31 stycznia 2016

Podkład Rimmel Match Perfection - jak się u mnie sprawdził?


Podkład Rimmel Match Perfection recenzja
 "Niewidoczny podkład, widocznie piękniejsza cera! Nowy Match Perfection zapewnia niewidzialne krycie, niezbędną ochronę oraz nawilżenie cery przez 24 godziny. Pożegnaj cienie pod oczami, rozszerzone pory i przebarwienia. Podkład zawiera mikroskopijne cząsteczki odbijające światło, dzięki którym niedoskonałości stają się mniej widoczne, a cera jest promienna, wygładzona i w 100% idealna, nawet z bardzo bliska. Zaawansowana technologicznie formuła pozwala podkładowi idealnie dopasować się do koloru Twojej cery. Na co jeszcze czekasz? Przywitaj piękniejszą siebie!"

Podkład Rimmel Match Perfection recenzjaPodkład kupiłam na promocji -49% w Rossmannie. Jego regularna cena to 30 kilka złotych. Ja zapłaciłam za niego jakieś 17zł. 

Skusiłam się na niego ponieważ chciałam od jakiegoś czasu zmienić podkład. Lubię firmę Rimmel dlatego postawiłam na ten, tym bardziej, że nie miałam zbyt dużo czasu na zastanowienie. 

Plusem jest bardzo fajne opakowanie z pompką oraz spf20.

Produkt jest bardzo wydajny, aplikacja również jest bardzo łatwa, nie tworzą się plamy ani zacieki.

Odcień Ivory bardzo mi siępodoba, nie odzanacza się i tak jak napisał producent-wtapia się w cerę.

Podkład Rimmel Match Perfection recenzjaTe plusy zalety jednak nie są dla mnie wystarczajace i tego produktu na pewno nie kupię ponownie. 

Podkład Rimmel Match Perfection recenzja
Dlaczego?? Przedewszystkim za wględu na trwałość, która jest dla mnie słaba. Fajnie wygląda może przez 2-3 godziny. Po 4-5 skóra jest tłusta, podkład zaczyna schodzić co wygląda nieestetycznie. 

Nie pomaga nawet puder ryżowy który zawsze świetnie matuje moją skórę na kilka godzin.

Dodatkowym minusem dla mnie jest to, że wykończenie tego fluidu jest bardzo "świecące". Bez pudru się nie obejdzie.

Zapach jest dosyć mocny, perfumowany. Nie przeszkada aż tak bardzo ale wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu.
Ostatnim minusem jest dla mnie średnie krycie. Jakiś czas temu miałam cerę bez niedoskonałości, nie przetłuszaczjącą się, wręcz suchą. Może wtedy by się sprawdził. Aktualnie moja skóra jest problematyczna, mozna powiedzieć, że mieszana z tendencją do zaskórników, kilka większych niespodzianek. Potrzebują dobrego krycia i trwałości i ten podkład nie spełnił moich oczekiwań. 

Podkład Rimmel Match Perfection recenzja Cieszę sie, że kupiłam ten podkład o połowę taniej ponieważ najzwyczajniej w świecie, przepłaciłabym za niego. 

Może są jakieś jego zwolenniczki, ponieważ na KWC ma dosyć dobre opinie. 

Miałyście doczynienia z tym podkładem? Jak się u Was sprawdził ??  


Zapraszam do polubienia facebooka oraz instagrama. 

https://www.instagram.com/karmelove93/https://www.instagram.com/karmelove93/







91 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się ostatnio w rossmannie czy go kupić, dobrze że tego nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten podkład w starszej wersji i jestem bardzo zadowolona ! Jedynym jak dla mnie minusem jest fakt , że lekko się utlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam ten podkład jakiś czas temu i nawet byłam zadowolona, ale dalej jestem w poszukiwaniu idealnego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale po twojej treściwej recenzji nie kusi ;)

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam tego akurat podkładu, bo raczej zalecenia producenta nie pasują do mojej skóry. Może spróbuj Lasting finish nakrętką myślę, że może okaże się lepszy od tego i utrzyma mat na twojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opinie na temat tego podkładu są przeróżne i jak na razie sama nie wiem czy chcę czy nie chcę go przetestować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaką masz cerę, jeśli bardzo suchą to możesz spróbować.;)

      Usuń
  7. Może dobrze sprawdzi się dla suchej cery... Moja mieszana woli podkłady o bardziej matowym wykończeniu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam do czynienia jeszcze z tym podkładem, ale po tym co piszesz, wiem, że go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie sprawdził się całkiem nieźle :) Chociaż obecnie hitem jest Healthy Mix z Bourjois i jest on zdecydowanie bardziej trwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chciałam kupić bo słyszałam, że jest świetny ale niestety jasne odcienie były już wyprzedane.;)

      Usuń
  10. Szkoda że się nie sprawdził.. Ja go jeszcze nie miałam, i już nie będzie mnie kusił by go wypróbować, bo też mam mieszaną cerę i czasem potrzebuje lepszego krycia czy matu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i obecnie go używam na zmianę z innymi :) U mnie sprawdza się całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tę recenzję :) Szukam dobrego podkładu i przydają mi się takie wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go i już wiem, że nie kupię
    pozdrawiam MARCELKA Fashion♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ja go nie miałam, ale nie ciągnie mnie wcale do produktów Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nigdy nie używałam podkładu, czasami jedynie kolektor pod oczy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam go ;) w sumie ja podkładów w ogóle nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go kupiłam na promocji w Rossmanie, ale jeszcze leży na półce , bo kupiłam trzy różne podkłady i ten zostawiłam sobie na koniec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie go odstawiłam bo nie jestem z stanie go zużyć.;)
      Teraz testuję podkład z Astora i jak narazie jest o niebo lepszy.;)

      Usuń
  18. ja teraz też mam rimmela ale stay matt:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie marka Rimmel jakoś nie przemawia, ale faktycznie jest wiele zwolenniczek tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo rzadko używam podkładów, ten ma fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam okazję z nim pracować podczas wykonywania makijażu u jednej koleżanki, sama go nie posiadam, ale bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie uzywałam, poklikane oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie go kończę. Mam jeszcze jaśniejszy odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do podkładów Rimmela mam uraz bo kupiłam raz i nie dość ze Twoje minusy to jeszcze kolory, wyglądam w nich jak świnka i nie wiem dla czego, ale dla mnie mają tony różowe i oznacza się.

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Do podkładów Rimmela mam uraz bo kupiłam raz i nie dość ze Twoje minusy to jeszcze kolory, wyglądam w nich jak świnka i nie wiem dla czego, ale dla mnie mają tony różowe i oznacza się.

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. uuu króciutko się trzyma to rzeczywiście słabo :) ja go nie miałam ale najzwyczajniej w świecie mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda,że ma tak słabą trwałość ale może rzeczywiście na suchej skórze utrzymuje się trochę dłużej.Ciekawe czy ten odcień byłby dla mnie odpowiedni

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy post !

    zapraszam do siebie ;)
    Wlasnie zaczynam i znajdziesz u mnie wszystko, o czym my kobietki kochamy ! :*
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślałam kiedyś o nim i nie raz maziałam się nim w Rossmannie, jednak nie ma dobrego koloru dla mnie, jest za ciemny i za różowy :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie używałam tego podkładu, ale wydaje się być całkiem fajny.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie też chcę go przetestować, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kupiłam go na przecenach i w połączeniu pół na pół z podkładem z Loreal jest idealny. Trzyma się cały dzień, twarz jest idealnie matowa i tak hm... aksamitna w dotyku? :D O wydajności się nie wypowiem, bo rzadko używam podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że Ci się nie sprawdził :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy go nie miałam i w sumie szkoda, że nie zwróciłam na nieo uwagi bo przedwczoraj wybierałam nowy podkład dla siebie i to był naprawdę trudny wybór

    OdpowiedzUsuń
  36. Też go miałam i również się nie sprawdził,świeci się strasznie :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Swojego czasu używałam go namiętnie, zużyłam kilka buteleczek (jakieś 5), ale ostatnio przestał mi wystarczać i przerzuciłam się na Revlon CS ;) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie że ma filtr, dla mnie niestety ma różowy odcień, a moja skóra wpada raczej w żółte tony. Nawet ten najjaśniejszy nie daje rady :) jestem za blada zimą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja używam od wakacji tylko kremów bb skin 79. mam cerę suchą i nigdy nie sięgałam po podkłady matujące, mocno kryjące, wolę satynowe wykończenie . a najważniejsze jest to, że kolor byłby dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam go w planie wypróbować, ale jednak zrezygnuje

    OdpowiedzUsuń
  41. moja siostra go ma i jest zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dawno dawno temu go stosowałam ale nie byłam do końca zadowolona i odstawiłam go :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że trwałość taka słaba ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo słaba trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam ten podkład i wytrzymuje u mnie 11 godzin :) Klikniesz u mnie w link ?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie stosowałam tego podkładu, obecnie jestem zadowolona z Efektimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Znam i przyznam szczerze- mam dokładnie takie same doświadczenia. Fajnie, że nie wydałaś na niego fortuny ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wypróbuje jak wykorzystam swój aktualny Healthy Mix z Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga, jest rewelacyjny ! :)
    Oby tak dalej :*

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. o tego podkładu jeszcze nie testowałam :)
    świetny blog :)
    blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. swego czasu był wszechobecny wszędzie, ale nigdy mnie nie kusił ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja wolę nieco lżejsze podkłady, ale ten miałam i sprawdził się całkiem dobrze ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj to nie za dobrze, gdy zaczyna za szybko schodzić, też tego bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  54. Pamiętam, że pare lat temu był to naprawdę przyzwoity podkład. Jestem zmuszona go zużyć w tym momencie żeby się nie zmarnował, ale mam za ciemny odcień, poza tym strasznie podkreśla mi on suche skórki na ten moment :(

    OdpowiedzUsuń
  55. ja używam rimmel lasting finish ;D
    i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie miałam go jeszcze, ale raczej się na niego nie skuszę :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dla mnie najlepszy jest Revlon Colorstay❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. a to takiego podkładu nie chcemy:)!

    OdpowiedzUsuń
  59. Myślę, że u mnie by się sprawdził, bo nie potrzebuję dużego krycia, no ale z drugiej strony martwi mnie te świecenie hmmm, sama nie wiem....może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  60. mnie też jakoś nigdy nie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie raczej by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie raczej też by się nie sprawdził, bo moja skóra lubi się przetłuszczać.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dobrze wiedzieć, raczej go nie kupie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie miałam tego podkładu, ale patrząc na opinie innych nie skusiłabym się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  65. niestety u mnie podkłady z Rimmel'a wypadają kiepsko. Plus za odcień, tak jak opisałaś bardzo ładny. Nie miałam tego podkładu, ale mam ogólnie złe wspomnienia o podkładach tej marki. Może kiedyś trafię na swojego ulubieńca. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Miałam go, ale mnie zwyczajnie uczulił

    OdpowiedzUsuń
  67. Właśnie dzisiaj dotarł do mnie ten podkład. Jestem ciekawa, jak się będzie u mnie sprawdzał :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Szkoda, ze nie jesteś zadowolona. Ja ostatnio w ogole nie sięgam po podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam podkład z tej firmy, ale z czerwoną nakrętką - jak dla mnie ideał :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam cerę sucha więc chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  71. Będę ten podkład omijać szerokim łukiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  72. u mnie skończyło się wysypką na twarzy a poza tym w ogóle się na niej nie trzymał, też go nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  73. Zawsze bardzo chętnie pomagam, więc jeśli potrzebujesz moich kliknięć - śmiało pisz w komentarzu :) oczywiście wszystko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja używam tylko rozświetlajàcych podkładów, pomimo, że matujàce lepiej pokrywajà i utrxymujà siè znacznie dłużej na skórze. Tego wymaga moja skóra :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo dziękuję za recenzję.Miałam wybrać ten podkład ale teraz po twojej opinii będę omijać go szerokim łukiem. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://cioccolatinofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Używam tego podkładu w starszej wersji i jestem z niego zadowolona ;) pozdrawiam.

    dariaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, widocznie znowu coś majstrowali w składzie :/

      Usuń