11 grudnia 2015

Trzy trwałe czerwone pomadki do ust - porównanie!






U mnie w pokoju robi się już powoli świąteczny nastrój, jednak w ogóle nie czuję, że święta się zbliżają. A jak z tym u Was? Choinki już ubrane?

Ja dzisiaj wyjeżdżam do Wiednia na weekend. Nie chciałam Was zostawiać z niczym bo kolejny post pojawił by się dopiero za tydzień więc postanowiłam wstać wcześniej i coś napisać.;) 

Nie wiem czy wiecie ale mam fioła na punkcie czerwonych ust więc dzisiaj przedstawię Wam moje kwc w kategorii produktów do ust.


Trwałe pomadki do ust czerwone blog Porównam pod względem trwałości i działania na usta:
  • Rimmel by Kate o numerze 22
  • Permanent lip tint z Bell nr 12
  • Lovely extra lasting o numerze 3

Porównanie czerwonych  szminek do ust
Wszystkie te produkty dają matowe wykończenie na ustach, zasychając na nich "wtapiają się" i nawet po zmazaniu pozostawiają kolor na ustach.

Rimmel by Kate możemy nałożyć mniej lub więcej w zależności od  efektu jaki chcemy uzyskać. W porównaniu do dwóch pozostałych produktów udało mi się go zmyć najszybciej. Po przejechaniu palcem możliwe jest rozmazanie. Podczas picia i jedzenia kolor schodzi z ust ale równomiernie pozostawiając czerwoną poświatę. 

Bardzo lubię ten produkt.


Rimmel by Kate szminka szerwona do ust matowa nr 22Kolejna pomadka to Bell, która permanentnie zasycha na ustach. Nie zmywa się podczas jedzenia i picia. Kolor mocno "wgryza się" w usta na kilka godzin. Niestety po tym czasie usta są bardzo wysuszone i spierzchnięte. Nie wygląda to estetycznie dlatego nie używam już tej pomadki i nie polecam.  Dodatkowo chodzi nie równomiernie.
Byłam zachwycona tą pomadką do puki nie poznałam matowego błyszczyka do ust z Essence!

Bell permenent make up lip  tint czerwona
Błyszczyk matowy z Lovely jest to mój ulubiony produkt do ust! Nie dość, że jest tani (około 10zł) to jego trwałość bije na łeb wszystkie szminki jakie mam. Kosmetyk ma bardzo fajną konsystencję, bardzo fajnie rozprowadza się  na ustach. Należy uważać, żeby nie wyjechać a jeśli już to szybko zmyć mleczkiem ponieważ ten błyszczyk również zostawia czerwoną barwę po zmyciu.  Z tym produktem na ustach możemy jeść i pić bez obaw. Dodatkowo błyszczyk nie wysusza ust. Bardzo polecam i ja na pewno zaopatrzę się w inne odcienie. Aż się  dziwię sama sobie, że jeszcze tego nie zrobiłam.

Szminka matowa Essence o przedłużonej trwałości nr 3Na koniec próbowałam zmyć swache z ręki. Rimmel zmył się dobrze mydłem i wodą  całkowiecie. Bell po zmyciu mydłem z wodą pozostawia czerwoną/bordową  poświatę. Błyszczyk Lovely po zmyciu mydłem i wodą i po 15 minutach pod prysznicem dalej mam na ręce. Jestem pod wrażeniem trwałości!

Szminka matowa Essence o przedłużonej trwałości
Miałyście te produkty? Może macie jakieś godne polecenia? Dajcie znać.;)

Jako, że zbliża się koniec roku, chciałam Wam przedstawić stronę http://www.polishdruk.pl/ na której możecie zamówić sobie kalendarz  na nowy rok. ;) Polcem również fotokalendarze, które będą dobrym prezentem świątecznym.

Trwałe pomadki do ust czerwone blog






41 komentarzy:

  1. Nie znam niestety żadnego z nich ale najbardziej ciekawi mnie ten matowy blyszczyk, uwielbiam mat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja następnym razem kupuję więcej odcieni.;)

      Usuń
  2. Trwałość pomadki z essence robi wrażenie, kolorki extra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną pomadką jest Golden Rose Velvet Matte nr 18 :D Piękna czerwień i długo trzyma się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w planach zakup tych pomadek ! Na pewno dołączy do ulubieńców ;)

      Usuń
  4. Rzadko sięgam po czerwone pomadki jestem za blada do nich

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam żadnej z tych pomadek ale uwielbiam trwałe szminki w mocnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych nie znam, ale czerwone szminki kocham miłością bezgraniczną! przy okazji im się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony kolor to nie moje barwy ale podoba mi się u innych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię tinty Astor i matowe kredki GR. Bell nie do końca mnie zachwycała ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam; najczęściej usta mam po prostu nabłyszczone (bezbarwnie).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów. Ja zazwyczaj maluję usta delikatnie. Z mocniejszych kolorów wolę raczej koral.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam czerwień na ustach, z Twoich pomadek nie miałam ani jednej.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. mam z Bell,ale trochę kolor mi nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam bym mimo wszystko wszystkie chciała, uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co widzę to nie jest Essence tylko Lovely.
    Mama tą pomadkę z Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś mi się pomyliło. Dzięki ;);*

      Usuń
  16. czerwony błyszczyk z bell nie tak dawno kupiłam :) bardzo intensywny i nie do końca mi się w nim to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie Rimmel ma średnią trwałość :P jeżeli chodzi o trwałość to na głowę wszystko bije MAC i Bourjois, jak na razie nic innego mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja własnie poszukuję czerwonej pomadki :)
    Milego weekendu!

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne porównanie :) Produkty godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam :P. Zdziwiła mnie trwałość essence :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne odcienie :) Ja używam ostatnio dość niepozornej szminki z New Looka i ku mojemu zdziwieniu jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matowy błyszczyk do ust Essence - tylko z Lovely (wkradł się mały błąd).
    Uwielbiam matowe pomadki Lovely i mam wszystkie odcienie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu się uparłam na Essence. ;D już poprawione. Dzięki ;):*

      Usuń
  23. Bardzo ładne kolory, uwielbiam pomadki z serii Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne kolory :) równiez mam kilka ulubionych szminek w odcieniach czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesting products. I'm your new GFC follower # 486 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe pozycje. Jeszcze zadnego nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ta środkowa :) Łał, trwałość na prawdę na plus! Ja używam z Avon z color trend czerwonej szminki, ale głównie tylko do filmików. Najczęściej kiedy wychodzę używam szminki z Inglota nr 16, jest ona taka śliwkowo fioletowo brązowa :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w czerwieni nie najlepiej się czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Za mocna pigmentacja tzn ja w ogóle w czerwieni nie bardzo ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem w szoku w temacie Lovely! ostatnio ta firma wciąż mnie zaskakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten błyszczyk z Lovely i jest naprawdę rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ten błyszczyk jest niesamowicie trwały ;O

    OdpowiedzUsuń