11 stycznia 2016

Pielęgnacja włosów z LaPuella


Włosy są wizytówką każdego.;) Aby mieć długie, lśniące i przede wszystkim zdrowe włosy najważniejszym elementem jest ich odpowiednia pielęgnacja.

Mi udało się zapuścić długie włosy przez rok 2015 jednak przestałam zwracać uwagę na ich pielęgnację i końcówki były bardzo zniszczone. Postanowiłam ściąć włosy jakiś tydzień temu, około 5 cm. Postawiłam pierwszy raz na strzyżenie gorącymi nożyczkami. Usługa taka kosztuje około 60 zł jednak przy regularności podobno zostaje wyeliminowany problem rozdwajania się końcówek.

Plan pielęgnacji.

Ochrona przed wysoką temperaturą. Głównie przed gorącem prostownicy i lokówki ponieważ suszarki używam tylko w razie pośpiechu.

Nie obejdzie się bez zakupu odżywki czy sprayu chroniącego przed wysoką temperaturą. Kiedyś używałam Farouk serii CHI. Warto zwrócić na nie uwagę. Chronią włosy i ułatwiają układanie.




Jeśli końcówki będą zbyt suche mycie włosów metodą OMO.

Serie kosmetyków do włosów zniszczonych lepiej wpłynął na ich kondycję niż zwykłe odżywki. Kosmetyki z olejkiem arganowym idealnie wzmacniają, nawilżają i zapobiegają utracie wilgoci.

Pielęgnacja włosów Źródło: http://lapuella.pl/

Nowość o której jeszcze nie słyszałam to Kérastase Chronologiste. Kuracja bardzo droga ale brzmi obiecująco.

Pielęgnacja włosów
To pielęgnacja stworzona przez Kérastase - nadzieja na ponadczasowy splendor włosów. Po raz pierwszy marka Kérastase stworzyła produkt posiadający tak bogatą ilość najszlachetniejszych składników w stężeniach do tej pory nie stosowanych w produktach. Alchemia składników z koncentratu Pereł Kawioru i Maski, łączonych ze sobą tuż przed aplikacją na włosy, tworzy wyjątkową kurację odnawiającą - Chronologiste, inspirowaną witalnymi właściwościami kawioru.
Sposób użycia: Dokładnie wymyć włosy szamponem Kérastase. Wymieszać kawiorowe perełki wraz z maską. Emulsję nakładać na skórę głowy, następnie na włosy pasemko po pasemku, do uzyskania oleistej konsystencji. Nakryć głowę czepkiem termicznym lub ręcznikiem, utrzymywać ciepło przez około 10 minut. Następnie dokładnie spłukać włosy letnią a następnie zimną wodą. Delikatnie osuszyć włosy. 

Dostępność: http://lapuella.pl/

Kolejny, mój ulubiony krok to olejowanie włosów. Najlepiej na mokro lub z odżywką. Ja postawiłam teraz na olej konopny, avocado i z pestek moreli. 
Dodatkowo płukanki które domykają łuskę włosa (octowa, cytrynowa) i wcierka typu Jantar w celu pobudzenia cebulek włosowych. 



Macie jeszcze jakieś ciekawe sposoby pielęgnacji?? Może jakieś domowe sposoby? Chętnie poczytam.








48 komentarzy:

  1. Przyznam się szczerze, że jeszcze nie byłam na cięziu włosów gorącymi nożyczkami. Ale skoro dobrze działa na końcówki to może warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Chi ciekawią mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę,zaciekawiły mnie bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o Kérastase Chronologiste i ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletową maską do blondu uwielbiam, choć śmierdzi, ogólnie Sleek Line ma fajne i tanie produkty. Również ta arganowa seria przypadła mi do gustu.
    A teraz poluję na CHI

    OdpowiedzUsuń
  7. ta seria z CC of Sweden jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejowanie to też moja ulubiona forma dbania o włosy i zaciekawiłaś mnie olejem konopnym:) Miałam tez produkty z CHI i są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, u mnie najlepiej w pielęgnacji włosów spisują się różne olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Ever Bilena Advance Blush and Bronzer Duo Palette Review and Swatches

    OdpowiedzUsuń
  11. O cięciu gorącymi nożyczkami jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kuracja Kerastase mnie interesuje bardzo. Ale najpierw muszę rozprawić się z szalejącą skórą głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Kerastase od dawna mam chęć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stronka, widzę tam dużo nie znanych mi kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywka termoochronna zdecydowanie by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z kolei muszę wypróbować płukanki, kiedyś stosowałam z pokrzywy:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tej kuracji, ale nie jest na moją kieszeń, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam serum CHI i stosowałam na końcówki - całkiem dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis :) Co powiesz na czysty olejek arganowy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam ostatnio płynu prostującego Mario. Wiele osób narzeka, ale jak dla mnie jest suer i na pewno wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to tylko odżywka lub maska, nigdy nie olejowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już od dawna stosuję odżywki i jedwab do włosów jednak nie widzę żadnych poprawek :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Na kilka z tych produktów mam ochotę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja olejuje włosy, nakładam maski itd i jest lepiej niż było rok temu ale do idealnych włosów daleka droga:) Miałam olejek z awokado i bardzo fajnie spisywał się na moich włosach. Moje włosy wczoraj miały mały kryzys podczas NDW ale jest już lepie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja własnie obcięłam sporo włosów;) i teraz skupiam się na "zapuszczaniu". U mnie świetnia sprawdza się olejowanie Amlą, wcierki z kozieradki lub Jantar czy Joanna Rzepa :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam bardzo suche końcówki i zawsze się zastanawiałam jaki kosmetyk bedzie dla mnie odpowiedni :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Skusiła bym się na cięcie włosów gorącymi nożyczkami niestety jeszcze nie miałam okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie brzmi ta kuracja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja tylko używam szamponu :P

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic z tego nie znam, a mam włosy długie aż do pasa. Magia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Polecam olejek SP LUXE OIL Welli. Wydajny, pięknie pachnie i super nawilża włosy. Cena około 30 zł na allegro, w salonach fryzjerskich około 90zł. Jest wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy post :)fajny wygląd bloga!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chwilowo używam tylko szamponu i maseczki nic więcej i stan moich włosów jest jako taki ok:D

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz czytam o cięciu gorącymi nożyczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znałam takiej kuracji jeszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim ulubionym jedwabiem do włosów jest ten z CHI ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uuwielbiam oliwkę BabyDream ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam olejki arganowe, fajnie nawilżają końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gorące nożyczki? Pierwszy raz słyszę ...coraz to coś innego wymyślają ;) hehe nie stosuję w sumie jakiś szczególnych kuracji na włosy, chociaż wiem, że by się przydało, bo codziennie prostuję włosy, jednakże mam krótkie i często podcinam , więc na razie się mi nie rozdwajają

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja daje moim włosom trochę odpocząć , jedyne co stosuję to olej kokosowy !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  42. Stosuję olejowanie ale niezbyt za tym przepadam więc robię to sporadycznie. Poszukuję jakiegoś cudownego produktu na moje włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja używam szampon z Bioxsine i odżywkę kakaową z Ziaji i jakoś nie wyobrażam sobie innego duetu do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam bardzo długie włosy , ale nie stosuję szczególnych zabiegów .Systematycznie je podcinam i stosuję odżywkę.Chętnie wypróbuję podcinanie gorącymi nożyczkami :)www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja na razie mam dystans do produktów arganowych, boję się że przetłuszczą mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam każdy kosmetyk do włosów z serii CHI. Teraz mam w planach mgiełkę keratynową:).

    OdpowiedzUsuń