19 lutego 2016

Zamówienie z Dresslink


Cześć kochani.;) 

Tak jak obiecywałam, dzisiaj będzie recenzja rzeczy z internetowego chińskiego sklepu Dresslink. Kto nie zna zapraszam TUTAJ. Zrobiłam sobie ulubioną kawę i biorę się za pisanie.;) 







Na początku chciałam poinformować Was o tym, że rzeczy dostałam w ramach współpracy. Mogłam wybrać sobie coś za 10$ (w tym przesyłka która zjadła praktycznie połowę tej kwoty).

Paczka szła około dwóch tygodni. Nie jest źle jak na wysyłkę z Chin. Przesyłka była dobrze zapakowana. 

Pierwszą rzeczą jaką zobaczyłam po otwarciu była torebka, którą sobie wybrałam. Jestem w szoku, ponieważ nie spodziewałam się tak dobrej jakości. Torebeczka jest bardzo dobrze wykonana, usztywniana. Jedynie łańcuszek jest średni ale zawsze można zmienić. Torebka posiada w środku jedną kieszonkę na klucze czy inne drobne rzeczy. Same zobaczcie.

Za taką cenę na prawdę się opłaca.
 
Dresslink real foto

Już widzę ją w letnich stylizacjach razem z białym t-shirtem w czarne paseczki z tego zamówienia.

Dresslink real foto 
Dresslink real foto
♥T-shirt:  http://bit.ly/1PGDeEb
Narzutka: New Yorker
Futrzak: Aliexpress  

 Ostatnim przedmiotem są skórzane legginsy. Są na prawdę bardzo fajne, ładnie leżą, jednak na mnie są za małe, ledwo się wcisnęłam żeby Wam pokazać. Mam dosyć szerokie uda, niestety źle sobie zmierzyłam, a szkoda bo są bardzo fajne. Myślę, że rozmiar L byłby idealny. Jeżeli jesteście zainteresowane zapraszam do kupna. Na stronie macie wymiarki. 

 ♥Leggings: http://bit.ly/1Vaf2hs

Dresslink real foto
Dresslink real foto Czwartą rzeczą miała być sukienka, która nie dotarła. Kontaktowałam się już w tej sprawie z firmą i to ich wina. Trochę szkoda bo zależało mi na niej ale podobno będzie w następnym zamówieniu. 

Podsumowując jestem zadowolona z tych dwóch rzeczy, z legginsów też bym była gdyby nie rozmiar


Promocje na stronie Dresslink: 
 
♥$0.01 Items:  http://bit.ly/1JZlyaf
♥Free Shipping Items:  http://bit.ly/1JZlB5U


A Wy co myślicie o tym zamówieniu ?? 

Proszę o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożecie.
Buziaki ;) 
 
 



135 komentarzy:

  1. torebeczka jest super, praktyczna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta torebka :) bluzeczka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajku ale fajna ta torebka, że ja jej nie widziałam jak składałam zamówienie :) Bardzo fajne rzeczy, tylko te leginsy mi się średnio podobają.. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy, teraz żałuję że nie zamówiłam sobie tej torebeczki, bo jest przepiękna :).
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka najbardziej się mi spodobała, lubię takie fasony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy kochana, torebka mi się podoba :) Wszystko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  7. Wszystko wygląda świetnie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam :) może chciałabyś poklikać u mnie :)
    http://detectivebeauty1.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-nowa-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy jednak torebka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się torebka, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne są te rzeczy :)

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknięte :) jeśli możesz się odwdzięczyć, to będzie super:
    http://elfiesplanet.blogspot.com/2016/02/fashion-beauty-dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobna torebeczke z Glittera i kosztowala sporo kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebeczka wygląda świetnie, bluzka również !!!

    Poklikane kochana <3
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda, ale chińszczyzna nie kojarzy mi się z dobrą jakością ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre chińskie rzeczy są dużo bardziej trwałe niż jakieś drogie firmówki. ;) Oczywiście nie wszystkie ale zdarza się.;)

      Usuń
  17. mam tą samą torebeczkę <3
    poklikane kochana ; *

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie w tych leginsach :)
    P.S. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, kawa! Dobry pomysł :D Torebka mnie zauroczyła, jest naprawdę śliczna. Szkoda, że sukienka nie dotarła. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dotrze w kolejnym zamówieniu. Mam nadzieję, bo chciałabym ją pokazac tutaj pozoatym jestem ciekawa jakości i wykoniania.;)

      Usuń
  20. Poklikane ;) tak jak Tonie pisałam wcześniej jasne rzeczy fajne ale jakiś poza takimi pierdołkami jak blaszki czy etui na telefon nie zamawiam rzeczy z Chin ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane ;) tak jak Tonie pisałam wcześniej jasne rzeczy fajne ale jakiś poza takimi pierdołkami jak blaszki czy etui na telefon nie zamawiam rzeczy z Chin ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka jest świetna;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczy- REWELACJA! Leginsy baaardzo mi się podobają, ale już patrzyłam, że byłyby dla mnie za krótkie :(
    Poklikałam we wszystko, co się dało wyklikać :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka cudna! Chyba tą samą chciałam sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna torebka i leginsy, poklikałam :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podoba mi się ta torebeczka
    Pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam: 2,66$, 2,89$, 2,30$ + str. główna

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklikałam wszystko :D Leginsy bomba, mam nadzieje, ze dojdzie ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. torebka naprawde fajnie się prezentuje :) i oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Załatwione kliknięcia :) Mam podobną bluzeczkę z lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka jest bardzo elegancka! Poklikane! Kochana, dziękuję za miłe słowa na temat mojego bloga! Buziaki na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał ta torebeczka extra oczywiście kochana kliknięte we wszystkie linki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Super torebka :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebeczka zdecydowanie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne rzeczy, kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikane :)
    Torebeczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaklikane, powedz mi czy na dresslinku zamawia się w jakiś szczególny sposób, czy po prostu robi się przelew o zalozeniu konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba normalny przelew ;) wpisz w google i napewno jakaś instrukcja jest, ja tylko złozyłam zamówienie i nie płaciłam ponieważ to współpraca.;)

      Usuń
  39. Bardzo fajne rzeczy! Lubię tą firmę, u mnie też jest opis ich ciuszków! Pozdrawiam gorąco :* - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. klikniete;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna torebka :D Oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne rzeczy :) klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka <3 jest świetna, kliknęłam akurat w nią <3. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne te Twoje rzeczy. Ja boję się zamawiać przez internet bo jak coś nie gra to trzeba odsyłać a mi się nigdy nie chce tego robić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Legginsy faktycznie świetne i szkoda, że za małe. Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Poklikane kochana :D już niedługo ja będę potrzebowała wsparcia w klikach, bo też zaczęłam współprace ;) torebka bd ładna! Pozdrawiam
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  47. Udane to Twoje zamówienie, torebka jest śliczna! Ja czekam na swoją kolejną paczkę i jak do tej pory się nie zawiodłam. A z rozmiarami trzeba uważać - azjatycka rozmiarówka jest mniejsza w porównaniu do europejskiej i chyba najlepszym wyjściem jest zamawianie większego rozmiaru (w przypadku dylematu:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega torebka i spodnie<3 poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne zamówienie. Zarówno torebka jak i leginsy. Muszę przyznać, że czytałam już wiele recenzji na temat tego sklepu i dopiero u Ciebie trafiłam na tak pozytywną. Szkoda tylko, że sukienka nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dojdzie w następnym zamówieniu. Ja zawsze szukam inoformacji o danym produkcie i realnych zdjęć ;) chociaż w ciemno też mi się zdarza zamawiać- to zamówienie takie było, ale jednak się udało. ;)

      Usuń
  50. Wow wszystko totalnie w moim stylu, oddawaj wszystko !:D Szkoda, że sukienka nie dotarla. Poklikałam:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzieczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  51. super ta torebka :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam mieszane uczucia do takich sklepów. Produkt nie zawsze wyglada tak jak na zdjeciu.
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  53. torebka jest super!!! ja też czekam na swoje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne zamówienie, rzeczy wydają się całkiem w porządku jakościowo ;)

    _____________________
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Poklikane:) Trafiły Ci się naprawdę fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  56. Legginsy bardzo fajne. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się ta torebeczka <3
    Zapraszam: http://poolyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Torebka fajna :) ja kupiłam podobną stacjonarnie w sklepie "inna" mają czasami fajne rzeczy w dobrych cenach torebki po 20-30zł a spodnie np po 40 :) i tak naprawdę nie wiele się różnią od tych online i galerianych butików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem wolę takie niż markowe które i tak się rozwalają po kilku użyciach (oczywiście nie wszystkie) Nie znam takich tanich sklepików niestety ;)
      Ostatnio fajne tanie rzeczy widziałąm jednak w Szafownicy. Fajne buzeczki po 35 zł i duużo wyprzedaży. ;)

      Usuń
  59. Świetne zamówienie :) Torebka bardzo mi się podoba :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  60. super torebka, bardzo mi sie podoba- poklikalam :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Your bag is so cute!

    Just found your blog and I'm glad I did. I'm following you now on GFC and Instagram (@azucena_robledo).

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Torba Petarda .. Obserwuję i liczę na to samo Pozdrawiam MalinoOwa..
    Ps.poklikałam jak obiecałam

    OdpowiedzUsuń
  63. Czarna torebka wymiata! marzą o takiej, lecz w moim mieście nigdzie takiej znaleźć nie mogę ;)
    zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Torebka i legginsy super ;) I jakie niedrogie ;) Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super post. :-) Świetna recenzja, bardzo mi się podoba torebka i legginsy. :-) Kawa wygląda mega pysznie, narobiłaś mi smaka. ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Super post. :-) Świetna recenzja, bardzo mi się podoba torebka i legginsy. :-) Kawa wygląda mega pysznie, narobiłaś mi smaka. ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajne rzeczy sobie zamówiłaś ;) Poklikałam i będzie mi miło, jeśli zrewanżujesz się u mnie - będzie podobny post jutro lub pojutrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Pytałaś się o ta szara sukienkę z Dresslink, a wiec powiem tak jakość akurat ma fajną, tylko rożni się nieco od zdj przez nich wystawionych. Jeśli chcesz ja zobaczyć napisz do mnie na email i wyśle Ci zdj jak wygląda w rl :) Pozdrawiam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. spodnie też mam i u mnie sprawują się dobrze;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  70. Wybrałaś naprawdę świetne rzeczy :)
    Torebka prezentuje się genialnie!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ladnie wygladasz. Szkoda ze leginsy nie pasuja. Ostatnio zakochalam sie w tych futrzakach! Mam ochote kupic ich z 10 i poprzyczepiac do wszystkiego, haha. A wlasnie planowalam zamowic je z aliexpress i widze ze Twoje bardzo ladnie sie prezentuje wiec sie zdecyduje na kupno. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Bluzeczka w paski i torebka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetna torebka :) kliknięte, klikniesz też u mnie?:)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  74. Poklikałam i bardzo dziękuję, że zrobiłaś to samo. :)

    Fajny futrzak przy torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Torebeczka jest świetna! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    http://julixx-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Nyc blog, followed ya, would love if you could follow back =)

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajne zamówienie, jak Jeszcze czekam na swoją paczkę, coś długo idzie. Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajne zamówienie, jak Jeszcze czekam na swoją paczkę, coś długo idzie. Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Widzę wiele ciekawych produktów. Torebeczka jest świetna :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna torebka i ten futrzak!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super rzeczy, bardzo klasyczne :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Torebeczka wygląda bardzo ciekawie ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  83. Naprawdę świetna stylizacja, a torebka najlepsza.
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciekawa torebka, najbardziej podoba mi sie kolor szminki jaka stoi obok niej, jestem ciekawa jej efektu na ustach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Podoba mi się, klasyka zawsze się obroni :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Sliczna ta torebka! Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Proste, uniwersalne połączenie, bardzo podoba mi się. Idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  88. super zamówienie, szkoda że sukienka nie dotarła
    i szkoda że leginsy okazały się za małe, ale za to
    bluzka i torebka- cudo! kliknięte :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. OK Kliknięte ;)
    Bluzeczka ładna uniwersalna, torebka jest super :) !

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zamówienie,wszystko mi się bardzo podoba:)<3

    OdpowiedzUsuń
  91. Hello,

    Beautiful pics ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo fajne zamówienie ! :)
    fakt, trzeba zwracać uwagę na rozmiarówkę !

    OdpowiedzUsuń
  94. Właśnie dlatego nie zamawiam przez Internet. Boję się, że wybiorę zły rozmiar :/ Nie dziwię się, dlaczego kupiłaś tę torebkę. Jest śliczna i wygląda solidnie jak na chińską robotę :) Szkoda, że sukienka nie dotarła. Jestem ciekawa, jak wygląda. Kliknęłam we wszystkie linki, w końcu co to za wysiłek ;) Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Poklikane :) Torebka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Poklikałam we wszystkie. Super rzeczy. ;3

    OdpowiedzUsuń
  97. Poklikane :) Mnie niestety jakość rzeczy z tego sklepu rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  98. Widzę, że torebka zrobiła najewiększy szał.;)
    Dziękuje wszystkim za kliknięcia, wszystkim którzy prosili oczywiście odwdzięczyłam się!;)
    Oczywiście proszę o dalsze klikanie.;)
    Pozdrawiam, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetna torebka! :) Wygląda naprawdę porządnie. :)

    P.S. Poklikane. ;)

    OdpowiedzUsuń