27 stycznia 2016

Jak aranżować wnętrza: drewaniane podłogi + organizer na kolczyki DIY


Było już o fototapetach, meblach, przyszedł czas na podłogi. Wybór powinien być przemyślany ponieważ podłogi nie zmieniamy co sezon. Warto zastanowić się nad odpowiednim do użytkowania materiałem, odcieniem i trwałością.

Jeżeli chodzi o drewniane podłogi to plusem jest bardzo dobra izolacja termiczna dzięki czemu podłoga zachowuje przyjemną w bezpośrednim kontakcie temperaturę. Warto w nią zainwestować w pomieszczeniach w których spędzamy najwięcej czasu.
Wybierając panele dzięki klasom ścieralności i używalności  możemy dobrać podłogę odpowiednio do potrzeb. 

Podłogi z drewna są uniwersalne, ładnie i wyglądają naturalnie.  

Jak dobrać odcień? 

Podłogi jasne: przede wszystkim małe pomieszczenia, pasują do jasnych jak i ciemnych odcieni. 

Podłogi ciemne: dodają elegancji, powagi i szyku, są odpowiednie gdy pokój jest dobrze oświetlony, Najlepiej rozjaśnić go poprzez inne jasne elementy. Wybieramy do przestronnych pomieszczeń.

Mi się najbardziej podobają jasne podłogi, jak i całe pomieszczenia. 
   
Jak aranżować wnętrza: drewaniane podłogi
Jak aranżować wnętrza: drewaniane podłogiJak aranżować wnętrza: drewaniane podłogiJak aranżować wnętrza: drewaniane podłogiJak aranżować wnętrza: drewaniane podłogiJak aranżować wnętrza: drewaniane podłogi



Tak jak ostatnio, w drugiej części postu chciałam Wam pokazać jak w prosty sposób zrobić stojak na kolczyki wiszące.

Czego potrzebujemy?

ramka na zdjęcia
siateczka (można zastąpić jakimś firankowym materiałem)
nożyczki

organizer na kolczyki DIY




















Moja ramka początkowo miała być biała jednak prawie wszystkie ozdoby na meblach mam w kolorze białym więc stwierdziłam, że przemaluję ją na złoto (taki akurat miałam spray). 

Jeżeli malujecie coś i chcecie uniknąć zacieków należy powierzchnię zmatowić na przykład papierem ściernym. Ja tego nie zrobiłam więc farba się pomarszczyła jednak stwierdziłam, że na kolorze złotym wygląda to całkiem dobrze. Tak w stylu RETRO. Pasuje do zdjęcia Marylin Monroe i takie właśnie wydrukowałam. 
organizer na kolczyki DIY organizer na kolczyki DIY organizer na kolczyki DIY

Kolejnym krokiem jest wymierzenie siatki, zróbcie sobie dobry margines bo później po zamknięciu ramki jej może zabraknąć.

organizer na kolczyki DIY organizer na kolczyki DIY
organizer na kolczyki DIY
Jeśli chcecie możecie zostawić tak jak jest, ale można włożyć za siatkę jeszcze jakiś obrazek, zdjęcie. To już wedle uznania, co wam się podoba.;) Ja wybrałam Marylin Monroe. Oczywiście standardowo w białych odcieniach.

organizer na kolczyki DIY

organizer na kolczyki DIY





















organizer na kolczyki DIY













Co myślicie o takich postach DIY ? Dajcie znać co myślicie na ten temat, w planch mam jeszcze jakiś organizer na kolczyki tzw. wkrętki oraz pierścionki.;)





Pomysł na organizer na pędzle DIY:

organizer na pędzle diy








38 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 5 6 7 piękne!
    fajny pomysł na diy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą ramką, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym stojakiem :D i to w dodatku taki prosty!

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł !
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje są świetne, szczególnie pierwszy pokój. Taką ramkę lub stojak chętnie wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramki prezentują się super! Jestem na tak i też chcę taką! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ramka jest całkiem ,całkiem do rzeczy :)
    Pomysłowa ,oryginalna oraz praktyczna :):)
    Podłogi część mam z prawdziwego drewna ,a część to panele i te drugie nie umywają się do tych pierwszych !!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje i świetny pomysł z tą ramką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramka bardzo zyskała po tym, jak przemalowałaś ją na złoto. Posty DIY - czemu nie?
    Podłogi też wolę jasne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tą ramką:) Najbardziej podobają mi się białe deski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde ja to jestem jednak kiepska w takim Diy :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne inspiracje <3

    ______________________________
    www.justynapolska.com
    porady stylizacji i makijażu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje! :) Pierwsza oraz druga szczególnie przypadła mi do gustu.
    Poza tym, super DIY. Nawet odświeżenie samej ramki jest bardzo fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się drewniane podłogi, tylko trzeba o nie odpowiednio dbać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł z tą ramką na zdjęcia ;) nie dość , że przydatne to jeszcze fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie piękne aranżacje<3 już nie mogę się doczekać urządzania własnych czterech kątów

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy pomysł z tym organizerem :) A co do podłóg - jakoś tak ostatnio zamiłowałam się w jasnych odcieniach podłóg :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na ten organizer, bo ciągle gubię kolczyki.
    Co zaś do podłóg - z doświadczenia własnego wiem, że to jednak na ciemnych podłogach najbardziej widać brud. Dlatego wolę jasne, nie trzeba ich co chwila pucować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych wnętrzach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Drewiane podłogi są cudne, chociaż mi osobiście ostatnio podoba się gres imitujący prawdziwe deski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stojaczek bardzo pomysłowy. :) Fajny pomysł z tymi diy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny diy *.* mi by się coś takiego przydało i te pomieszczenia wyglądają świetnie
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne zdjęcia <3 Zakochałam się <3 Wszystkie trafione w mój gust. Drewniana podłoga jest idealna. Stylowa i do tego ciepło w nóżki :)
    Świetny post :) A stojak DIY absolutnie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam drewniane podłogi, są piękne! :) A DIY pomysłowe bardzo. Buziaki!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę patrzeć na wystroje wnętrza bo od razu chce mieć swój własny dom :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł ze stojakiem na kolczyki i jaki prosty w wykonaniu! :)
    p.s. Fajny blog, zaczynam obserwować i czekam na kolejne ciekawe pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczny pomysł z ramką, kreatywność zawsze jest miło widziana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham białe pomieszczenia :)
    zapraszam do siebie u mnie tez dużo DIY
    http://eveliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń