14 grudnia 2015

Sklep chiclook.pl i kompletowanie garderoby






Ostatnio postanowiłam wymienić nieco garderobę. Jak większość kobiet mam problem z "nie mam się w co ubrać chociaż szafa się nie domyka". Może z tym niedomykaniem przesadzam bo już połowę rzeczy wywaliłam ale problem z kompletowaniem jest.

Najważniejsze są ubrania bazowe czyli jakieś  czarne dopasowane rurki i jeansy, t-shirty typu basic, koszula, narzutka, sweter, skórzana kurteczka, mała czarna, czarna spódniczka.

W takie klasyki warto zainwestować.

Ubrania bazowe w odcieniach tj. biel, czerń, szary, beż pasują prawie do wszystkiego, później możemy dobierać dodatki w żywszych kolorach.



W sklepie internetowym https://www.chiclook.pl/ jest bardzo duży wybór sukienek, bluzek, sweterków. Sklep ma w ofercie też świetne torebki i buty na obcasie.






















A wy macie jakieś rady dotyczące kompletowania garderoby?


38 komentarzy:

  1. Cudowne buty :) wszystkie 3 pary są obłędne :)
    Ja stawiam właśnie na bazy, a resztę urozmaicam wedle zachcianek i widzi mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy:) podoba mi się cekinowy żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym sklepie są cudowne rzeczy *,*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękne rzeczy i te buty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. najczęściej kupuję ciuszki typu basic :)

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie to nie mam problemu z "nie mam się w co ubrać". Baza w szafie musi być, dużo dodatków, które zmieniają charakter stroju, może trochę szaleństwa /warto mieć coś szalonego/ i kompletować /czyli kupować/ tak, żeby pasowało do wielu rzeczy z naszej garderoby. Wtedy zawsze będziemy miały w co się ubrać.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to nie zawsze wychodzi ale teraz staram się tak właśnie dobierać ubrania ;)

      Usuń
  7. Właściwie to nie mam problemu z "nie mam się w co ubrać". Baza w szafie musi być, dużo dodatków, które zmieniają charakter stroju, może trochę szaleństwa /warto mieć coś szalonego/ i kompletować /czyli kupować/ tak, żeby pasowało do wielu rzeczy z naszej garderoby. Wtedy zawsze będziemy miały w co się ubrać.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się z szafy wysypują ubrania a i tak nie mam w czym chodzić xD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie wiem w co się ubrać, zwykle wkładam swój ulubiony i sprawdzony zestaw, w którym czuję się najlepiej;) I choć mam kilka sweterków, tylko parę jest ulubionych, to samo ze spodniami;) A buty które pokazałaś świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne co niektore rzeczy ze zdjec ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi podobają się te torebki, rad nie dam bo na razie sama walczę z własnym stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki kompletnie nie w moim stylu, sukienki już prędzej bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego sklepu, chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rzeczy! :) Ja ostatnio pozbyłam się sentymentów i wyczyściłam trochę szafę, chyba aż za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie wczoraj zrobiłam porządki w szafie i mam dwie pełne torby rzeczy, których nie noszę od x czasu i chyba oddam je na pck- dobry uczynek przed świętami się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamierzam to zrobić chociaz ciężko czasem się rozstać z ubraniami nawet jeśli ich nie nosimy ;)

      Usuń
  16. Idę pooglądam sobie :P. Ja w sumie ostatnio nie mam takiego problemu "nie mam w co się ubrać" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki mi się bardzo spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie również przydała by się wymiana garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas chyba każdej z nas się nalezy.;)

      Usuń
  19. Ciekawy sklep i przyjemna wish lista :)
    moja garderoba mieni się w czarnych, białych
    i szarych kolorach. Do tego lubię ubrać jakiś
    wyrazisty, np, czerwony akcent :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała pierwsza linijka ubrań mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasyczna mala czarna jest zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się sukieneczki , oraz czarne buciki :* Obłędne

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam do siebie - do zgarnięcia kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  24. Sklep ma kilka naorawdelafnych sukienek.
    Ja dodam jeszcze od sobie aby przy kompletowaniu garderoby zwracać uwagę na fasony pasujące do naszej figury oraz zestawy w których czujemy się na prawdę swobodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja robię całoroczny projekt odmienienia garderoby :) niedługo będzie o tym u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń