5 lutego 2016

Podstawowe pędzle potrzebne do makijażu.


Zaczynając przygodę z makijażem, warto zainwestować w kilka podstawowych pędzli. Warto zwrócić uwagę jakie pędzle są najczęściej polecane przez profesjonalistki czy dziewczyny nagrywające filmy na yt. ;) Unikniemy dzięki temu nietrafionych zakupów. 

Na początek warto przyjrzeć się pędzlom Hakuro ponieważ są  tanie i dobre jakościowo.

Ja na początek postawiłam na 3 pędzelki tej firmy i do tej pory one mi wystarczają. Dodatkowo jeden pędzle z Biedronki, który jest świetny ale o tym z chwilę.;)

Podstawowe pędzle do makijażu Ja nie używam pędzla do podkładu, przyzwyczaiłam się do malowania palcami, próbowałam gąbek ale to nie to samo. Każda z nas sama musi sprawdzić co woli.

Pierwszym pędzlem którego używam codziennie to pędzel do pudru. Nadaje się do tego w kamieniu jak i sypkiego. Ten jest akurat z zestawu z Biedronki. Typ kabuki czyli z krótką rączką. Idealnie nadaje się do kosmetyczki. Kiedyś nakładałam puder gąbeczką-daje to dużo większe krycie. Przy pomocy pędzla uzyskujemy bardziej naturalny efekt.

Pędzel do pudru BiedronkaDrugi niezawodny pędzel to Hakuro H24. Uwielbiam go.  Używam go do bronzera, różu i rozświetlacza. Wykonuje nim konturowanie twarzy. Włosie jest bardzo delikatne, nic się z nim nie dzieje podczas mycia. Na początku nie ma konieczności kupowania osobnych pędzli do róży, rozświetlaczy wystarczy je przetrzeć.
 
Pędzel Hakuro H24
Do cieni posiadam dwa pędzelki. Hakuro H79 używam do nakładania cieni na ruchomą powiekę. Jest dosyć gruby i puchaty-taki jak powinien być. Nadaje się również do rozcierania. Pędzelek nie gubi włosia, nie zmienia kształtu podczas mycia. Może służyć do rozświetlania łuku brwiowego.

Pędzel Hakuro H79
H78 używam do rozcierania granic. To kuleczkowy pędzel, średniej wielkości, bardzo fajnie aplikuje się nim cień w załamaniu powieki i blenduje. Ułatwia też precyzyjne nałożenie cienia w wewnętrznym kąciku. 

Pędzel Hakuro H78
Ostatnim podstawowym pędzlem jest skośnie ścięty. Przyda się do malowania brwi oraz kresek eyelinerem. Ja dopiero planuję jego zakup.

Podstawowe pędzle potrzebne do makijażu
Podstawowe pędzle potrzebne do makijażu To moja niezbędniki, na pewno na nich się nie skończy. Planuję zakup pędzla typu flat top, i może jakiegoś skośnego.

Jakie pędzle do makijażu Wy polecacie? Stawiacie na tanie czy raczej droższe marki ?




96 komentarzy:

  1. mając te pędzle można działać z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak dobre pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że pędzle Hakuro są dobre, ale jeszcze nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd mi... Mam jeden pędzel do wszystkiego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ja całkiem niedawno kupiłam zestaw czterech pędzli

      Usuń
  5. U mnie niestety także niewiele pędzli, muszę nad tym popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzo dużo pędzli, ale też bardzo mało z nich używam - mam pędzel do podkładu, którego czasem używam naprzemiennie z własnymi palcami, pędzel do bronzera, pudru i do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość mam w swoim komplecie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie podstawa to pędzel do pudru, bronzera, nakładania cieni i blendowania. Innych nie potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Hakuro H79 do oczu ;) Bardzo fajne są też pędzle Beauty Crew( nie wszystkie), takie jeszcze tańsze odpowiedniki Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciąż nie jest mi dość pędzli! Uwielbiam je! Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie przepadam za Hakuro H24, do różu i bronzera wolę pędzle naturalne od syntetycznych, lepiej się nimi rozciera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszę o Hakuro. Nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi do szczęścia potrzeba jeszcze dobrego pędzla do podkładu :) Resztę już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład też rozprowadzam palcami. Do pudru mam duży, do różu mam skośny. Rozglądam się za nowymi zwłaszcza do cieni...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład też rozprowadzam palcami. Do pudru mam duży, do różu mam skośny. Rozglądam się za nowymi zwłaszcza do cieni...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam do podkładu, mam gąbeczki a i tak rozcieram palcami. Mam do brwi i pudru a nie mam do blendowania. Musze go nabyć>>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam ten kabuki z Biedry i uważam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pędzelki, rzeczywiście taki zestaw jest bardzo przydatny

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pędzle :D
    Rzadko ich używam, ale cóż może się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna kolekcja;) Ja mam taki mały zestaw pędzelków do makijażu oczu ale słabej jakości. Do pudru stosuję gąbeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam sporo pędzli do oczu, ale wciąż za mało do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne kupione kiedyś w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dopiero planuję zakupić, więc czytam z chęcią takie opinie :D
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie musowo musi być kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo nie widziałam nigdy pędzli w biedronce, może jak mi wpadną w oczy to zakupię i sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były w taki mmałym zestawie, ale te tylko się mi sprawdził.;)

      Usuń
  26. Ja ciągle uzupełniam moją kolekcję... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko jedyna !! Nawet nie wiedziałam ,że jest tyle pędzli ???
    Jedynego jakiego używam to do różu i przy tym zostanę :)
    Ciekawy post ,a na pewno pouczający - gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ciesze się, że komuś się przydał wpis.;)

      Usuń
  28. mam trzy pędzle: do pudru do rózu i do cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post :) fajnie, że mam wszystkie mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Czekanie nic nie pomoże. Trzeba ćwiczyć. ;D

      Usuń
  31. Ja szykuję się do wymiany moich pędzelków, bo trochę już podniszczone są. Czekam na jakieś ciekawe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na razie ograniczyłam się tylko do jednego skośnego pędzla do różu. Nie używam eyelinera, nie robię pełnego makijażu oczu i - podobnie jak Ty - podkład nakładam palcami, a puder - puszkiem. Ale dobrze przynajmniej wiedzieć, jakie kształty pędzli są odpowiednie do czego :)

    Pozdrawiam!

    http://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. mam 5 pędzli, które wystarczają do zrobienia mojego makijażu, ale mam ochotę na więcej!:))

    OdpowiedzUsuń
  34. mam identyczny mały puchaty jasny:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam pędzel Hakuro do nakładania podkładu :) Bardzo go lubię :) Też zawsze palce wchodziły w ruch, ale odkąd mam pędzel nie nakładam już paluszkami fluidu :D Reszty nie mam, ale bardzo intensywnie rozmyślam nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podkład zawsze nakładam gąbeczką. Jakoś nie mogę się przekonać do robienia tego palcami.
    Do cieni mam fatalne narzędzia, bo używam gratisowych aplikatorów do nich załączonych :P Czas zainwestować w coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię hakuro. mam dwa ich pędzle do podkładu i pudru

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzą mi się pędzelki hakuro na razie stawiam na tańsze marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dokładnie?;)
      Hakuro są w przedziale od 13 zł do 40zł. Najdrożyszy z moich był H24- około 27 zł więc to stosunkowo mało w porównaniu do innych marek.;)

      Usuń
  39. Bardzo fajne te pędzle ja bym chciała z hakuro :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Chociaż sama mam malutki zestaw pedzli, to jednak są one dobrej jakości i uważam, że bez dobrych podstawowych pędzli trudno zrobić ładny i trwały makijaż. Jeśli chodzi o flat top czy kabuki to ja bardzo lubię te firmy Lily Lolo - jeden flat top słuzy mi już któryś rok:)

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo też mi się marzą jednak są troszkę droższe.;) może kiedyś.;)

      Usuń
  41. Świetny post! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. H24 mam w planach, bo mój pędzel do brązera woła o wymianę na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam dość sporo pędzli i od czasu do czasu dobieram nowe
    Do standardowego makijażu jednak wystarczą mi przeważnie cztery ; do korektora, do brwi cienki skośny, do cieni i do pudru sypkiego duzy puchaty

    OdpowiedzUsuń
  44. Swego czasu tez nie uzywalam do podkladu, a teraz bez flat pędzla z Pixie nie wyobrazam sobie makijazu

    OdpowiedzUsuń
  45. Ahhhh a mi sie marzą pędzle Maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam tylko dwa pędzle , do pudru i do różu; podkład też nakładam paluchami ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mam za dużo pędzli ale polecam Mac 217 do blendowania. Nie jest on niezbędny ale fajny... odpowiednik znajdziesz też w Inglocie polecany często przez dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  48. hakuro h24 znam i rowniez uzywam do tych samych funkcji co TY :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie w użyciu głównie Hakuro, Zoeva i Mac :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie królują pędzle do powiek, do twarzy mam bodajże tylko 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja mam jeden pędzel Hakuro, z Douglasa, Oriflame i z Avonu, a tak to jakieś zwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
  52. ja mam nanshy, ostatnio spotkałam sięz opinią że są do kitu bo miały powgniatane skuwki , u mnie nie było żadnych defektów, świetnie się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam.;) Będę musiała im się przyjrzeć. Dzięki za info.;)

      Usuń
  53. Bardzo lubię pędzle Hakuro,mam ich 8 i zamierzam poszerzać ten zestaw,bo naprawdę warto je kupić.Mają dobre włosie,mimo codziennego używania,mycia,nic się z nimi złego nie dzieje.
    Tanie i dobre są też pędzle Sunshade Minerals,również wiele dziewczyn je poleca:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba największy plus, moje mimo codziennego użytku nie zgubiły chyba ani jednego włoska.;) Nie odkształciły się od mycia. Cuda. ;)

      Usuń
  54. Ja mam dwa z avonu - jeden języczkowy do podkładu i jeden podwójny do bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie teraz w rozdaniu do wygrania kilka pędzli ;-) Jak jeszcze nie wzięłaś udziału, to zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przypomniałaś mi,że powinnam kupić nowe pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pędzle z Hakuro faktycznie są świetnej jakości i makijaż przy ich użyciu wychodzi piękny :) Sama jednak używam tego do podkładu, oczywiście do pudru, korektora i różu. Bardzo rzadko sięgam po pędzle do cieni bo na co dzień oczy maluję tylko przy użyciu tuszu i ewentualnie czarnej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Na początek takie pędzle zdecydowanie wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja mam cały zestaw pędzli i w zasadzie wszystkich używam, Świetny post
    Zapraszam Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  60. mam ten sam do bronzera :) w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  61. Dla mnie najważniejszy jest do pudru, różu/bronzera i rozświelacza;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kurcze, ja na tych wszystkich pędzlach i kosmetykach to się kompletnie nie znam :D No, ale ja się przez całe swoje 22 letnie życie pomalowałam ze 3 razy to co się dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. oj ja mam pedzli co nie miara i stawiam na pedzle zoeva i real tech. :) chcialabm tez kiedys wyprobowac cos z hakuro, ale dalam sobie zakaz kupowania pedzli :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Aż wstyd się przyznać że ja pędzli praktycznie w ogólne nie używam. Oczywiście pędzelki do cieni do powiek to tak ale takie do twarzy to niestety nie :(. Te twoje pędzle wyglądają bardzo ładnie!
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój ulubieniec do podkładów to pędzel z Hakuro, do pudrów mam Super Kabuki.
    Dziś przyszła mi paczka z dresslink, zamówiłam zestaw pędzli chińskich (podróba hakuro- zobaczymy jak się spiszą).

    OdpowiedzUsuń
  66. Dodałabym jeszcze pędzel do brwi :)

    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  67. Też używam pędzli Hakuro , są świetne :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. ja używam 3, duży do perełek, średni do różu, mały do cieni. Wzystkie mam z oriflame.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dla mnie trzy pędzle są niezbędne, do podkładu, pudru i różu. Mam oczywiście więcej ale rzadko ich używam, ostatnio nie maluję się też cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  70. sporo sie mówiło o pędzlach Zoeva.

    OdpowiedzUsuń
  71. A ja używam do podkładu pędzla - zdecydowanie lepsza wersja palców :)
    Mam cały zestaw pędzli, ale używam tylko do podkładu, różu i ust, no i czasem do pudru, a no i przecież najważniejsze do brwi !:D
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? O TUTAJ Byłabym wdzieczna.
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. właśnie szukam fajnego pędzla do blendowania i chętnie wypróbuję ten H78 :)

    OdpowiedzUsuń
  73. pędzle to podstawa!
    super post!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja używam trzech pędzli. Podkład, bronzer i cienie i to mi wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  75. Pędzli mam niewiele i na moje potrzeby w zupełności wystarczają :) Tak jak ty, wolę nakładać podkład palcami - gąbeczki też się nie sprawdziły. O Hakuro też slyszałam wiele dobrego, chociaż do tej pory żadnego nie zamówiłam - może kolejny będzie właśnie taki :)

    Dziękuję za wizytę i miły komentarz, dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja uwielbiam pędzle z Hakuro:) marzą mi się jeszcze z Zoevy:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Raczej nie zdecydowalabym sie na cala palete pedzli 50 szt., bo na co dzien maluje sie dosc delikatnie i pewnie bylyby w uzyciu tylko od swieta. Mam 5 pedzli i nimi sobie radze :P

    OdpowiedzUsuń
  78. Podkład jak dla mnie najlepiej się nakłada gąbeczką, ale niestety nie zawsze mam tyle czasu więc zostają paluszki :D super pędzel do bronzera dostałam od taty firmy ebelin, który kupił w Niemczech, ale jego włosie jest tak mięciutkie <3 !
    http://bestdayever4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń