18 stycznia 2016

Propozycje do poczytania w branży kosmetycznej

 
1.  "Kosmetyka moje hobby "
 Zadaniem tej książki jest dostarczenie wszystkim dbającym o swoją cerę, niezbędnych wiadomości, jak należy ją pielęgnować.

Książki kosmetyczne
Źródło: http://tezeusz.pl/
2. "Rośliny w kosmetyce i kosmetologii przeciwstarzeniowej"
Adresowany głównie dla studentek kosmetologii, osób pracujących w tym zawodzie. Zawiera zagadnienia dotyczące skóry i jej starzenia, surowców i substancji roślinnych oraz produktów kosmetycznych stosowanych w kuracjach przeciwstarzeniowych. 
Książki kosmetyczne
3. "Kosmetyka stosowana"
Kosmetykę stosowaną można ogólnie scharakteryzować jako umiejętne i zręczne ujęcie i powiązanie kosmetyki upiększającej z kosmetyką naukową, podbudowaną wynikami badań z zakresu anatomii, fizjologii i biochemii skóry, Przeznaczonej głównie dla pracowników gabinetów kosmetycznych, oraz pasjonatów kosmetologii. 

Książki kosmetyczne

4. "Kosmetyka"
Bomba zegarowa, krytycznie o metodach stosowanych przez przemysł. Książka warta zainteresowania.

Książki kosmetyczne

5. "Kosmetyka wczoraj i dziś"
 Historia kosmetyki od czasów Mezopotamii po bardziej współczesne czasy.
Książki kosmetyczne
 6. "Encyklopedia zdrowia  i urody"
 Niezbędnik dla kobiet o zdrowiu i urodzie, a w nim: praktyczne informacje o kosmetykach, podpowiedzi dotyczące zdrowia, nowinki kosmetyczne, ciekawostki i porady.
Książki kosmetyczne
Jeżeli któraś pozycja Was zainteresowała, książki znajdziecie w antykwariacie http://tezeusz.pl/ Jest tam wiele propozycji w dziele kosmetologia ale ja przedstawiłam Wam jedne z ciekawszych.

Jeżeli ktoś z was przygotowuje się do egzaminu z kosmetyki również polecam Kosmetykę stosowaną oraz podręczniki Joanny Dylewskiej-Grzelakowskiej. Ja już mam to za sobą.:)
Czytacie książki z działu beauty? Jakie polecacie?

Rzadko tutaj bywałam ostatnio, a to za sprawą zaliczeń i sesji na studiach. Zostały mi 3 egzaminy ale staram się nadrabiać. Już do was zaglądam !;)




51 komentarzy:

  1. Ostatnia książka mnie zainteresowała ponieważ uwielbiam cykl wiem co jem w tvn style prowadzony przez K.Bosacką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często oglądam ten program jest ciekawy chociaż prowadząca mnie mówiąc lekko irytuje. ;D

      Usuń
  2. Mi do gustu przypadła bardzo ta 1 książka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książki, szczególnie 3, 4 i 5 mnie zainteresowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się za nimi porozglądam :) Jedyna, którą mam jest raczej makijazowa, napisana przez Bobbi Brown.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją kiedyś ale nie czytałam.;)

      Usuń
  5. W każdą lekturę oddałabym się z wielką przyjemnością! Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta książka od Bosackiej, bo bardzo często oglądam jej program :)

    http://nails4babes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza pozycja wydaje mi się najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze styczności z tego typu książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie pierwsza książka, chociaż jak sądzę warto przeczytać wszystkie z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pierwszą książeczkę i bardzo ją lubię. Jest wspaniałym źródłem inspiracji do domowych kosmeytków

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer jeden z chęcią bym przeczytała ! Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice blog! I follow you now on GFC, if you want I wait you on mine

    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze? Nie czytałam tego typu książek, ale może warto byłoby poszerzyć horyzonty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Propozycje ciekawe. Najchętniej poczytałabym o tej bombie zegarowej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyka wczoraj i dziś to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 egzaminy? zazdroszczę! U mnie jeszcze duuuużo... :(
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łącznie cztery w tym semestrze. Zazwyczaj miałam trzy. ;)
      Nie zazdroszczę ale powodzenia życzę ;)

      Usuń
  17. jak studiowałam kosmetologię, to uczyłam się o roślinach, ciężkie zajęcia były, oj pamiętam :P

    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie więc wiem co czułaś ;D jednak nie jest tak źle na trzecim roku to się obijam.;D Najgorsze jednak będzie pisanie pracy licencjackiej. ;)

      Usuń
  18. Ciekawe propozycje :) nie znam, ale chętnie się w nie zagłębię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie którąś kupię! 2 i 3 wydają się ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyka wczoraj i dziś - chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moja bajka, ale dla zainteresowanych książki warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe propozycje. Chetnie zaglebilabym sie w te tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie czytałam nic z powyższych:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam żadnej z tych książek, chociaż wydaja się ciekawe, szczególnie 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tę pierwszą książkę. Byłam jeszcze w szkole, gdy ją kupiłam i to była moja pierwsza książka tego typu. W ogóle lubię takie starsze książki - są zwykle lepsze merytorycznie od nowych poradników.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiedziałam , że jest tyle publikacji o kosmetykach z dawniejszych czasów

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie przeczytam jedną z nich! Może się uda, dzięki inicjatywie opisanej w moim najnowszym wpisie, zapraszam :)
    http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyka wczoraj i dziś chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujący temat, kiedyś wykorzystywano ciekawe sposoby ;)

      Usuń
  29. ciekawe książki - nie słyszałam o nich

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and Lifestyle
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnia pozycja - Encyklopedia mnie bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie książki :)
    Mam ich coraz więcej , ale z Twoich propozycji o dziwo ani jednej!
    Muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak coś to wypożyczam, nie lubię kupować książęk ;)

      Usuń