28 marca 2016

Pierwsze zamówienie z Cndirect


Jak już ostatnio wspominałam w poście z zamówieniem z Dresslink, o TUTAJ przyszło do mnie zamówienie z Cndirect. Jest to moje pierwsze zamówienie, jak się okazało sklep też należy do Dresslink.

Przejdę może do rzeczy. Ze sklepu zamówiłam sobie 3 rzeczy. 

Najlepszą rzeczą z zamówienia jest oczywiście torebka ala Chanelka. Bardzo mi się podoba. Wykonanie jest świetne, jakoś również, jest bardzo mała więc zmieszczą się jedynie najpotrzebniejsze rzeczy takie jak telefon, klucze, portfelik. Torebeczka posiada srebrny dla odmiany łańcuszek, zazwyczaj zamawiam złote.;) oraz pasek na ramię. Na prawdę polecam Wam torebkę z tej strony. 

0.01items: http://goo.gl/Hz5RDC

Kolejne rzeczy to już sobie dobrałam bo zostało mi kilka dolarów. Zdecydowałam się na pędzelki do makijażu oczu i gąbeczkę do makijażu. Pędzelki na pierwszy rzut oka są fajnie wykonane, porządne. Jak za taką cenę nie ma co za dużo wymagać, ale włosie jest bardzo miłe w dotyku, nie kłuje. Pojedyncze włoski odstają ale da się to ogarnąć. Pędzle nie wyglądają na tanie. Jestem na tak, i na pewno pojawi się jakaś osobna recenzja. Jak na razie używałam ich tylko raz i sprawdziły się bardzo dobrze. Gąbeczka średnio mi przypadła do gustu, jakoś przyzwyczaiłam się do nakładania podkładu palcami więc nie wiem czy będę jej używała.;)

Sponge: http://goo.gl/qH4ssN


Bardzo proszę o kliknięcia, bardzo mi pomożecie. ;) 
♥Bag: http://goo.gl/xK6pV1♥Brush: http://goo.gl/EWFGtD
♥Cndirect: http://goo.gl/i40V1d
♥Dresslink:  http://goo.gl/zSzbZw



Zapraszam do udziału w konkursie!

http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/konkurs.html






101 komentarzy:

  1. Torebeczka fajna, chociaż sama takich malusich nie noszę ; kliknełam w link, ale dwa pierwsze mi się nie ładują , dopiero trzeci

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajne rzeczy :) Torebka rewelacja! :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane:)
    Mogłabyś poklikać u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest świetna, kliknięte! :)

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam świetna torebka ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka wydaje się świetna! :) Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka bardzo fajna, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te pędzle i gąbeczke, fajna sprawa ale szału nie robią :3
    Torebka bardzo fajna - poklikane :)
    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta torebeczka:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy sobie zamówiłaś
    torebka super
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna torebka i poklikałam:)

    może masz ochotę na wspólną obserwację?:)

    zapraszam do mnie i odpowiadam na kazdą obserwację ;)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. That bag is so cute! It's so chic and classic :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego sklepu jeszcze nic nie zamawiałam, ale torebeczka bardzo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 linki kliknięte. Ładna torebka, taka malutka. Sama takie lubię. Nadają się na eleganckie outfit. Gąbeczki do makijażu to absolutny must have każdej kosmetykohoiliczki, podobnie jak pędzelki. Fajne zamówienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka śliczna bardzo mój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna torebeczka, a pędzle bardzo dobrze się prezentują, nie znałam tej stronki wcześniej :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna torebka,co do gąbeczki do makijażu.. bardzo długo szukałam a tu jest przyjemna cena, więc się muszę nad nią zastanowić :D
    poklikane :)!
    zapraszam do mnie nowy wywiad:)
    http://deadly-curious.blogspot.com/2016/03/magda-bereda.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te pędzelki i jestem bardzo z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka rzeczywiście święta :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. torebeczka super :) kliknięte wszystko

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna torebka ;)
    http://natalkapk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie pędzle i gąbeczkę :) Ale torebkę też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka jest super, zamówię taką samą :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka mnie zachwyciła :) Oczywiście poklikanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta torebeczka jest idealna! Mała, elegancka, pasuje do wszystkiego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten model torebki bardzo mi się podoba. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  27. podobają mi się twoje nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebeczka bardzo.przypadła mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna torebka :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja także dołączam się i mówię, że kliknęłam
    Świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zamówienie, oczywiście poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka bardzo ładnie się prezentuje. :)
    Też mam kilka rzeczy z CNDirect i się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebeczka wygląda bardzo fajnie, jest klasyczna, wiec pasuje do wszystkiego. A pędzle każdej kobiecie się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka bardzo mi się podoba, chociaż już nie kupuję takiej wielkości torebek bo leżą i się kurzą:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznaję, że torebka jest po prostu genialna! Oczywiście poklikałam w linki. :) Szkoda, że gąbeczka nie przypadła Ci do gustu. :/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne pędzelki, mam podobne i fajnie się ich używa
    poklikane oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka jest piękna <3 poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka faktycznie bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna torebka :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy, oczywiście klikam we wszystko :)

    1,19$, 6,29$, 1,39$ + banery :)

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zamówienie. Kliknełam ;).

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. torebka-cudo,pozdrawiam zapraszam do mnie,potrebuję pomocy od starszych blogerów, bardzo mi na tym zależy :))http://zzapalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. torebka jest absolutnie przepiękna :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pedzelki wygladaja ciekawie, kliknelam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładna ta torebka, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna torebka, nie mogłam przestać na nią patrzeć, szkoda, że taka malusia:( poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna torebka
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne rzeczy, oczywiście kliknęłam! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna torebka :D szukałam u mnie w mieście tej gąbeczki ale nigdzie nie ma :( zaraz poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna torebka :D szukałam u mnie w mieście tej gąbeczki ale nigdzie nie ma :( zaraz poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Torebka świetna, mam tą gąbkę i z całego serduszka mogę ci ją polecić :) http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Torebka całkiem niczego sobie! :) Daj znać w jakimś poście jak sprawdzają się pędzle :)
    obserwuję! www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Poklikane. Mam te pędzelki i są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna jest ta torebeczka !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Klik klik. Na takich stronkach trzeba uważać, ale na prawdę można zamówić i trafić na fajne rzeczy :) Gąbeczka wydaje się zbita, więc raczej będzie się dobrze sprawować :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  57. Torebeczka jest przecudowna ! Widziałam dzisiaj podobną w CCC tylko beżową ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Super torebka. Poklikane ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super torebka i pędzle, muszę sobie w końcu jakieś zamówić;)

    OdpowiedzUsuń
  60. jeden pedzel mnie kusi musze przyznac

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładna torebka! Do ilu stylizacji musi pasować, aw!
    Dużo osób poleca te pędzle:)
    Poklikałam, owocnej współpracy:)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna torebka.
    Oczywiście poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładna torebka :) Oczywiście poklikane :D !!! :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniała torebka i świetne pędzelki *.*
    Poklikałam. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie wyglądają te rzeczy, a torebka najlepsza <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. O i mnie się ta torebeczka bardzo podoba
    Poklikane:-)

    OdpowiedzUsuń
  67. ooooo mamo torebka jest mega bosssska ! Poklikałam:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nie wszystkie linki się ładują, sprawdź sobie to :)

      Usuń
  68. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Również mam te pędzelki :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń