27 lutego 2016

Piękny Walentynkowy Wrocław


Jak już wspominałam Walentynki spędziłam we Wrocławiu. Piękne miasto na prawdę. Zazdroszczę mieszkańcom ale jak na razie wystarczy mi to, że raz na jakiś czas można spędzić tam weekend. 

Postanowiliśmy wyjechać już  w sobotę rano aby zdążyć wszystko zobaczyć bo jest tego sporo.;) Zaczęliśmy od Wrocławskiego Zoo. Pogoda niestety nie dopisała ale chociaż nie padało. Zimowa pora nie jest odpowiednia do odwiedzin w  zoo (o dziwo było na prawdę dużo ludzi), większość zwierzątek się pochowała ponieważ było dosyć zimno, w niektórych klatkach było pusto lub tylko po kilka zwierząt. Tak czy inaczej mi się bardzo podobało. Zoo jest ogromne. Potrzebowaliśmy około 4 godzin aby obejść wszystko. 

Wrocławskie zoo

Wrocławskie zoo

Wrocławskie zoo






Wrocławskie zoo


Nie wiem jak uważacie ale dla mnie ten osiołek jest PRZESŁODKI! <3 Szkoda mi tych zwierzątek.






Wrocławskie zoo





Wrocławskie zoo To jedynie mała cząstka tego co tam się znajduje! Polecam Wam to miejsce, jednak chętniej zwiedziłabym je latem. 

Po południu i wieczorem zwiedzaliśmy miasto. Zajrzeliśmy do pobliskich pubów i barów. 

Miasto Wrocław

Miasto Wrocław

Miasto Wrocław

Miasto Wrocław krasnale Ciekawostką o której wcześniej nie widziałam jest to, że w mieście znajduję się prawie 270 krasnali i wciąż ich przybywa. W internecie znajdziemy nawet specjalna mapę z ich lokalizacją. Raz w roku krasnale mają swoje święto-Wrześniowy Festiwal Krasnoludków. Nam przez weekend udało się spotkać ich kilkanaście.

W niedziele mieliśmy wjechać na Sky Tower jednak były to Walentynki, dodatkowo była piękna pogoda i wszystkie miejsca na najbliższe 4 godziny były zajęte. No cóż, może uda się to następnym razem. 

Miasto Wrocław

Miasto Wrocław


Wrocław Most Tumski


Wrocław Sky Tower

Wrocław Most Tumski

Wrocław Most Tumski


Most Tumski zrobił na mnie duże wrażenie, nie wiedziałam ,że jest tam aż tyle kłódek ;)

 Kto był we Wrocławiu ??

Jeśli planujecie jakiś wyjazd na weekend polecam wam hotel Greno w centrum Karpacza w którym od 1 marca do 29 kwietnia będzie obowiązywał rabat 10% na wszystkie zabiegi SPA na hasło: hotel karpacz


Podobne posty:  













 



57 komentarzy:

  1. ooo, a ja tak bardzo zawsze chce jechać do Wrocka do zoo i nigdy dotrzeć nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. romantyczny weekend we Wrocławiu to coś na co bardzo czekam i dużo dobrego słyszałam o zoo wrocławskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno też byłam we Wrocławiu, więc rozumiem Twój zachwyt. A na Sky Tower wróć koniecznie, widok jest piękny!

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, nigdy nie byłam we Wrocławiu, po zwierzętach widać, że czują wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. We Wrocławiu byłam,ale w zoo mnie jeszcze nie widzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zwierzaki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Wrocław, byłam tam kilka razy. Zoo jest faktycznie wielkie i o dużym zagęszczeniu zwierząt. Plac Solny wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam Wrocław, jak tylko mam czas to jeżdżę na kilka dni. Zoo jest super, ale masz rację, że zimową porą zwierzęta chyba nie bardzo lubią przebywać na dworze. Super fotki!

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam we Wrocławiu w maju i jestem zakochana w tym mieście :) Polecam Sky Tower (widoki na cały Wrocław niezapomniane) oraz wejście na wieże z Kościoła chyba św.Elżbiety :) Z chęcią bym tam wróciła :) Oj tak most Tumski najbardziej znany most wrocławski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknezdjęcia!
    Nigdy nie byłam we Wrocławiu ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Studiuję we Wrocławiu, cudne miasto :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam tylko raz we Wrocławiu, piękne miasto ;) Ps. Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam raz, przejazdem :) A szkoda, bo chętnie bym zwiedziła, ale cóż... zbyt daleko mam by wybrać się na weekend ... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia mnie powaliły ^^
    są cudowne ^^ szczególnie ze zwierzętami ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. w końcu Wroclove :D super fotki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie piękny, zawsze chciałam zobaczyć Wrocław. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, nie wiedziałam, że zoo we Wrocławiu jest aż tak duże. 4 godziny to sporo, a jeszcze w taką pogodę... uh, ale przynajmniej było ciekawie, z tego co wyczytałam. Szkoda, że nie udało ci się wejść na Sky Tower, widoki są podobno piękne. Ale niestety, tak to już bywa na walentynik :/
    Nie tylko ciebie zachwycił Most Tumski. Widziałam wiele zdjęć na blogach właśnie na tym moście wśród tych magicznych kłódek. Znaleźć się tam to na pewno coś wspaniałego :)
    Z tego co pamiętam, byłam we Wrocławiu, ale przejazdem. A szkoda, takie piękne miejsce. Aż żal wyjeżdżać :") Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jak Ja dawno nie byłam we wrocławskim Zoo a tam teraz tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne fotografie :*
    Jeszcze nie miałam okazji być we Wrocławiu :*
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wrocław cudne miasto : ) kiedy ja bylam w zoo...aż chce się tam pojechać ogladajac twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze zdjęcie jest genialne! :)

    Co powiesz na wspólna obserwację? Jak zaobserwujesz daj znać u mnie! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wrocław to piękne miasto! Śliczne zdjęcia :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na mnie Wrocław również zrobił wrażenie :D Piękne zdjęcia!
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam we Wrocławiu ,choć to ode mnie daleko i widziałam większość rzeczy w tym to ogromne ZOO, ale byłam tam latem :)
    Piękne miasto ze starymi zabytkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chciałabym zwiedzić Wrocław, ale niestety jeszcze nie udało mi się tam dotrzeć :/
    Tak czy siak zazdroszczę udanego weekendu!

    Zapraszam do mnie (kliknij na nick)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko bywam we Wrocławiu, ale bardzo lubię to miasto i w Zoo też kiedyś byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzy mi się wyjazd do Wrocławia. Jest tam Ogród Japoński, którego pragnę zwiedzić wiosną gdy magnolie zaczną kwitnąć :) Jest to moje marzenie :) Mają tam naprawdę fajne Zoo, już wiem co będzie kolejnym punktem mojej wycieczki :) Już nie mogę się doczekać wiosny :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mieszkam we Wrocławiu już czwarty rok, a ZOO byłam za "dzieciaka" ;) Jeśli wybierzesz się latem polecam Ogród Japoński oraz wieczorne pokazy fontann :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych ogrodach! Jeśli będę laetem na pewno się wybiorę, słyszałam, że jest pięknie !;)

      Usuń
  30. Muszę w końcu wsiąść w tramwaj i wybrać się do zoo zobaczyć co się pozmieniało. Zawsze tam jest pełno ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezwykle ciekawy blog. Warto zaglądać tutaj częściej. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia. oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Misiaki tez poczuly miete na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam we Wrocławiu, ale to nie moje klimaty :) Wolę spokojniejsze miejsca. Ale miasto przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Planujemy z J. odwiedzenie zoo, bo nie widzieliśmy jeszcze Afrykarium :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia, aż zazdroszczę takiego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę wyjazdu!
    Pozdrawiam ♥

    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Wrocław jest jednym z moich ulubionych miast to których uwielbiam powracać. Wychowałam się pod Wrocławiem i mam wielki sentyment do tego miasta. Szkoda że od 6 lat mieszkam dość daleko ale mimo to zaglądam tam tyle ile mogę. W wakacje chcę się wybrać do zoo a najbardziej do afrykarium, które wygląda na prawdę rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i obserwuję ! ;)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też nie mam zbyt blisko, ale raz na jakiś czas warto się wybrać!;)
      W sumie dużo dalej mam do Warszawy.;)

      Usuń
  38. Zazdroszczę wyjazdu !
    Świetny post!
    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, ach! Jak ja marzę o Wrocławiu. W końcu muszę się troszkę wziąć w garść i wybrać na wycieczkę po stolicach województw w Polsce. Mam w planach właśnie Wrocław, Łódź, Poznań. Jedynie Kraków znam jak długi i szeroki. No takie walentynki to marzenie :)
    Pamiętasz jeszcze starą, blogową znajomą? :) Wróciłam na dobre do blogowego świata, bardzo stęskniłam się za wszystkimi Twoimi wpisami. Buziaki. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam. Super że wróciłaś! Czekam na posty.;)

      Usuń
  40. Mieszkam 40 Km od Wrocławia, ale często tam bywam, racja Wrocławskie zoo jest przepiękne, ja po wielu latach przerwy wraz z Chłopakiem i Bratem postanowiliśmy na nowo odwiedzić jego mieszkańców ubiegłego roku, w sezonie letnim. Najbardziej podobało mi Się Afrykarium.
    Co do Krasnoludków podczas praktyk 2 lata temu liczyłam i szukałam krasnali niektóre są tak fajnie pochowane że trudno je znaleźć na pierwszy rzut oka;)
    A Ostrów Tumski moje najpiękniejsze miejsce< od 8 lipca 2013r. wisi tam Nasza Wspólna kłódka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podobało mi się Afrykarium. Zazdroszczę, że masz tak blosko do Wrocka!;)
      Ja na pewno tam jeszcze zawitam.;)
      My również swoją kłódkę już zawiesiliśmy.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  41. Mam nadzieję że uda mi się pojechać do Wrocławia i pójść na ten most bo jest przecudowny. Bardzo fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam nadzieję że uda mi się pojechać do Wrocławia i pójść na ten most bo jest przecudowny. Bardzo fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jak ja dawno byłam we Wrocku.... jeju....

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuje za wszystkie komentarze!;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wpis, genialne fotografie! :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia! :) Szczególnie te z zoo.
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać do Wrocławia. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłem we wrocławskim zoo parę lat temu. Naprawdę jest godne uwagi. Jak samo miasto zresztą :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń