18 kwietnia 2016

Jak aranżować wnęrza: oryginalne dodatki.


Dawno już nie nie pojawił się żaden post na ten aranżacji wnętrz. Uwielbiam zmieniać wnętrze swojego pokoju często wymyślam coś nowego, jednak czasem jest to trudne do zrealizowania. Bardzo lubię szukać nowych inspiracji czy wpisów wnętrzarskich.

Znalazłam kilka propozycji produktów, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Jestem pewna, że sprawią one, że pokój nabierze awangardowego charakteru. 

Pierwszym dodatkiem jest lustro według mnie powinno być duże, może ono sprawić, że pokój wyda się być większy. Lustro z ciekawą ramą w oryginalnym kolorze lub kształcie nada pomieszczeniu fajnego niebanalnego wyrazu. 

Kolejna rzeczy to wąska ale wysoka szafka ścienna, która nie zajmuje dużo miejsca ale również pomieścić sporo rzeczy. Na przykład naszą kolekcję perfum. W ładnych flakonikach na pewno będą prezentowały się idealnie i mo robić za dekorację. W kobiecym pokoju sprawdzi się na 100%.

Podobnym rozwiązaniem w małym pokoju, czy innym pomieszczeniu będzie obrotowa szafka, która sprawi, że pomieścimy swoje ubrania czy obuwie oszczędzając powierzchnię. 

Kolejna moja propozycja to metalowa szafa, która kojarzy się zazwyczaj z biurami czy garażami. Moim zdaniem taka szafa z miłym dla oka kolorze pasującym do reszty wnętrza sprawi, że pomieszczenie nabierze nowoczesności. Przy dobrej aranżacji będzie wyglądała bardzo ciekawie. Zaś w intensywnym kolorze może być nieodłączną częścią pokoju nastolatka. Dodatkowym plusem jest wysoka funkcjonalność i łatwość w utrzymaniu czystości.


Te przykładowe produkty pochodzą z internetowego sklepu http://erabox.pl/,
znajdziecie tam meble oraz dodatki, które na pewno sprawią, że pomieszczenie nabierze oryginalności. 








35 komentarzy:

  1. Fajne pomysły;p Fajnie jest urządzać mniejsze pokoje. Można coś się pomeczyć ale stworzyć cudo :D Czasem duże sa gorsze ;x zwłaszcza jak sa proste jak klocek xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOO takie szafki "szkolne" fajnie by wygladały w pokoju :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże lustro to i ja sb muszę zakupić ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszlym tygodniu w koncu natrafilam na idealne duze lustro! Jestem przeszczesliwa (mala rzecz, a cieszy ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustro i ta wysoka, wąska półka - to bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, okazuje się, że metalowa szafka może wyglądać fantastycznie i nadać wnętrzu niesamowity charakter

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrotowe szafki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły
    podobają mi się takie szafki ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta różowa szafa to świetny pomysł, tak samo jak piękny jest ten fotel!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się ze wszystkimi, że fotel super :) Chciałabym mieć taki zmysł do dekoracji wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze :) Mogłabym mieć takie szafki imitujące takie szkolne szatnie, tyle, że właśnie różowe. Ekstra. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój brat miał taką szafę w pokoju i robiła fajny efekt :) Wszystkie dodatki ładne

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie oryginalne, zwłaszcza ta różowa szafka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe dodatki ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie metalowe szafy kojarzą się z szafkami szkolnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Designerski fotel bardzo mocno może odmienić nasze mieszkania :) Ten na zdjęciu jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z lustrem, to nieodłączny element :) bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne, uwielbiam takie dodatki.. ale nie mam pomysłu nigdy na nie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja planuję zaopatrzyć się w jakieś pułeczki ścienne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście uwielbiam takie dodatki, potrafią ożywić każde pomieszczenie.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie metalowe szafki wyglądają oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lustro SKRADŁO moje serducho. I kurczę, najchętniej odrazu bym kupowała., Muszę siędo Męża uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Temat u mnie na topie, z racji urządzania nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super szafy *.*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Te różowe szafki przypominają mi czasy szkolne :D
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te szafki są świetne, ale za bardzo kojarzyły by mi się z szkoła :D

    OdpowiedzUsuń