10 lutego 2016

3 podkłady o bardzo dobrym kryciu

Ostatnio pisałam o podkładzie, który się u mnie nie sprawdził. Jeżeli jeszcze nie czytałyście to zapraszam TUTAJ. Część z was podziela moje zdanie, u części podkład ten się sprawdził. To już kwestia cery i upodobań.;) Jedna z was napisała, że miesza go z innym podkładem, na pewno spróbuję tego sposobu.;)

Dzisiaj pozostaniemy przy kategorii podkładów, ponieważ chciałam pokazać wam podkłady które sprawdzają się u mnie bardzo dobrze.

3 podkłady o bardzo dobrym kryciu
Od podkładu oczekuję przede wszystkim dobrego krycia i trwałości. Moja cera jest mieszana, często sucha jednak przetłuszcza się w strefie T dlatego niektóre podkłady schodzą po bardzo krótkim czasie.

INGRID IDEAL FACE FLUIDPierwszym moim ulubieńcem, który jest ze mną od lat jest jedwabisty fluid od INGRID cosmetics. Jeżeli jesteście ze mną od samego początku, to pewnie wiecie, że używałam go już w 2012 roku. Pisałam o nim TUTAJ.

Pierwszą zaletą tego podkładu jest cena. Kosztuje on około 15 zł w Naturze, często można go dostać w promocyjnej cenie 9.99zł. Nie wiem ja teraz ponieważ mam zapas i dawno go nie kupowałam. Fluid kupuję zawsze w dwóch odcieniach: naturalnym i opalonym (w czasie lata).

Konsystencja tego produktu jest gęsta, ale nie sprawia wrażenia ciężkości na twarzy, bardzo dobrze się rozprowadza. Wykończenie również mi się podoba, nie powoduje "świecenia". Jednak ja i tak zawsze używam pudru sypkiego.

Puder bardzo dobrze kryje wszelkie niedoskonałości i ślady po nich. Utrzymuje się przez kilka godzin. Dla mnie wystarczająco. Dodatkowo firma chyba zwróciła uwagę na wadę tych opakowań, które na każdym kroku się zacinały i zapowietrzały, w ostatnim opakowaniu które stosowałam nie było już tego problemu. 

Astor perfect stay 24 h
Kolejnym fluidem, który bardzo polubiłam jest Astor. To moje ostatnie odkrycie, kupiłam go razem z Rimmelem (tym z ostatniego postu) na promocji -49% w  Rosmannie. Jest to fluid droższy, kosztuje około 47 zł, dlatego będę na niego polowała na promocjach. 

Fluid ten jest połączeniem bazy i podkładu co ma dać nam trwałość 24 godzinną. Tego nie sprawdzałam, ale faktycznie trwałość jest powalająca. Produkt jest na twarzy cały dzień w takim samym stanie, nie odbija się, nie powoduje " świecenia".

Krycie również jest bardzo dobre, podkład jest gęsty ale efekt na twarzy jest naturalny, nie podkreśla zmarszczek. Skóra wygląda na odżywioną.

Bałam się, że będzie za ciężki i komedogenny, ponieważ takie czytałam opinie jednak dla mnie jest jak najbardziej ok.

Mogę stwierdzić, że jest to najlepszy podkład jaki miałam. Polecam osobą z cerą problematyczną, mieszaną, z niedoskonałościami czy tłustą.

Podkład Lovely HD porcelain
Ostatni już podkład to Lovely HD.  Dostaniemy go w Rossmannie, w cenie 15 złotych. Ja kupiłam go za około 7 zł  w promocji. Przekonał mnie jego opis i cena.

Podkład Lovely HD porcelain
Czytałam o nim wiele dobrego i złego. Znalazłam kilka opinii, że kosmetyk ciemnieje na twarzy ja takiego zjawiska nie zauważyłam. Bardzo go lubię, faktycznie wtapia się w cerę, fajnie się rozprowadza, utrzymuje się na twarzy bez zastrzeżeń. 

Często używam go wychodząc na fitness, gdy chcę zakryć jakieś niedoskonałości, głównie dzięki jego właściwościom przeciwbakteryjnym i matującym nic nowego mi nie wyskakuje. ;) 

 
To już wszystkie moje ulubione podkłady. Jeżeli miałabym wybrać jeden z tej całej trójki, zdecydowanie byłby to Astor.

3 podkłady o bardzo dobrym kryciu

Swatche INGRID ASTOR LOVELY
Swatche według kolejności od lewej: INGRID, ASTOR, LOVELY. 
Jak widzicie Astor jest najjaśniejszy, jest to odcień IVORY. Ingrid to raczej chłodniejszy odcień, taki ziemisty i troszkę ciemniejszy (odcień naturalny), i Lovely (porcelain) lekko ciemniejszy od Astora, ciepły odcień



A Wy macie swoje ulubione podkłady? Jaki polecanie w kategorii najlepsze krycie i trwałość?











80 komentarzy:

  1. Znam jedynie ten z Astor i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno Astor jak i Ingrid też lubię i uważam za dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i lubię Ingrid, wydobywam już z niego resztki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noszę się z zamiarem kupienia podkładu Astor już od jakiegoś czasu :) Pora najwyższa już go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji stosować żadnego z nich, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z nich, a moim ulubioym jest teraz BB Lioele z e śluzem ślimaka

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba mamy podobne wymagania;) Nie miałam żadnego z tych podkładów. Moim ulubieńcem jest podkład kryjący z seventeen:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że Lovely ma fajny podkład w swoim asortymencie;) Z mojej strony mogę polecić podkład z Paese do cery tłustej i mieszanej, jest w formie musu i kryje bardzo dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwrócę uwagę na tego Astora, bo szukam czegoś dobrze i długo kryjącego. Nie mam podkładowego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie wypróbowałabym wszystkie trzy, ale obawiam się że mogą być dla mnie za ciemne ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ingrid mnie ciekawi :) Ja zawsze mam problem z podkładami :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas zastanawiam się na Astorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nad tym z Astora się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten z Astor i zgadzam się z Twoją opinią!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego z nich, ale i krycia mocnego nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety żadnego z nich nie znam :) Lecz czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam chęć wypróbować Ingrid

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych produktów, ale znając drogeryjne podkłady są dla mnie za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jedynie z tych 3 podkładów znam tylko podkład z ASTOR ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. żadnego nie miałam, ale to chyba dlatego, że nie potrzebuję, a nawet nie lubię mocnego krycia;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam żadnego, miałam inny z Astora i strasznie się zawiodłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja praktycznie nie używam, staram się jak najmniej na siebie dawać na co dzień, jednak na jakieś większe wypady czy sesje zdjęciowe, rzeczywiście byłoby dobrze mieć jeden z nich :)

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. z astora też mnie podkład nie zachwyca - najlepsze bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat nie miałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem wierna podkładom mineralnym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście znam ten z Astor :) Mam jedną buteleczkę już na wykończeniu :) Bardzo fajny podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie nie tyle krycie co mat się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam żadnego z nich, ale nie potrzebuję krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Może kiedyś wypróbuję, obecnie używam lekkiego fluidu Under20 i jestem zadowolona :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam okazji żadnych testować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo dobrego czytałam od Ingrid jednak ja mam swój ulubiony revlon :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie testowałam ani jednego. Jednak polecam również Revlona - idealnie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niedlugo jade do Polski na male zakupy wiec ten post bardzo mi sie przydal bo sama mam taki sam problem i ciezko mi dobrac jakis dobry podklad. Dziekuje !

    +obserwuje! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy ich nie uzywalam, ja uwielbiam revlon colorstay :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. O Ingridzie słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię podkład z Astora, najbardziej przypadł mi do gustu Astor Lift Me Up;)
    Ale ten który Ty polecasz równiez musze koniecznie wypróbować))
    Fajne porównanie kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Astor rewelacja, choć firma Lovely zachwyca już chociażby samą niższa od profesjonalnych podkładów ceną :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Osobiście nie używałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten z Astora jest niesamowity. Przydatny i fajny post :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wypróbuję! Właśnie jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś fajnego i nie wiem który wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Już któryś raz natknęłam sie na ten z Ingrid, i ciekawi mnie. A mój niedługo się kończy więc mam już zastępce na oku :D Dzięki :* Zapraszam do obserwacji mojego małego skarba, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. lubie podkłady firmy astor, maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uwielbiam podkłady od Maybelline, ale po tym poście zachęciłaś mnie do astora i lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie wypróbuje podkład z Astora, ale poczekam na promocję tak jak to pisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. wybrałabym ten pierwszy :L) astor jest dla mnie za drogi

    OdpowiedzUsuń
  46. widzę, że wszystkie mają świetną konsystencje :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. tez z astor uzywam :) kupilam na promocji w rossmanie i spisuje sie super : ) pozdrawiam i obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie, że podkłady się sprawdzają. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja chcę kupić ten z astora, bo czytałam i słyszałam o nim sporo pozytywnych opinii;))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba skorzystam z któregoś, bo mój mi się właśnie kończy. :)
    Ogólnie to świetny blog ! ♥
    Zapraszam także do mnie: http://mojblogok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. mój ulubiony podkład to true match od L'oreal:) świetnie kryje i nie ma efektu maski na twarzy:)
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  52. what a lovely post my dear
    amazing itemreview
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie używałam żądnego, kiedyś miałam z ingrid baze pod podkład.
    Od bardzo dawna nakładama podklad z Revlonu.

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio czaiłam się na ten podkład z Astora, ale trochę cena powala :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. great post, have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ingrid kiedyś próbowałam, rzeczywiście rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Niestety żadnego z tych podkładów nie miałam, więc na ich temat nic nie powiem, ale jeśli chodzi o taki, który ma dobre krycie - polecam podklad dr Irena Eris Provoke Matt Fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Słyszałam o niektórych. Ja nigdy nie używałam podkładu, hah :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja po podkłady bardzo rzadko sięgam. Na co dzień wybieram raczej lekkie kremy BB. Z prezentowanych przez Ciebie podkładów miałam kiedyś ten z Astora, ale bardzo mnie zawiódł i już więcej do niego nie wróciłam. Bardoz lubię natomiast Revlon Colorstay.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja na szczęście nie korzystam z podkładów płynnych i nie potrzebuję jakiegoś mocnego krycia :)


    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Też lubię podkład Ingrid Ideal Face. Najjaśniejszy kolor z gamy jest dla mnie idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja używam Ingrid Ideal Face i jak na razie to mój numer, ładnie pokrywa cerę i po zmyciu pozostawia ją w bardzo dobrym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mogłaś rozmazać po łapce podkłady, żeby było lepiej widać krycie :)
    Nie używałam żadnego z tych. Jeśli chodzi o duże krycie to lubię Revlon, jednak mam zbyt trupi odcień i muszę go z czymś mieszać :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie miałam żadnego z przedstawionych ale dobrze, że ci służą

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie miałam żadnego z tych podkładów, ale chyba sprawię sobie ten z Lovely ;)

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie znam tych podkładów, ale zaciekawił mnie ten z Astora. Trwałosć podkładu to u mnie pierwszy warunek jaki musi być spełniony ;)

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam ten podkład z Ingrid moim zdaniem jest rewelacyjny i na dodatek w rozsądnej cenie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Widzę,że mamy taką samą cerę:)
    po wycofaniu mojego ulubieńca (Rimmel Lasting Finish) długo szukałam podkładu idealnego,aż w końcu sprawdził się Loreal True Match,nad tym z Astor'a też się zastanawiałam,mój dorwałam na promocji w Super-Pharm 1+1 za grosz:),następnym razem skuszę się na ten:)
    zobaczymy czy się sprawdzi,jak u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja ciągle szukam idealnego podkładu, wydaje mi się, że nawet najjaśniejszy odcień jest dla mojej cery za ciemny :/
    Obserwuje http://softysiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ostatnio często używam Rimmela, ale spróbuję z ASTOR ten bardzo jasny

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie miałam żadnego, ale lubię podkłady kryjące, więc myślę, że się skuszę na któryś.
    Będzie mi miło gdy poklikasz u mnie w tym poście http://80agness.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink-pierwsze-wrazenie.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeszcze nie udało mi się dobrać idealnego podkładu. Nie lubię ich używać więc robię to tylko od święta gdy chcę wyglądać nienagannie ala każda kobieta powinna znaleźć idealny dla siebie.

    OdpowiedzUsuń