21 stycznia 2016

Wishlist DRESSLINK


Często zamawiam rzeczy na aliexpress to jak allegro ale z Chin. Kilka razy skusiłam się na coś do ubrania, niestety jakość nie była zadowalająca. Tyle co dodatki typu okulary, portfele i inne tego typu rzeczy przychodziły świetne to ubrania już nie.

Ostatnio dostając propozycję współpracy od Dresslink, zastanawiałam się czy jest sens. 

Postanowiłam się zgodzić, żeby się przekonać i przede wszystkim Wam napisać co myślę o tej stronie. Chcę też spróbować czegoś nowego bo pisanie w kółko o kosmetykach nie jest takie fajne. Mogę pisać recenzję gdy z jakiegoś produktu jestem mega zadowolona i on na prawdę działa, albo jak trafię na jakiś totalny bubel żeby was uprzedzić. Ale do dużej ilości kosmetyków mam neutralne podejście ani to działa ani nie szkodzi więc nie wiadomo co konkretnie napisać. Nie trawię też pisania o żelach pod prysznic czy płynach do higieny intymnej dlatego tematyka bloga często się zmienia. 

Nie lubię monotonii a Wy??


Na Dresslink wyszukałam kilka perełek które bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że wybrałam dobre rozmiary i jakość ubrań będzie dobra a co najmniej znośna.


 
Na pierwszy ogień idzie piękna klasyczna torebeczka a'la Chanelka, pasująca do większości stylizacji. Chyba każda z nas ma taką w swojej garderobie?



Leginsy ze śliskiego materiału. Dawno takich szukałam, mam nadzieję, że w rzeczywistości wyglądają tak samo jak tutaj.



Do leginsów świetnie będzie wyglądała każda elegancka koszula jak i t-shirt na luzie. Ja sobie taki upatrzyłam już dawno na Aliekspress ale jak go zobaczyłam na Dresslink postanowiłam zaryzykować. 



Do tego ładna, klasyczna sukienka.  Wygląda na wygodną, posiada wycięcia na ramionach które ostatnio są modne. Bardzo mi się podoba.



Zastanawiałam się nad kolorem szarym ale wybrałam czerń. Jakoś mnie to nie dziwi. 



SKLEP:  Dresslink 

 

Nie będę tutaj spamowała, więc poproszę Was jeśli macie chęci i minutkę czasu to poklikajcie w linki. Dajcie znać a odwdzięczę się. 

Jeśli tego nie tolerujecie, olejcie sprawę.

Mam nadzieję, że jest na kogo liczyć. Buziaki :* 
 




89 komentarzy:

  1. Też się zdecydowałam na współpracę z dresslink ;). A co mi szkodzi spróbować. Wiem, że różne jest do tego podejście, często mówią "sprzedawanie się". Ja to potraktuję jako dobrą zabawę bo wiadomo - czasami można się spodziewać typowej "niezgodności towaru z opisem" :D. I mam zamiar nawet takie coś pokazywać i się z tego śmiać - nie wmawiać wszystkim że wyglądam świetnie :D. Powodzenia w Twojej współpracy! Oczywiście wszystkie linki kliknięte :). Możesz też poklikać w poście u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/01/dresslink-whishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście poklikałam tak jak obiecałam ;)
      dziękuję :*

      Usuń
  2. Torebka i sukienka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za poklikanie u mnie:*
    Również poklikałam we wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i kiecka są świetne ;) Bluzka fajna, a legginsów takich nie lubię :P Ale osoby z wielkimi udami jak ja nie powinny takich nosić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem ;p ja nie mam duper szczupłych i mi się podobają ale grubych bardzo też nie mam ;p
      grunt to dobrze się czuć:)

      Usuń
  5. Dresslink tez napisał do mnie o współpracę :D Poklikane we wszystko kochana :*
    Cudne rzeczy :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba teraz do wielu dziewczyn napisali ;) dziękuję Ci bardzo kochana :*

      Usuń
  6. Kliknięte, jak możesz to poklikaj też u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza torebeczka :) Szukam czegoś podobnego. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te ich promocje za 0,1$
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i leginsy są fajne;) No i poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają świetne rzeczy:)
    Jestem w trakcie nawiazywania z nimi współpracy:)
    Poklikalam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również dostałam od nich ofertę ale się nie zgodziłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna torebka! :D Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam z Chin, jakoś boję się że towar nie dojdzie albo kupię jakąś "szmatę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikałam, a najbardziej podoba mi się torebka,lubię wszystkie a'la chanelki : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam wszystko :D możesz odwdzięczyć się u mnie? :D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mają rzeczy :) poklikałam :D Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana linki kliknięte :)

    Pomożesz i mnie ?
    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również dostałam, ale jeszcze nie przyjęłam i pewnie tak już zostanie. Zbyt dużo ostatnio jest takich postów z ich rzeczami, aż już się na to patrzeć nie da :D
    Fajna torebeczka :)
    Poklikane US$ 2.56, US$ 2.21, US$ 2.77, US$ 3.10,

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna torebeczka :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Legginsy fajnie wyglądają,ale..nie mam zaufania do takich sklepów ;-).

    OdpowiedzUsuń
  20. super post!!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely selection!
    I follow you #521 hope you follow me back

    kisses Adela Acanski

    OdpowiedzUsuń
  22. legginsy mi się podobają skórzane!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta klasyczna czarna sukienka, to coś dla mnie. Poklikałam, chętnie zobaczę twoją recenzję tego sklepu jak i produktów.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta czarna klasyczna sukienka mi się podoba.
    Też lubię pozmieniać tematykę, kiedyś pisałam wyłącznie o lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi bardziej się spodobała ta czarna sukienka i dobrze, że ją wybrałaś ;)
    Oczywiście poklikałam
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy sobie wybrałaś, ja wczoraj dostałam propozycję współpracy z Dresslink i zobaczę co z tego wyjdzie :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna torebka i sukienka :)

    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna ta czarna sukienka no i ta torebeczka też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podzielam Twoją opinię dotyczącą recenzji żeli - ja też za nimi nie przepadam. Ciekawa jestem czy będziesz zadowolona z zamówienia :)
    P.S. Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie sukienki i mam bardzo podobną torebkę:-)
    Klik klik klik klik klik:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Leginsy super :) kliknełam:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Współpracuję z Dresslink i się nie zawiodłam :)
    Jednak wybieram głównie te rzeczy, które ktoś już wcześniej kupił i wstawił zdjęcia. Właśnie na podstawie 'real photos' dokonuję zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na dniach zamówiłam sobie lleginsy. Jestem ciekawa jakie będą w rzeczywistości. :)
    Poklikane :*
    Obserwujemy? :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez bym chciała ta torebeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy, ciekawe jak na żywo. Obserwujemy i pozdrawiamy❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja póki co na Aliexpress zamówiłam tylko raz i... towar nie przyszedł. Na szczęście jak zgłosiłam, błyskawicznie oddali kasę.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja zamawiałam z chińskich stron kilka razy:) nie narzekam na jakoś ciuchów

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, w tym bon do Zary! a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rzeczy :) poklikane :)
    Obserwujemy? daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikałam :) Zapraszam do mnie jeśli miałabyś ochotę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne rzeczy, zwłaszcza sukienka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko jest śliczne ;) Poklikane i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka cudna, kliknięte :)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam paski, więc bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikane:) Fajne wybory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. masz racje ze podjełas się współpracy :) zawsze to jakas odskocznia od tematów na temat kosmetyków iii do tego fajne doswiadczenie :) myśle że te legginsy moga się okazać niewypałem ;d zawsze jak kupujesz cos na dresslink sprawdzaj zdjecia dodane przez osoby które juz to kupiły :d oszczedzisz sobie rozczarowań :D
    Pozdrawiam :D
    aa i oczywiscie kliknełam w linki :) powodzenia w współpracy :D byłoby mi miło gdybyś też klineła u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna torebka :) klik klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Do mnie też właśnie napisali z Dresslink z propozycją współpracy i chyba też się zgodzę :)) Ponoć dobre są z tego sklepu pędzle do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. poklikane :* ja miałam wziąc legginsy, ale bałam się, że nie wejdę :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj tak ja też mam taką a la chanelkę w swojej szafie, to zdecydowane must have:) Fajne rzeczy wybrałaś, poklikane.
    Kochana, mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU?
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  51. Także podjęłam współpracę z dresslink :)
    Poklikałam wszystkie linki :)
    Mam prośbę czy mogłabyś zrobić to samo w moim najnowszym poście,z góry dziękuję :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Używałam zielonej glinki ale bez oleju konopnego. Dużo o ni m słyszałam i myślę że kiedyś wpadnie w moje ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny wybór, również poklikałam :) Ciekawe jak będą się sprawować nowe cudeńka. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka bardzo ładna.
    Poklikane Dziuba :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  55. Sukienka bardzo ładna.
    Poklikane Dziuba :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  56. Super rzeczy, poklikałam we wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikane :D Ta torebka również mi wpadła w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rzeczy :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Doklikałam :) Ja z tej strony wybrałam beauty akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam taką samą torebkę kupiłam ją w CCC :)

    OdpowiedzUsuń
  61. klasyczne propozycje, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Też kiedyś z nimi współpracowałam, więc poklikałam. Torebka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  63. sukienka ma fajne wycięcia, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń