21 grudnia 2015

Śnieżynki na paznokciach - pomysł na świateczny manicure hybrydowy

Witajcie kochani ;) 


Święta się zbliżają wielkimi krokami, zostały trzy dni do Wigilii. Aż trudno uwierzyć. Jak Wasze przygotowania? Przez mój pokój jak co roku przeszło tornado, wszystko wysprzątałam, powynosiłam zbędne rzeczy, pozostała tylko góra ubrań które muszę przejrzeć.  Część wystawię na sprzedaż, część oddam.;) Też tak macie przed świętami??


Dzisiaj mam dla was kolejną propozycję manicure! Tym razem bardzo świątecznie.

Do wykonania manicure użyłam bazy i topu Neo Nail, które są dla mnie świetne. Paznokcie dzięki nim są bardzo twarde i nie wyginają się co zapobiega odpryskiwaniu. 

Kolor jaki postanowiłam nałożyć to Bling  o numerze 21. Jest to śliczna świąteczna czerwień wpadająca w róż. Śnieżynki zrobiłam za pomocą sondy i białego lakieru hybrydowego Perfect Beauty. Troszkę mi zajęło malowanie tego zdobienia zanim osiągnęłam zadowalający mnie efekt ( ścierałam je chyba z kilka razy).

Manicure hybrydowy świąteczny

Manicure hybrydowy świąteczny

Manicure hybrydowy świąteczny Bling nr 21

Manicure hybrydowy świąteczny Bling nr 21

Manicure hybrydowy świąteczny Bling nr 21

lakier hybrydowy Bling nr 21

lakier hybrydowy Bling nr 21
























Życzę Wam Wesołych Świąt ! 
Do napisania ;* 



Podobne posty:

http://zlota-orchidea.blogspot.com/2015/12/kolejna-propozycja-zdobienia-pazurkow.html
 
http://zlota-orchidea.blogspot.com/2015/11/manicure-hybrydowy.html


48 komentarzy:

  1. cudowne:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te śnieżynki, piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i faktycznie świąteczny bardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze b.ladna aranzacja i zdjecia ;)
    Po drugie, no piekne te Twoje paznokcie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też postawilam na czerwień i śniezynki :)
    super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatyczne, pożyczysz trochę tych śniezynek bo u mnie śniegu nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki to ostatnio mój ulubiony motyw na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie delikatne wzorki, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog.Ciekawa tematyka. Zapraszam do mnie http://londonolssus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne paznokcie

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie tworzę świąteczne paznokcie i również śnieżynki będą na nich gościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Obym znalazła czas na zrobienie swoich. Jeszcze wszystko w toku, ale mam spory progres :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, u mnie króluje czerwień ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  14. Sniezynki wyglądają mega słodko;) Przepiękne połączeni bieli i czerwieni w ten swiateczny czas;) Pazurki zwrócą uwagę nie jednego z gosci;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci wyszło, ja właśnie dziś będe robić hybrydę - może się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej mam ochotę zrobić sobie hybrydy :) ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyszła ta śnieżynka :) tak subtelnie i kobieco :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym sobie zrobić taką śnieżynkę, ale to nie na moje nerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie pasują sniezynki do tej intensywnej czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne :) ja jeszcze jestem na etapie sprzątania więc o paznokciach nie myslę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czerwień, zdobienie cudo!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne :) Też takie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne świąteczne paznokcie!! :)
    zapraszam również do mnie, nowy wywiad!
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne paznokcie ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądają te śnieżynki :) Bardzo zimowo :) A dzięki czerwieni zyskały świątecznego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. słodkie <3

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne pazurki :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przeurocze ,uwielabiam takie delikatne zdobienia nie za dużo i nie za mało ;)

    OdpowiedzUsuń