4 marca 2016

Inspiracje na prezent, portal copolecamy.pl


Nie wiem jak wy ale ja często lubię robić zakupy przez internet, zawsze znajduje tam to czego potrzebuję lub to czego nie było w sklepach stacjonarnych. Moich zakupów jedynie nie lubią inni domownicy, a raczej sytuacji gdy co kilka dni przyjeżdża kurier czy listonosz gdy mnie nie ma domu.:)

Buszując po internecie można napotkać się na portal  www.copolecamy.pl . Odpowiedni dla osób zapracowanych,  nie mających czasu na zakupy w sklepach stacjonarnych. Tym bardziej jeśli nie wiemy jeszcze co chcemy kupić.

Sklep ten spodoba się osobom lubiącym mieć wszystko w jednym miejscu.;) Mamy tam okazje cennowe, rabaty, promocje.

Jeżeli jesteś taką osoba to zapraszam cię do dalszej części posta.

Kategorii portalu jest wiele. Moją uwagę przyciągnęły oczywiście biżuteria, kosmetyki i akcesoria oraz moda damska.  Raj dla kobiety.

Sklep oferuje również bony na zakupy co może być fajnym pomysłem na prezent. Zbliża się Dzień Kobiet, Święta Wielkanocne. Jeśli nie masz pomysłu na prezent dla bliskiej osoby warto tam zajrzeć. 

W kategorii Perfumy i wody można wybrać coś dla swojej ukochanej czy ukochanego. Pamiętajcie tylko, że musicie znać gust drugiej osoby, nie wybierajcie zapachu pod siebie. 

Jeśli nie wiesz jaki perfum wybrać, postaw na coś innego, na przykład na zegarek.

Jak widać portale dają nam duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie.

A Ty jaki portal polecasz? Masz swój ulubiony sklep internetowy ? Widzimy się w komentarzach.






18 komentarzy:

  1. Pomysły świetne :) Ja nie mam swojego ulubionego sklepu, każdy ma coś w sobie co mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, chyba nie mam jeszcze ulubionego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam obsesję na punkcie Euphorii :)) Piękny, zmysłowy zapach.
    Fajny post! :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły :) nie znam tego portalu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczę sobie co tam ciekawego jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam jeszcze ulubionego sklepu. Ta torebka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba bardzo ładna ;) ja bym taką nie pogardziła ^^ Hehe. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły, klasyczne ale zawsze się sprawdzają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, na pewno niebawem tam zajrzę :D Ja osobiście jeż kochamm zakupy przez internet, ale jakoś tak nie mam jednej ulubionej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała masa wspaniałości. Świetny musi być ten żel o zapachu grejpfruta. Lubię takie cytrusowe. Zegarki też ekstra. Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka GreenLand ma ciekawe kosmetyki. Szkoda, że ich kosmetyki są słabo dostepne

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyczna torba by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje! :)
    http://dusianov.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam cocolita.pl. Musze zajrzeć na portal, który polecasz... Ale dopiero po wypłacie:D

    OdpowiedzUsuń