zakopane, te piękne widoki...śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, uwielbiam Zakopane.

    OdpowiedzUsuń
  10. To nasze południe jest takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dawno już nie byłam w Zakopanem...ehh ;( oscypki mniam ;) uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ja tez uwielbiam! piekne zdjecia! :)
    mialam identyczne baleriny tj te po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoki, Zakopane ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widoki zapierające dech :) ale buty nie po górach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka tygodni temu odwiedzałam Zakopane:) byłam na Krupówkach na ślubie i weselu najlepszego kolegi ze studiów:) jednym słowem, było cudnie, a Zakopane i okolice to klimat, którego już brakuje w Krakowie mimo, że w sumie blisko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widoki świetne, baaaardzo dawno miałam okazję raz odwiedzić :). W sumie wybrałabym się jeszcze raz, ale po zimie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne widoki :D zazdrosszcze :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia, ja w Zakopanem byłam ostatni raz 3 lata temu, tęsknię za górami

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam tam raz, było klimatycznie. Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega zdjęcia *.*
    http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wyjeżdżać :D Ustaliłam z moimi współlokatorami, że co miesiąc odwiedzamy inne miasto w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna fotorelacja, byłam niedawno w Zakopanem :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham absolutnie góry i Zakopane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. To fakt, widoki w Tatrach są piękne. To jednak nie są "moje" góry. A samego Zakopanego wprost nie cierpię, tej pazerności górali... Swego czasu rok w rok jeździłam na obozu w Tatry i mam dość...

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie byłam w Zakopanym :) Marzy mi się wypad w góry i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  27. Love this!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    VISIT MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie tam. Byłam w Karpaczu ostatnio, podobne miejsce :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. W Zakopanem była dwa razy, ale tylko przejazdem. Myślę, aby wybrać się tam na kilka dni w ramach odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakopane to miejsce ktore kocham, góry bardzo lubię:) buciki raczej na Krupówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne ujęcia, dawno już nei byłam w górach, owieczka przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham góry i Zakopane może dlatego że mieszkam nad morzem.
    :*

    OdpowiedzUsuń