9 marca 2016

Spotkanie blogerek z okazji Dnia Kobiet w Rybniku


Spotkanie blogerek dzień kobiet
Spotkanie odbyło się w Rybniku w restauracji Pasja. Muszę dodać, że oprócz Meet Beauty było to moje pierwsze spotkanie tego typu, przez co byłam bardziej podekscytowana, nawet mały stresik się pojawił. Bardzo dziękuję Oli za organizację spotkania i za możliwość w nim uczestniczenia! Jest mi bardzo miło. 

Spotkanie blogerek dzień kobiet Razem z Kasią przyszłyśmy jako ostatnie, od razu więc zaczął się mini wykład, który poprowadzili bardzo fajni Panowie z salonu Modne Cięcie. Widać, że panowie podchodzą do sprawy profesjonalnie. Muszę przyznać, że nie znałam wcześniej marki Joico, której ofertę przedstawili nam panowie, ale chętnie wypróbuję mini produkty, które dostałyśmy do przetestowania. Druga firma modneperfumy4u prowadzona przez przedstawicieli jest dopiero wprowadzana na rynek. Perfumy dostałyśmy do oceny i mogłyśmy sobie wybrać jeden ulubiony spośród piętnastu zapachów. Ja wybrałam sobie Tajemniczą Wenecję.
 
Spotkanie blogerek dzień kobiet W między czasie każda z nas zamówiła sobie coś pysznego do jedzenia, a później jadłyśmy pyszny torcik przywieziony przez Darię. Wygląda pięknie!
Spotkanie blogerek dzień kobiet  

Następnie odwiedził nas przemiły Pan z FabrykaSwiecLight . Dostałyśmy symbolicznie po tulipanie z Okazji Dnia kobiet, to bardzo miłe, jednak z emocji na koniec zapomniałam go zabrać ale bardzo dziękuję.;D

Oferta świec na prawdę jest szeroka, sporą jej część miałyśmy okazję zobaczyć, dotknąć i powąchać. Świeczki mają piękne zapachy i nazwy, możemy je dostać w przeróżnych słoiczkach i kształtach.

Spotkanie blogerek dzień kobiet



Spotkanie blogerek dzień kobiet Każda z nas dostała upominek w formie zestawu świec i lampionu. Wszystko pięknie zapakowane. Prezentują się uroczo!

Spotkanie blogerek dzień kobiet Po prezentacji świec przyszedł czas na wręczanie upominków, oglądanie, wymiankę kosmetyków i ubrań. Nawet nie wiem kiedy ten czas minął.
Spotkanie blogerek dzień kobiet Spotkanie blogerek dzień kobiet



 Lista uczestniczek spotkania!

Ps. Ze względu, że przymierzam się dopiero do kupna lepszego aparatu, moje zdjęcia telefonem wyszły conajmniej żałośnie :P dlatego zdjecia zostały zapożyczone od Asi i Agnieszki.

W najbliższym czasie pojawi się post z upominkami ze spotkania. 

Spotkanie blogerek dzień kobiet

Było super, mam najdzieję, że będzie więcej okazji do spotkań z dziewczynami. 

https://www.facebook.com/Z%C5%82ota-Orchidea-1152799684748718/?ref=aymt_homepage_panelhttps://www.instagram.com/karmelove93/










41 komentarzy:

  1. Świetne babki i super spotkanie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, w Rybniku? Nie wiedziałam o tym, a mieszkam 20 minut od tego miasta :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spotkanie :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygąda na fajne babskie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Chciałabym kiedyś uczestniczyć w spotkaniu blogerek, ale dopiero zaczęłam pisać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz miała okazję ;) trzeba się zgłaszać.;)

      Usuń
  6. Zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Nigdy nie byłam na spotkaniu blogerów :) Okazja bardzo miła. A jaki wspaniały torcik był - mniam. No i ta bogata oferta świeczek, przyjemny nastrój, tulipany :) ekstra :) Pozdrawiam cieplutko. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiana ciuchowa to coś b. fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna relacja, z pewnością się fajnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być genialnie, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zabawa z interesującym zdobywaniem wiedzy (no i upominkami co ważne :P)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkanie bloggerek tak blisko mnie, a ja nic nie wiedziałam :( wygląda na to, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spotkanie i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki tort! Zjadłabym :3 I chetie sama bym poszła na takie spotkanie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też były takie świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejku te świece muszą pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. marze o takim spotkaniu :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. super :) wygląda, że spotkanie bardzo udane. Pozdrawiamy z pokłady po 30stce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że w Krakowie takiego nie organizowali :P poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Wam zazdroszczę tego spotkania(pozytywnie oczywiście;))Zapraszam do mnie na rozdanie:)) Pozdrawiam serdecznie:)) http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka ;) fajnie, że spotkanie się udalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są takie spotkania! Może kiedyś będzie mi dane w jakimś uczestniczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze chciałam wziąć udział w czymś takim. Super spotkanie, tylko pozazdrościć ;d

    OdpowiedzUsuń