20 stycznia 2016

Jak aranżować wnętrza: fototapety + małe DIY jak zrobić stojak na pędzle!


Urządzając mieszkanie ważny jest każdy szczegół. Fototapety stają się popularne w nowoczesnych aranżacjach ponieważ ożywiają ściany i wprowadzają niepowtarzalny klimat.
Dobrze dobrana fototapeta potrafi optycznie powiększyć pomieszczenia.

Oryginalnym pomysłem jest zamówienie tapety na której jest wydrukowane zdjęcie naszego autorstwa. Może to być zdjęcie dziecka lub całej rodziny.

Zdjęcie dotyczące naszej pasji.


Fototapeta ze zdjęciem w sepii do sypialni. 

Fototapeta w łazience z motywem wody, pustyni czy kamieni pozwoli ci się poczuć jak w spa.



Miejski styl jest bardzo na czasie. Ten klimat idealnie sprawdzi się  u osób otwartych na świat.


Bajkowe i kolorowe tapety sprawdzą się w pokoikach dziecięcych pobudzając wyobraźnię. 

 Źródło: http://fototapetynawymiar.com/


Pozostając przy tematyce wystroju chciałam Wam pokazać moją propozycję stojaka na pędzle DIY.

Czego potrzebujemy?
  • kolorowe wstążki 
  • szklanka lub jakiś plastikowy pojemniczek (moja po musztardzie) im więcej macie pędzli tym pojemnik musi być większy
  • plastikowe kryształki (tutaj możecie użyć czego chcecie: ziarna kawy, koraliki, perełki, piasek, kamyczki)  

Stojak na pędzle DIY 
Stojak na pędzle DIYWsypujemy wypełnienie do słoiczka.

Stojak na pędzle DIY Według uznania przyozdabiamy wiążąc wstążki.

Stojak na pędzle DIYWkładamy pędzle do środka i GOTOWE! Wykonanie jest wręcz banalne ale prezentuje się bardzo ładnie.

Stojak na pędzle DIY

Stojak na pędzle DIY



Co myślicie o takich postach? Ja uwielbiam DIY jednak nie zawsze znajduję czas. Widzimy się w komentarzach.;*


43 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszedł ten stojak na pędzle:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Stojak przesłodki :) Fototapety lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten stojak ! :) Mi się marzy fototapeta z widokiem na Paryż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziarski :) Można go wykorzystać też do innych celów ja mogłabym w takim nawet trzymać długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wielki powrót fototapet :) ja bardzo lubię jakieś widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze niedawno nawet nie pomyślałam, że będą znowu modne.:)

      Usuń
  6. Kiedyś uważałam fototapety za cos kiczowatego, ale teraz jest tyle wzorów, rodzai tych tapet, że jednak mozna zrobić z nich cos naprawdę ładnego. Co do DIY to super efekt :) tez szykuje post z takim małym DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam fototapety :) w moim pokoju mam zachód slońca - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt końcowy. wszystko jest dość proste, ja swoje pędzle trzyma nie na widoku a schowane

    OdpowiedzUsuń
  9. te w sepii są sliczne
    pomysłowy stojak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fototapety to rzeczywiście świetny pomysł na efektowny wystrój wnętrza :))
    Mim wszystko ja w swoim pokoju nie wyobrażam sobie mieć tak owej - lubię nowoczesny design, jednak w dosyć standardowej formie :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te kryształki, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej spotykane są w kwiaciarniach :) Lub w sklepach z dodatkami i akcesoriami do domu :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak patrycja mówi. Ja akurat kupiłam w sklepiku z tanimi duperelami do pięciu złotych. ;) Tutaj akurat wsypałam dwa opakowania do tego słoiczka, a jedno kosztowało 99groszy więc tanio.;)

      Usuń
  12. Bardzo mi się spodobało to DiY :D Właśnie też myślałam nad fototapeta w pokoju, bardo ładnie to wygląda :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałaś nad jakimś konkretnym motywem? Zapraszamy też na www.bimago.pl - chętnie pomożemy coś dobrać :)

      Usuń
  13. Fajne fototapety, te w sepii są ładne;) A stojaczek śliczny, sama bardzo lubię wszelkie diy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł na pojemnik- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. O i jaki fajny i szybki sposób na stojak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też pisałam post o fototapetach. jak dla mnie świetna sprawa do upiększenia wnętrza;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam jakieś opakowanie na podgrzewacze i świetnie wygląda jako stojak do pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z tymi kryształkami w stojaku :) Fototapety nie w moim guście, moda na takie rzeczy szybko mija :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Foto tapety jakoś mnie nie przekonują, ale za jestem wielbicielem samoprzylepnych tapet ozdobnych, jedną taką wykleiłem drzwiczki do szafek w kuchni, a inną oblepiłem jedną ze ścian w pokoju dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny stojak na pędzle! zrobię coś podobnego, choć dopiero wtedy, gdy powiększe ich kolekcję, bo dla kilku nie warto :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Stojak świetny, sama mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę miała foto tapetę już niedługo gdyż idziemy na swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te diy, ja mam Van Gogha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś zrobiłam taki stojak, ale po kilku dniach zaczął mnie denerwować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. aa piękny stojaczek :) !!!!
    wspólna obserwacja? :) ja klikam zapraszam do mnie ;)))
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ten stojak! :)
    Świetny pomysł oraz efekt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń