29 stycznia 2016

Realne zdjęcia biżuterii z chińskiej strony Aliexpress. Jak zamawiać na Aliexpress?



Dzisiaj o biżuterii ze słynnej chińskiej strony Aliexpress. Kto z Was zna ten wie jak jest uzależniająca.;) Ale nie ma co się dziwić skoro można wyszukać fajne i tanie perełki.;) Jak szukać? Polecam strony i grupy na fb gdzie ludzie wrzucają linki i recenzje.

A co mi się udało upolować na promocjach 11.11, zapraszam do poczytania. Niestety teraz ceny są wyższe.;)


Bransoletki Stardust kupione za 0,67$  (cena za 2 bransoletki i pierścionek)

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Słynne bransoletki ala Svarowski, bardzo fajne wykonanie, ładnie się błyszczą w świetle. Ciemna dużo ładniejsza jestem z niej bardzo zadowolona, różowa jest trochę za duża. Polecam. 10/10

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Biżuteria z aliekspres REAL FOTOBiżuteria z aliekspres REAL FOTOlink: http://www.aliexpress.com/item/2016-Charm-Mesh-Stardust-Bracelets-Crystal-Single-Wrap-Bracelet-With-Tiny-Resin-Crystal-Stones-Filled-Magnetic/32550858345.html

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Pierścionek lekki, delikatny. Jak za kilka groszy bardzo fajny. Średni kolor .;) 8/10

link: http://www.aliexpress.com/item/JZ002-17mm-Gold-Plated-Brass-Hollow-Out-Romantic-Heart-Finger-Rings-For-Women-Girls-Wedding-Jewelry/32522440373.html

Bransoletka kupiona za 0,87$


Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Wygląda ok, ładny kolor jednak zapięcie jest strasznie nie wygodne, ciężko zapiąć samemu. 9/10

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO


link: http://www.aliexpress.com/item/2015-New-Fashion-Jewelry-Leather-Double-Infinite-Multilayer-Bracelet-Factory-Price-Wholesales/1849571017.html



Łańcuszek z motylkiem kupiony za 0,34 $

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO


Polecam, ładnie się prezentuje, według mnie jest uroczy ale raczej zmienię łańcuszek na srebrny ten mi się nie podoba. 10/10




Bransoletki i kolczyki za 0,7$


Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Ładnie się prezentują, porządne wykonanie. Bardzo je lubię. 10/10

http://www.aliexpress.com/item/Fashion-Bracelet-Femme-Summer-Jewelry-Beads-Bracelets-Bangles-For-Women-Multi-Colorful-Charm-Bracelet-Bijoux-Pulseras/872779895.html


Kolczyki niestety przyszły pęknięte. 5/10

http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-9Candy-Colors-Korea-Design-Ball-15-8mm-Earrings-Women-Double-Side-Earrings-Jewelry-Stud/32371950255.html


Dwa pierścionki za 0,14 $

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Pierścionek ładny, lekki z uroczą kokardką. Najlepiej przemalować bezbarwnym lakierem żeby nie czarniał. Średni kolor. 9/10

http://www.aliexpress.com/item/Vintage-Cheap-Jewelry-Love-Gold-Crystal-Bow-Ring-Girl-Bijoux-Bowknot-Midi-Finger-Ring-Bague-Wedding/32524518060.html

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Pierścionek bardzo fajnie wykonany, solidny. Materiał już cięższy niż poprzednie. Cyrkonie bardzo ładne. ;) 10/10

http://www.aliexpress.com/item/ROXI-Latest-Style-Austrian-Crystal-Rose-Gold-Wedding-Rings-For-Women-Love-Engagement-Gold-Ring-Girl/32511514006.html



Pierścionek z diemencikiem kupiony za 0,93$( za dwie sztuki)


Biżuteria z aliekspres REAL FOTO

Kolor to: rose gold. Piękny diemencik. Opinia 10/10 jak poprzedni polecam.

http://www.aliexpress.com/item/solid-sterling-silver-925-ring-rose-gold-plated-2015-newest-design-fashion-jewelry-Ring-for-women/32429254892.html



Potrójny łańcuszek za 0,08 $


Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Ocena 9/10

http://www.aliexpress.com/item/2015-Women-New-Initial-lariat-multi-layer-necklace-gold-Sexy-Cheap-Jewelry-Pendant-Thin-Necklace/32289270480.html



Bransoletka i łańcuszek za 0,12 $

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO

8/10 

http://www.aliexpress.com/item/MINI-order-10usd-free-shipping-gold-silver-plated-charm-chain-bracelet-women-s-fashion-crystal-flower/1921142180.html


Łańcuszek nieskończoności


Biżuteria z aliekspres REAL FOTO

Nie polecam. Zdjęcie mówi samo za siebie. Spodziewałam się lepszej jakości. Okropne wykonanie szczególnie zawieszki. 1/10

http://www.aliexpress.com/item/Silver-chain-double-infinity-pendant-necklace-women-top-fashion-personality-chain-necklace/32274638093.html

Czarna bransoletka Stardust za 0,8$

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO

Tym razem podwójna, też fajnie wykonana. Troszkę za duża. 9/10

http://www.aliexpress.com/item/Hot-sale-Mesh-Double-Stardust-Bracelets-With-Crystal-Stones-Filled-Magnetic-Clasp-Charm-Bracelets-Bangles/32495407239.html

Kolczyki dwie pary za 0,05$ 

Biżuteria z aliekspres REAL FOTO
Kto by się nie cieszył z kolczyków za 20 groszy ? ;) Bardzo ładne, delikatne. Daję 10/10 

http://www.aliexpress.com/item/Lovely-Snowflake-Ear-Studs-Women-s-Tiny-Sweet-925-Sterling-Silver-Plated-Earrings-Elegant-Jewelry-EAR/32416878302.html

http://www.aliexpress.com/item/Cute-Noble-Rose-Flower-Studs-Earring-brinco-brincos-925-Sterling-Silver-Jewelry-Women-s-Tiny-Ear/32452108512.html


Niektóre linki mogą już nie działać ponieważ zamówienia były robione w listopadzie. Ceny niższe dzięki kuponom.

Co zamawiać? 
Dodatki typu portfele, torebki, biżuterię, okulary przeciwsłoneczne, akcesoria, case do telefonów, narzędzia do manicure.
Nie polecam kupowania ubrań, jeszcze ani razu nie byłam zadowolona z przesyłki, ubrania są albo przeźroczyste, coś w typie ceraty albo za małe.

Jak zamawiać?
1.Zakładamy konto klikając na Join, czekamy ba maila.
2. Szukamy co nas interesuje, sprawdzamy feedbacki (oceny), najlepiej żeby ocena nie była niższa niż 90%.
3. Sprawdzamy czy przesyłka jest darmowa Free shipping jeśli nie to ile kosztuje i czy opłaca się zamawiać. Najlepiej już przy wyszukiwaniu rzeczy zaznaczyć opcję Free shipping.
4.Jeżeli chcemy kupić klikamy Buy Now.
Podajemy dane adresowe, wybieramy rodzaj przesyłki.
5. Wybieramy Place order.
Możemy dodać kartę płatniczą lub płacimy za  pomocą przelewy 24 (ta opcja jest z 100%bezpieczna).

 

A Wy zamawiacie na Aliexpressie? Może macie jakieś sprawdzone produkty? ;) Chętnie poczytam.




55 komentarzy:

  1. Połowę chętnie bym Ci zabrała! Szczególnie mnie łańcuszek z motylkiem zauroczył;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy tam nie kupowałam, ale te bransoletki Stardust są śliczne i pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trochę z aliexpress i jak dla mnie wszystko super, jeszcze się nie zawiodłam :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna biżuteria ale szkoda, że kolczyki pęknięte przyszły

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają na prawdę bardzo ładnie i dobrze. ciekawe jak będzie z trwałością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne żeby i meeega tanie :O
    Mam jeszcze do ciebie pytanie :)
    Można zapłacić przelewem na poczcie ? Jeśli tak to chętnie bym coś zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno pytanie odnośnie przesyłki, kupując np. 5 rzeczy za przesyłkę płacimy tylko raz ? Jeśli tak to ile ? :D

      Usuń
    2. W większości drobnych rzeczy przesyłka jest darmowa ;) Trzeba patrzeć. A jeśli nie jest darmowa to jest napisane ile kosztuje ;) Nawet możesz zamówić coś za złotówkę (na polskie) i nie płacisz za wysyłkę. Jedynie czas oczekiwania może być do 60 dni ;) zazwyczaj rzeczy idą około miesiaca.

      Usuń
    3. Przelew pocztowy też jest możliwy ale się nie opłaca ;)

      Usuń
  7. Piękne błyskotki to teraz jakaś szkatułka na nie by Ci się przydała, albo pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak ubrania od chińczyków to porażka, z takiej modowej kategorii nie zawiodłam się na butach i torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka razy zamawiałyśmy coś tam z siostrą ;) Obecnie czekam na 4 paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna ta biżuteria, sama chętnie takie bransoletki nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty mi powiedz kiedy i z jakiej okazji były te wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie sporo rzeczy z chińskich sklepów, ale zawsze jednak mam obawy ;)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się pierścionek w serduszka, kolczyki śnieżynki i koniczynki oraz bransoletka błękitno-ecru. Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne !
    Kusisz , chyba będę musiała co nie co zamówić :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria, czytałam o tym sklepie ale nigdy nie robiłam tam zakupów, chyba muszę tam zajrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie zamawiałam z Chin :D
    Bałam się że towar nie dojdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli towar nie dojdzie na czas strona Aliexpress zwraca cała sumę na twoje konto.;)

      Usuń
  18. Bardzo fajna biżuteria :) Super opcja z tą grupą na fejsie. Można w jednym miejscu zobaczyć jak wyglądają rzeczy w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne te pierwsze bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli rozumiem, że nie trzeba posiadać dolarów? Wystarczy mieć konto bankowe i strona sama przelicza na dolary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu.... no to chyba przepadnę :D A wraz ze mną mój portfel :P

      Usuń
  21. Super bransoletki !!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna biżuteria :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie czekam na jedno zamówienie z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pierwsze Bransoletki Stardust fajowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale się obkupiłaś. Niektóre błyskotki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę, że możesz nosić takie kolczyki; mnie niestety one uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja raczej nie noszę zbyt wiele biżuterii, więc nie dla mnie pierścionki i wisiorki, za to ostatnio zamówiłam sobie na tej stronie "złoty" zegarek. Koło dwóch dolarów, całkiem fajny. W ogóle to za zegarek, 3 taśmy typu washi-tape, 8 pędzelków do oczu i case na telefon zapłaciłam 8 funtów. A więc mega tanio. Bardzo lubię tą stronę, choć na ubrania nie wiem czy bym się porwała... :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta chyba miętowa bransoletka mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jakos nie jestem przekonana do kupna takiej bizuterii. Wydaje mi sie, ze szybko szczernieje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie robiłam zakupów na Aliexpress. Najbardziej zauroczyła mnie ta pastelowa bransoletka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Na początku miałam problem z zamawianiem na Aliexpress, ale teraz już się wszystko udaje. Zamówiłam niedawno komplet pędzli "tych słynnych", ale na razie jestem nimi lekko zawiedziona...
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się biżuteria z Aliexpress, ale bałam się że przyjdzie totalna tandeta, dlatego nigdy nie zamówiłam. Może teraz jednak się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny post :) chyba sie skusze na male polowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O fajnie wiedzieć takie informacje i przekonałaś mnie trzeba będzie popatrzeć co tam ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O fajnie wiedzieć takie informacje i przekonałaś mnie trzeba będzie popatrzeć co tam ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Same wspaniałosci. Ja się jakos boję tam zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudeńka , oczywiście poooklinae WSZYYYSTKO :*
    poklikasz slodkieslodkieczary.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. NIe zamawiałam nic z tej strony

    OdpowiedzUsuń
  41. Dlaczego teraz te rzeczy są kilka razy droższe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo sprzdawca zmienił cenę ;) Tam bardzo często cena się zmienia i trzeba szukać takich perełek ;)

      Usuń
  42. tu masz taką perełkę za 0,19$ https://goo.gl/UAUiJi A tak w ogóle to zapraszam do mojej grupy https://www.facebook.com/groups/109619386261023/

    OdpowiedzUsuń